Niezależnie czy jest to nowoczesna strona internetowa, intensywne kampanie komunikacyjne czy media społecznościowe – dialog z klientami i innymi interesariuszami jest w ALDI Hiszpania codziennością. Przedmiotem dyskusji są również kwestie związane z ochroną środowiska.
Klienci już na pierwszy rzut oka powinni rozpoznawać czym jest dany produkt. W związku z tym ALDI Hiszpania przestrzega jasnych kryteriów dotyczących transparentności i wiarygodności informacji umieszczanych na opakowaniach. Jeżeli mimo tego pojawiają się pytania, klienci w Hiszpanii mają wiele możliwości nawiązania z nami kontaktu, na przykład za pośrednictwem naszego nowego centrum obsługi klienta pod nazwą „Contigo ALDI” lub za pomocą mediów społecznościowych. W 2017 r. szczególną uwagę poświęciliśmy kwestiom środowiskowym i zdrowotnym związanym z produkcją oleju palmowego. Coraz więcej klientów rezygnuje z produktów zawierających olej palmowy. Wychodzimy naprzeciw temu życzeniu oferując alternatywne rozwiązania. Od stycznia 2018 roku pod marką własną „GutBio“ sprzedajemy w Hiszpanii wyłącznie produkty niezawierające oleju palmowego. Ponadto dzięki naszej wzmożonej kampanii komunikacyjnej wyraźnie zwracamy uwagę na fakt, iż artykuły BIO są „z natury dobre” i wspierają rolnictwo ekologiczne.
225
artykułów z unijnym logo produkcji ekologicznej
Jakość w połączeniu z korzyściami dla środowiska. To widzą nasi hiszpańscy klienci w naszych produktach BIO. W 2017 roku udało nam się zwiększyć poprzednią liczbę z 131 do 225 artykułów.
850 kWp
mocy
W Hiszpanii korzystamy ze słońca świecącego na dachy sklepów i centrów logistycznych oraz sukcesywnie rozbudowujemy nasze systemy. W 2017 roku zwiększyliśmy moc naszych instalacji solarnych z 804 do 850 kWp.
Spółki regionalne |
4 |
Ilość sklepów |
272 |
Pracownicy ALDI łącznie |
3.571 |
Rok wprowadzenia na rynek |
2002 |
Strona internetowa |
www.aldi.es |
Eine aktualisierte Übersicht finden Sie unter: CR-Programm 2018.
Zielsetzung |
Status |
Zieldatum |
Zielwert |
Zielrelevanz |
---|---|---|---|---|
Erstellung und Veröffentlichung einer nationalen Tierwohl-Einkaufspolitik |
neu |
2018 |
Einkaufspolitik |
Spanien |
Kennzeichnung von gluten- und laktosefreien Produkten anhand von anerkannten Zertifizierern (ELS „Espiga barrada“ bzw. Adilac) |
neu |
2018 |
100% |
Spanien |
Verbot von Käfigeiern |
neu |
2020 |
100% |
Spanien |