ALDI od ponad roku konsekwentnie prowadzi komunikację Promocje zawsze od 1 sztuki. Narracja ta cieszy się bardzo pozytywnym odbiorem wśród klientów. W odpowiedzi na entuzjazm odbiorców i pomyślne rezultaty, sieć dyskontów postanowiła odświeżyć kampanię i wprowadzić nową jej odsłonę, która skutecznie odwołuje się do młodego pokolenia, operuje ciekawymi hasłami, nawiązuje do popularnych polskich imion oraz emanuje pozytywną energią.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z reakcji klientów na kampanię „Promocje zawsze od 1 sztuki”, która trwa już ponad rok. To potwierdza, że nasz model prostych zakupów i atrakcyjne ceny dobrze spełniają oczekiwania rynku. Postanowiliśmy jednak iść dalej i urozmaicić kampanię. Chcemy, aby nasi klienci odczuli pozytywną energię płynącą nie tylko z tej kampanii, ale przede wszystkim z prostych zakupów w ALDI, opartych na prostych mechanizmach promocji - mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Obszaru Marketingu i Komunikacji ALDI w Polsce. – Wiemy, że dziś klienci naprawdę oszczędzają, mają określoną kwotę na zakupy i nie stać ich na to, aby kupić 3 sztuki produktu, tylko po to, by uzyskać rabat albo kupić na raz 4 butelki jakiegoś napoju, żeby skorzystać z promocji. Promocje zawsze od 1 sztuki w ALDI są idealną odpowiedzią na potrzeby konsumentów we współczesnym świecie. W przeciwieństwie do obowiązujących trendów rynkowych nie chcemy budować oferty w oparciu o tzw. promocje łączone, czy wielopaki. W ALDI promocyjne ceny obowiązują bez przeliczania, bez dodatkowych warunków i bez skomplikowanych zasad. Kiedy inni mówią kup w promocji 2+1, by zyskać 30% taniej, ALDI mówi: wystarczy, że kupisz 1 sztukę i już masz 30% taniej. Można? Można! - komentuje Barańska.
Nowa odsłona kampanii Promocje zawsze od 1 sztuki wystartowała wraz z początkiem sierpnia. Dyskonter w swoim przekazie stawia na czytelność, prostotę i przede wszystkim na oferowanie klientom możliwie najniższych cen. Narracja komunikacji przemawia także do młodego pokolenia, które docenia humor, oryginalność, bezpośredniość i lekkość przekazów marketingowych. Hasła użyte w kampanii są zarówno przyciągające uwagę, jak i łatwe do zapamiętania, co sprzyja identyfikacji z marką ALDI.
Warto podkreślić, że w przeciwieństwie do obowiązujących trendów zmniejszania cen przy zakupach wielosztuk, ALDI konsekwentnie oferuje atrakcyjne promocje od pierwszej zakupionej sztuki dowolnego produktu. Nowa odsłona kampanii wprowadza odświeżoną identyfikację wizualną, która skupia się na energetycznych kolorach i krótkich lecz zapamiętywanych hasłach. W kampanii nie zabrakło także głosu ambasadora marki Sonii Bohosiewicz, która swoją osobą przybliża klientom ALDI proste zasady promocji w sieci.
Mówimy wprost:
Idziesz do sklepu, patrzysz na cenę, myślisz „O! Ale TANIO!”… a potem doczytujesz „przy zakupie 3 sztuk” albo „tylko z kartą rabatową”, albo „tylko w takich godzinach”. Znasz to?
Daj sobie spokój z pozornym oszczędnościami! W ALDI promocyjną cenę masz zawsze od razu – już od 1 sztuki, bez ŻADNYCH dodatkowych warunków. Bierzesz 1 produkt i jest od razu tanio!
Wprowadzenie nowej wizualizacji ma na celu umocnienie pozycji ALDI jako dyskontu oferującego atrakcyjne ceny i promocje oparte a prostych zasadach. Nowa odsłona kampanii Promocje zawsze od 1 sztuki będzie obecna na dedykowanej stronie internetowej, w gazetkach drukowanych i online, w kanałach społecznościowych marki oraz w spotach radiowych. Za kreatywną realizację kampanii odpowiada agencja OPUS B
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)