ALDI Polska wspiera Fundację Różowa Skrzyneczka: 12 tysięcy podpasek dla uczennic
ALDI podejmuje dobroczynną inicjatywę na rzecz Fundacji Różowa Skrzyneczka, przekazując 12 tysięcy podpasek marki własnej Satessa. Działanie to ma na celu wsparcie dziewcząt i młodych kobiet w szkołach, gdzie wciąż brakuje dostępu do środków higieny menstruacyjnej. Jest to już druga taka akcja dyskontera w tym roku.
Według badań przeprowadzonych przez Kulczyk Foundation w 2022 roku, aż 21% uczennic w Polsce opuszcza zajęcia szkolne z powodu braku dostępu do podpasek lub tamponów. Ponadto, 42% dziewcząt przyznaje, że co najmniej raz zdarzyło im się nie mieć pieniędzy na zakup środków higieny menstruacyjnej.*
W ALDI uważamy, że każda dziewczynka powinna mieć swobodny dostęp do podstawowych środków higieny. Nasza współpraca z Fundacją Różowa Skrzyneczka to konkretne działanie, które ma na celu poprawę komfortu uczennic w polskich szkołach. Przekazując 12 tysięcy podpasek marki własnej Satessa, chcieliśmy dołożyć naszą cegiełkę do rozwiązania problemu ubóstwa menstruacyjnego - mówi Agata Biernacka, Kierownik Działu Komunikacji i PR w ALDI Polska.
Fundacja Różowa Skrzyneczka od lat działa na rzecz zapewnienia dostępu do bezpłatnych środków higieny menstruacyjnej w przestrzeni publicznej. Cieszymy się, że kolejna duża firma dostrzega wagę problemu i aktywnie włącza się w nasze działania. Dzięki wsparciu ALDI Polska, tysiące dziewcząt może skupić się na nauce, nie martwiąc się o dostęp do podstawowych środków higieny - komentuje Ada Klimaszewska, Współzałożycielka i Prezeska Fundacji Różowa Skrzyneczka.
Przekazane przez ALDI podpaski trafiły do różowych skrzyneczek w szkołach na terenie całej Polski, zapewniając uczennicom swobodny i dyskretny dostęp do niezbędnych produktów higienicznych. Więcej informacji o działalności Fundacji można znaleźć na stronie internetowej Różowa Skrzyneczka.
* Źródło: Różowa skrzyneczka – Walczymy z wykluczeniem menstruacyjnym (rozowaskrzyneczka.pl)
***
O ALDI
ALDI w Polsce posiada ponad 300 sklepów i zatrudnia ponad 4400 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.
ALDI Polska jest częścią Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 86 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na www.aldi.pl
O Fundacji Różowa Skrzyneczka
Fundacja Różowa Skrzyneczka działa na rzecz zapewnienia powszechnego dostępu do bezpłatnych środków higieny menstruacyjnej w polskiej przestrzeni publicznej. Fundacja instaluje różowe skrzyneczki w szkołach, urzędach i innych instytucjach publicznych, walcząc z tabu menstruacyjnym i ubóstwem menstruacyjnym.
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)