Informacja prasowa z 28.05.2021
ALDI jako pierwsza sieć dyskontów wprowadza do sprzedaży nową markę piwa Buh, która zadebiutowała na rynku na początku bieżącego roku. Buh warzony jest przez Browar Tenczynek na zlecenie firmy Przyjazne Państwo należącej do Janusza Palikota i Kuby Wojewódzkiego i zyskuje coraz większą popularność wśród dorosłych konsumentów tego trunku. Poza Buhem w ofercie czasowej ALDI od 4 czerwca znajdzie się także piwo Tenczynek Marakuja, reklamowane przez Iggy’ego Pop’a.
Okres grillowy to doskonały moment do degustacji nowych smaków piwa, dlatego ALDI wprowadza do sprzedaży aż dwie nowe marki. Pierwsza to jasne piwo Buh górnej fermentacji z dodatkiem suszu konopnego (butelka 05l zawiera 5% alkoholu) druga, dostępna w ofercie do wyczerpania zapasów to Tenczynek Marakuja - piwo typu lager o smaku Maraku, pasteryzowane, niefiltrowane (butelka 05l zawiera 5,5% alkoholu).
- Cieszymy się, że nieustannie możemy poszerzać asortyment oferując klientom nowe smaki i bardzo jesteśmy ciekawi, jak przyjmą wprowadzone przez nas marki. Browar Tenczynek to Małopolski Browar Regionalny z kilkusetletnią tradycją piwowarstwa regionalnego wierzymy, że nasza współpraca będzie się rozwijała z sukcesem – mówi Paweł Czeluśniak, Kierownik Kategorii.
Piwo Buh to rewolucyjne piwo kraftowe, które przy otwarciu zaskakuje gęstym dymem spod kapsla
i przyjemnym konopnym aromatem – czytamy na stronie browaru Tenczynek. Nowy styl, choć warzony w tradycyjny sposób. Obecnie w asortymencie ALDI smakosze znajdą szeroką gamę piw o prostych
i złożonych smakach - piwa jasne, ciemne, kraftowe, lagery, piwa typu IPA, APA zarówno od polskich
i zagranicznych producentów. Dużą popularnością wśród klientów cieszą się oferty sezonowe ALDI
z asortymentem piw z całego świata, które zaspakajają nawet najbardziej wymagających piwoszy. Sieć zapowiada, że w najbliższych tygodniach pojawiać będą się piwa unikatowe dla rynku dyskontów
i zachęca do śledzenia bieżącej oferty w sklepach i na WWW.aldi.pl
***
ALDI w Polsce posiada 170 sklepów i zatrudnia blisko 3500 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.
ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. WięcejnaWWW.aldi.pl
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)