W 2018 r. ponownie osiągnęliśmy znaczący postęp w naszym zaangażowaniu w zrównoważony rozwój. Oprócz zrównoważonego kształtowania naszego asortymentu poświęciliśmy się w tym roku przede wszystkim prawom człowieka i ochronie klimatu. Wybrane ciekawostki roku 2018:
1024
produkty z unijnym logo produkcji ekologicznej – wzrost o 28 %
Opublikowanie
pierwszej
deklaracji zasad dotyczących przestrzegania praw człowieka dla Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord
90
artykułów marki własnej w asortymencie z certyfikatem Fairtrade– wzrost o 23%
10300
Poprzez korzystanie z samodzielnie wygenerowanego prądu mogliśmy uniknąć emisji 10.300 ton CO₂. To wzrost o 55 % względem roku poprzedniego.
Przeprowadzono ponad
320
audytów (ALDI Social Assesments) – wzrost o 64 %
Rocznie
-1660
ton plastiku mniej dzięki wycofaniu jednorazowych plastikowych toreb zakupowych