1. Home
  2. Ciekawostki
  3. Dialog z klientami w Hiszpanii

Zamieniamy się w słuch: ALDI Hiszpania w ofensywie dialogu

Dialog z klientami w Hiszpanii – Zrównoważony rozwój ALDI Nord

Oczekiwania klientów stają się coraz bardziej złożone. Czegóż więc potrzeba? Więcej możliwości komunikacji! I to we wszystkich obszarach: bezpośrednio w sklepie, w sieciach społecznościowych lub w klasyczny sposób: rozmowa telefoniczna i poczta e-mail. ALDI Hiszpania pokazuje, jak to działa.

 

Chcemy zaoferować naszym klientom wiele różnych możliwości kontaktowania się z nami. Niezależnie od tego, czy mają oni pytania dotyczące naszych produktów i ofert, czy są zainteresowani pracą w naszej firmie. ALDI Hiszpania pod nazwą Contigo ALDI („ALDI z Tobą”) wprowadziła od końca 2016 roku wiele rozwiązań w celu dalszej profesjonalizacji obsługi klienta. Dzięki hiszpańskiemu profilowi firmy jesteśmy dziś osiągalni na FacebookTwitterYouTubePinterestInstagram 
LinkedIN. Oczywiście klienci mogą nadal dzwonić, wypełniać formularze kontaktowe lub pisać e-maile.

 

Na dobre sąsiedztwo

Przede wszystkim kiedy otwieramy nowe sklepy dążymy do aktywnej wymiany doświadczeń z klientami, sąsiadami i innymi zainteresowanymi. Od roku 2014 stosujemy w Hiszpanii jednolitą koncepcję komunikacji. Należą do nich degustacje produktów, specjalne gazetki na otwarcie sklepów dla klientów, zaproszenia dla lokalnej prasy i instytucji oraz drobne upominki. Szczególnie popularne są pokazy gotowania (Showcooking) z profesjonalnymi kucharzami. Przywiązujemy dużą wagę do zdrowych przepisów i składników pochodzących ze zrównoważonych źródeł. Od 2014 roku otworzyliśmy już ponad 100 sklepów, którym towarzyszyła taka kampania komunikacyjna, docierając w ten sposób do około 190 000 osób. Kampania o charakterze wzorcowym – w podobny sposób otwierane są w innych krajach nowe sklepy lub sklepy po przebudowach według koncepcji ANIKO.

Już w pierwszym roku naszej ofensywy komunikacyjnej za pośrednictwem Contigo ALDI zarejestrowaliśmy

111000

nawiązanych kontaktów.

W sieci

Wiele osób łączy się online z ALDI Hiszpania. Tutaj znajdą Państwo przykłady z naszych różnych kanałów mediów społecznościowych:

Zrzuty ekranu strony internetowej oraz zrzuty ekranu mediów społecznościowych – Zrównoważony rozwój ALDI Nord

Social Media: Facebook, Twitter, YouTube, Pinterest & Instagram

GRI

Kolejne informacje

Tematy Kluczowe

Różnorodność & Zgodność

W dziewięciu europejskich krajach, w których reprezentowana jest spółka ALDI Nord, pracują ludzie ponad 117 narodowości. Ta różnorodność jest częścią ALDI Nord, wzbogaca naszą współpracę i odzwierciedla różnorodność naszych klientów.

Więcej
Zarządzanie

Compliance (Zgodność z normami)

Nasze działania kształtujemy na podstawie naszych głównych wartości: prostota działania, odpowiedzialność, zaufanie. Te wartości odzwierciedlają również nasze pojmowanie zgodności z normami Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord.

Więcej
Tematy Kluczowe

Standardy zrównoważonego rozwoju w łańcuchu dostaw Non-Food

Überall dort, wo wir unseren Einfluss geltend machen können, übernehmen wir Verantwortung für sichere und faire Arbeitsbedingungen und die Einhaltung von Umweltstandards.

Więcej
Ciekawostki

Co to znaczy być pracownikiem ALDI?

Być pracownikiem ALDI oznacza przede wszystkim – stosować w życiu nasze wspólne wartości. „Prosto, odpowiedzialnie i niezawodnie” - Za tym stoimy my, we wszystkim, co robimy i gdziekolwiek jesteśmy.

Więcej
Tematy Kluczowe

Budowanie pozytywnych relacji z klientami & Jakość usług

Zaufanie naszych klientów jest naszym najcenniejszym dobrem. Od ponad 100 lat konsekwentnie kształtujemy naszą ofertę oraz nasze usługi dostosowane do potrzeb naszych klientów.

Więcej
Tematy Kluczowe

Bezpieczeństwo pracy & Ochrona zdrowia

Przejęcie odpowiedzialności za zdrowie i bezpieczeństwo swoich pracowników w miejscu pracy jest w spółkach ALDI Nord oczywistością.

Więcej
Ciekawostki

Zaangażowanie na rzecz dobrostanu zwierząt: dobre wyniki na tle konkurencji

Wiemy, że w temacie dobrostanu zwierząt wciąż jest wiele do zrobienia. Ale jesteśmy na dobrej drodze. Potwierdzają to dwie ostatnie publikacje na temat zaangażowania w dobrostan zwierząt w przemyśle spożywczym.

Więcej
Tematy Kluczowe

Atrakcyjny pracodawca

Blisko 69.000 pracowników ALDI powinno być dumnych ze swojej pracy w ALDI. Dlatego oferujemy stabilną pracę, atrakcyjne warunki ramowe i długoterminowe perspektywy rozwojowe.

Więcej
Tematy Kluczowe

Marnowanie żywności & Odpady

Przejmujemy odpowiedzialność za ochronę naszego środowiska i zasobów naturalnych. Będąc przedsiębiorstwem handlu detalicznego ważną rolę odgrywa dla nas redukcja ilości odpadów oraz przeciwdziałanie marnowaniu żywności.

Więcej

00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

 

     

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch