wielka loteria ALDI

ALDI w Polsce startuje z pierwszą w historii loterią dla klientów

Pod hasłem 1001 powodów, by wygrać rusza pierwsza w historii ALDI w Polsce loteria konsumencka. Wśród nagród znajdują się między innymi campervan Ford Nugget i roczne pensje w wysokości 60 tys zł. Sieć chce w ten sposób zwiększyć świadomość marki, lojalność i zaangażowanie klientów oraz dotrzeć do nowych konsumentów. Akcja startuje 30 kwietnia i potrwa do 30 czerwca.

Loteria

W loterii ALDI każdy klient, który zrobi zakupy za minimum 50 zł, zachowa dowód zakupu i zgłosi swój udział w loterii na stronie www.promocja.aldi.pl ma szansę codziennie wygrać atrakcyjne nagrody. Stawka jest wysoka, ponieważ każdego dnia w puli nagród znajduje się 10 kart przedpłaconych ALDI o wartości 100 zł oraz 10 paczek z ulubionymi produktami marek własnych. Biorący udział w loterii co tydzień mogą wygrać urządzenie wielofunkcyjne Thermomix tm6, a co miesiąc do wygrania są roczne zakupy w ALDI o wartości 15 tys. zł.

To jednak nie koniec atrakcji, w wielkim finale dla uczestników ALDI przygotowało coś wyjątkowego. Nagrodą główną jest campervan Ford Nugget idealny na dalekie i bliskie rodzinne wyprawy, zwłaszcza w czasach pandemii oraz dwie roczne pensje, każda w wysokości 60 tys zł.

-   1001 powodów, by wygrać to loteria przygotowana z myślą o naszych klientach, zachęcająca do odwiedzin w sklepach i jeszcze lepszego poznania ALDI. Chcemy w ten sposób zwiększyć świadomość marki, a także poszerzyć grono naszych konsumentów i urozmaicić im codzienne zakupy elementem zabawy z bardzo atrakcyjnymi nagrodami. Sama loteria jest pierwszą taką inicjatywą ALDI w Polsce. Wierzymy, że zostanie entuzjastycznie przyjęta, co pozwoli nam dalej rozwijać podobne koncepty – mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji w ALDI Polska.

Sieć w Polsce od ponad dwóch lat skutecznie rozwija swoją nową strategię marketingową opartą o stwierdzenie, że ALDI jest sklepem codziennych zakupów i ulubionych produktów – sygnowanych marką własną. To jeden z wielu powodów, by wpaść do ALDI. Klienci chętnie wracają po unikatowe artykuły najwyższej jakości i w atrakcyjnej cenie. Jak komunikuje sieć - wystarczy zakupy w ALDI zrobić RAZ, aby przekonać się o ich zaletach i wracać po nie już ZAWSZE. Dlatego główne hasło reklamowe marki brzmi: RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI.

Startująca pod hasłem 1001 powodów, by wygrać, loteria ALDI trwać będzie od 30 kwietnia do 30 czerwca. Jej uruchomienie wsparte jest kampanią reklamową - wykorzystane nośniki reklamowe obejmują billboardy, spoty radiowe, reklamy internetowe, w social mediach, a także gazetki, newslettery i reklamę POS we wszystkich sklepach ALDI. Po stronie ALDI za szerokozasięgowe dotarcie do klienta odpowiada Katarzyna Wojnar, Kierownik Działu Komunikacji Wielokanałowej. Szczegółowe informacje o loterii znajdują się na dedykowanej stronie: www.promocja.aldi.pl. Kreację kampanii przygotowała agencja marketingu zintegrowanego SMOLAR. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Carat (OOH i Radio) oraz Iprospect (online).

***

ALDI w Polsce posiada 170 sklepów i zatrudnia blisko 3500 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.

ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.

Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z bezpłatnej usługi przypomnień, potrzebujemy potwierdzić Twój adres e-mal. Robimy to dwustopniowo, tj. Wprowadź swój adres e-mail i kliknij "Aktywuj przypomnienie". Po kilku minutach otrzymasz link aktywacyjny. W następnym kroku klikasz w ten link i aktywujesz usługę przypomnienia.
  • Aby przesłać ten formularz, musisz aktywować akceptację plików cookie w ustawieniach bezpieczeństwa swojej przeglądarki.
  • Przypomnienie może zostać wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data przypada w przyszłości i pomyślnie uwierzytelniłeś swój adres e-mail.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch