Sieć sklepów ALDI została wyróżniona Platynowym Certyfikatem w ogólnopolskim Rankingu "Lider Aktywności Gospodarczej" za działalność w grudniu. Wyróżnienie potwierdza, że ALDI osiąga silną pozycję w rozwoju gospodarczym naszego kraju.
Ogólnopolski Ranking Lider Aktywności Gospodarczej to niezależny i obiektywny ranking oceniający wpływ firm na rozwój kraju.
To znaczące wyróżnienie, potwierdza naszą silną pozycję jako kluczowego gracza w rozwoju gospodarczym Polski. Dzięki uwzględnieniu kryteriów takich jak rozwój, ekspansja, wzrost kapitału, liczba klientów oraz udział w przetargach, otrzymaliśmy certyfikat Lider Aktywności Gospodarczej, który jest dla nas ważnym świadectwem sukcesu - podkreśla Agata Biernacka, Kierownik Działu Komunikacji i PR.
Proces wyłonienia liderów jest dwuetapowy. W pierwszej kolejności obejmuje etap regionalny, w którym wyłanianych jest dziesięć firm o największej aktywności w danym regionie, a następnie etap ogólnopolski, gdzie oceniany jest ich wpływ na rynek gospodarczy całego kraju. Następnie certyfikat przyznawany firmom o największym wpływie na rynek.
Sklepy sieci ALDI obecne są aktualnie w ponad 195 miastach. W grudniu sieć świętowała otwarcie 300 sklepu, które miało miejsce w Opolu. Sieć zrealizowała założone plany ekspansyjne na 2023 rok, otwierając 57 nowych placówek w różnych regionach całej Polski. W grudniu otworzyła też najwięcej sklepów, bo aż 17. Natomiast największa liczba nowych placówek pojawiła się w województwie śląskim (9 sklepów), mazowieckiem (7), wielkopolskim (6 sklepów).
ALDI podkreśla, że w 2024 roku utrzyma tempo ekspansji i otworzy około 60 nowych sklepów, co sprawi, że na koniec roku będzie mieć ponad 360 sklepów w całej Polsce. Najbliższe otwarcie nowego sklepu obędzie się już niebawem - 24.01 w Lublinie. Będzie to już 309 sklep sieci w kraju, a szósty w Lublinie. Kolejne nowe otwarcia są między innymi zaplanowane w Żurominie, Białymstoku, Józefowie, Świebodzinie i Wrocławiu. W nadchodzących miesiącach ALDI zdradzi kolejne nowe lokalizacje.
W 2024 roku planujemy skoncentrować się na dużych miastach, gdzie już jesteśmy obecni, poszerzając nasze portfolio placówek. Mimo to, jesteśmy otwarci na różne możliwości lokalizacyjne, z elastycznością w dostosowywaniu się do potrzeb różnych regionów. Co więcej, rozwijamy nadal koncepty Urban i Compact 2.0, dostosowując się do potrzeb różnych lokalizacji. Rozszerzamy naszą obecność i planujemy otworzyć trzecie centrum dystrybucyjne, tym razem w województwie mazowieckim – podsumowuje Agata Biernacka.
Warto dodać, że celem ALDI jest posiadanie 650 sklepów do 2028 roku, a perspektywicznie 1000 w ciągu dekady. Dyskonter planuje otworzyć także trzecie centrum dystrybucyjne, zlokalizowane w województwie mazowieckim, powinno to nastąpić w przeciągu najbliższych dwóch lat.
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)