Oczekiwania klientów stają się coraz bardziej złożone. Czegóż więc potrzeba? Więcej możliwości komunikacji! I to we wszystkich obszarach: bezpośrednio w sklepie, w sieciach społecznościowych lub w klasyczny sposób: rozmowa telefoniczna i poczta e-mail. ALDI Hiszpania pokazuje, jak to działa.
Chcemy zaoferować naszym klientom wiele różnych możliwości kontaktowania się z nami. Niezależnie od tego, czy mają oni pytania dotyczące naszych produktów i ofert, czy są zainteresowani pracą w naszej firmie. ALDI Hiszpania pod nazwą Contigo ALDI („ALDI z Tobą”) wprowadziła od końca 2016 roku wiele rozwiązań w celu dalszej profesjonalizacji obsługi klienta. Dzięki hiszpańskiemu profilowi firmy jesteśmy dziś osiągalni na Facebook, Twitter, YouTube, Pinterest, Instagram
i LinkedIN. Oczywiście klienci mogą nadal dzwonić, wypełniać formularze kontaktowe lub pisać e-maile.
Przede wszystkim kiedy otwieramy nowe sklepy dążymy do aktywnej wymiany doświadczeń z klientami, sąsiadami i innymi zainteresowanymi. Od roku 2014 stosujemy w Hiszpanii jednolitą koncepcję komunikacji. Należą do nich degustacje produktów, specjalne gazetki na otwarcie sklepów dla klientów, zaproszenia dla lokalnej prasy i instytucji oraz drobne upominki. Szczególnie popularne są pokazy gotowania (Showcooking) z profesjonalnymi kucharzami. Przywiązujemy dużą wagę do zdrowych przepisów i składników pochodzących ze zrównoważonych źródeł. Od 2014 roku otworzyliśmy już ponad 100 sklepów, którym towarzyszyła taka kampania komunikacyjna, docierając w ten sposób do około 190 000 osób. Kampania o charakterze wzorcowym – w podobny sposób otwierane są w innych krajach nowe sklepy lub sklepy po przebudowach według koncepcji ANIKO.
Już w pierwszym roku naszej ofensywy komunikacyjnej za pośrednictwem Contigo ALDI zarejestrowaliśmy
111000
nawiązanych kontaktów.
Wiele osób łączy się online z ALDI Hiszpania. Tutaj znajdą Państwo przykłady z naszych różnych kanałów mediów społecznościowych:
Social Media: Facebook, Twitter, YouTube, Pinterest & Instagram