Informacja prasowa z 8.09.2021
ALDI powołuje do życia postać WALDIEGO - sympatycznego doradcę, bohatera marki, będącego ucieleśnieniem jej wizerunku. Trójwymiarowa postać Waldiego będzie wspomagała zespół moderacji na profilu ALDI na Facebooku. Wzmocni spójny i utrzymany w żartobliwym tonie przekaz zarówno wokół produktów, jak i samej marki.
Waldi to osobisty coach zakupowy, przewodnik, który wprowadzi klientów do świata ALDI. Waldi zawsze wie, co słychać w ALDI i dzieli się z fanami poradami dotyczącymi zakupowego stylu życia. Bohater ma przede wszystkim ocieplić narrację dyskontu i skrócić dystans między sklepem a klientem. Na potrzeby komunikacji stworzono profil facebookowy Waldiego umożliwiający powołanie do życia awatara, jednak cała komunikacja odbywać się będzie na głównym profilu ALDI Polska.
- Naszym celem jest budowanie bliskich relacji klientów z ALDI, umożliwienie wejścia w interakcję, która skraca dystans i pokazuje „ludzką twarz” sieci. Waldi jest nośnikiem wartości i cech naszej marki, dzięki niemu będziemy mieli szansę stworzyć oryginalną i bogatą komunikację, opowiedzieć klientom zarówno o produktach jak i o samej marce, której historia i unikatowość są wyjątkowe na polskim i światowym rynku – mówi Agnieszka Barańska Dyrektor Marketingu i Komunikacji. – Wielu markom przy pomocy Brand Hero udało się stworzyć unikatowy kontent nacechowany pozytywnym emocjonalnym przekazem. Wierzymy, że klienci pokochają także naszego Waldiego. Na tym etapie będzie on obecny na profilu facebookowym. Nie wykluczamy jednak dalszego rozwoju tej postaci – dodaje Barańska.
Tajemniczy Brand Hero najchętniej będzie angażował się w dyskusje dotyczące tematów zero waste, produktów, ciekawostek, cen, jakości, promocji i oszczędzania podczas zakupów w ALDI, uatrakcyjniając tym samym prezentowaną ofertę dyskontu, ale także będzie wchodził w bezpośredni kontakt z innym komentującymi. Wzmocnieniem ekspresji jego przekazu w social mediach są specjalnie stworzone „naklejki”, prezentujące różne emocje. Naklejki pozwalają na wyraźniejsze zaznaczenie obecności postaci Waldiego na profilu ALDI Polska, z utrwalaniem jego wizerunku w świadomości odbiorcy. Waldiego można spotkać także pod postami kontrahentów i klientów, w których profil ALDI Polska został oznaczony.
Waldi teaserowo pojawił się w świecie ALDI w połowie sierpnia. Oficjalne uruchomienie jego profilu oraz start komunikacji ruszył z początkiem września. Za opracowanie koncepcji postaci odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia. Modeling i animację postaci stworzył Adam Lapko.
O ALDI
ALDI w Polsce posiada 180 sklepów i zatrudnia blisko 3500 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.
ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcejnawww.aldi.pl
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)