ALDI poszerza ofertę produktów vege rozwijając współpracę z Fundacją ProVeg. Sieć nawiązała także współpracę z Browarem Polanin wprowadzając do sprzedaży wegańskie piwa. Oferta wegańska w ALDI ważna jest od 5 lipca do wyczerpania zapasów.
Segment produktów roślinnych systematycznie rozrasta się i zdobywa coraz większą popularność wśród konsumentów w Polsce i na świecie. Z raportu „Roślinne alternatywy w Polsce: rynek, konsumenci i trendy” Fundacji ProVeg, przygotowanego we współpracy z Advalue oraz CIVITTA Polska wynika, że do 2029 roku światowy rynek roślinnych alternatyw mięsa może osiągnąć wartości 140 mld USD, zdobywając 10% światowego przemysłu mięsnego. ALDI wychodzi naprzeciw tym trendom wzbogacając swój asortyment o kolejne wegetariańskie i wegańskie produkty spożywcze i napoje.
- Konsumenci z całego świata są coraz bardziej świadomi swoich wyborów żywieniowych i zachowań konsumpcyjnych. Będą wybierali firmy, które podzielają ich wartości w ważnych społecznie kwestiach. Cieszymy się, że sieci handlowe, takie jak ALDI odpowiadają na ich potrzeby i wprowadzają coraz więcej roślinnych innowacji sprawiając, że alternatywy dla mięsa, nabiału, jaj oraz ryb i owoców morza są coraz bardziej dostępne i przystępne cenowo - komentuje Patricia Homa, prezeska ProVeg Polska.
- W najnowszej gazetce ALDI konsumenci znajdą podpowiedzi jak skomponować proste roślinne dania z produktów dostępnych w sklepach sieci, które idealnie nadadzą się na posiłek w domu i w drodze. A wybór jest szeroki – od past wegańskich przez roślinne alternatywy sera (Łowicz: Bez deka mleka, czy Violife Original Flavour Greek White) i wędlin (plastry wegańskie marki Z Gruntu Dobre) po jaglane ciasteczka Frank & Oli czy produkty wegańskie marki własnej ALDI Gut Bio – burger kiełbaski, czy sznycel sojowy – mówi Anna Włoch, Menadżer ds. Jakości w ALDI i Koordynator współpracy z Fundacją ProVeg. - Ze szczególną dbałością podchodzimy do budowania asortymentu i wsłuchujemy się w potrzeby klientów. Poprzednia oferta akcyjna zbudowana we współpracy z Fundacją ProVeg cieszyła się dużym powodzeniem, tym chętniej kontynuujemy i rozwijamy tę inicjatywę – dodaje Włoch.
ALDI poszedł krok dalej i niezależnie od współpracy z Fundacją ProVeg przygotował też ofertę dla piwoszy. Sieć zdecydowała się wprowadzić wegańskie piwa marki Polanin. To pierwsze w Polsce wegańskie piwa certyfikowane przez międzynarodową organizację The Vegan Society. Wszystkie ważone są w tradycyjny sposób z użyciem wysokiej jakości składników. Na każdej etykiecie znajdują się informacyjne logotypy z certyfikatem. W ofercie dostępne są piwa lager, pszeniczne i IPA w poręcznych 330 ml. butelkach. W akcjach czasowych ALDI pojawiają się też unikatowe dla rynku dyskontów piwa, np. chorwackie czy albańskie. W czerwcu ALDI jako pierwsza sieć dyskontów wprowadziła do sprzedaży nową markę piwa Buh, która zadebiutowała na rynku na początku bieżącego roku.
Oferta wegańska w ALDI ważna jest od 5 lipca do wyczerpania zapasów.
***
ALDI w Polsce posiada 173 sklepów i zatrudnia blisko 3500 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.
ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na WWW.aldi.pl
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)