Już za tydzień domy wielu osób zamienią się na jedną noc w nawiedzone chaty, mroczne zamki czy opuszczone dwory – wszystko to za sprawą Halloween. Miłośnikom tej tradycji ALDI proponuje m.in. szereg dekoracji i słodyczy w specjalnej odsłonie. Sieć przygotowała również dedykowaną zakładkę na stronie internetowej, w której można znaleźć pomysły na dekoracje czy przepisy na kreatywne przekąski w halloweenowym stylu.
Cukierek albo psikus
Świętowanie 31 października to przede wszystkim różnego rodzaju słodkości – najlepiej w zabawnej lub strasznej odsłonie – które mogą być nagrodą dla dzieci za piękne przebrania i naszą „kartą przetargową” dla uniknięcia psikusów. Nic zatem dziwnego, że znaczną część halloweenowej oferty wszystkich sieci stanowią słodycze. Co w tym zakresie przygotowało ALDI?
– W ALDI stawiamy na marki własne, a że coraz częściej sięgają po nie klienci, nie mogło zabraknąć właśnie marek własnych w odsłonie halloweenowej. W wyjątkowej szacie graficznej pojawiła się np. marka własna Biscotto czy kultowe Mleczne Myszki marki własnej Choceur – mówi Agata Biernacka, Kierownik Działu Komunikacji i PR ALDI. – Sprzedaż słodyczy szczególnie rośnie w okresie różnych świąt, ale także poszukiwanie oszczędności sprawia, że częściej zostajemy w domu i chętnie raczymy się przekąskami. Tylko w pierwszym półroczu 2023 sprzedaż słodyczy w sklepach ALDI wzrosła o 34%. W top 3 wyborów klientów ALDI znajdują się Czekolada Orzechowa CHÂTEAU 100g (z okienkiem), Prince Polo Classic 50g oraz Torcik Kakaowy PERFETTO 38g – dodaje Biernacka.
Klienci w sklepach ALDI znajdą także lizaki z białej czekolady w kształcie dyni, cukierki na wagę marki Wawel od 2,39 zł, żelki, figurki czekoladowe i gumy rozpuszczalne w halloweenowej szacie graficznej. Fani słodkości od 26.10 będą mogli się również raczyć specjalnym Muffinem Halloween z nadzieniem pomarańczowym z czekoladą za 2,99 zł.
Dorośli mogą przetestować piwa w jesiennych smakach – do wyboru są np. dyniowy Dark Ale Zombier, miodowo-korzenna Łomża czy dyniowa wersja Piwa Raciborskiego. Ciekawostką może być również zestaw sushi w odsłonie halloweenowej – dostępny od 26.10 w cenie 44,99 zł.
Zabawnie czy strasznie? Szereg dekoracji do wyboru
Miłośnikom tego święta ALDI proponuje również ozdoby, które sprawdzą się bardzo dobrze w momencie przygotowania halloweenowego przyjęcia w domu lub w szkole. Marka własna Home Creation oferuje różnej wielkości balony w kształcie dyni, nietoperza, szkieletu oraz drzewa. Za 12,99 zł można kupić też papierowe lub filcowe ozdoby, w tym koszyk filcowy na słodycze w kształcie nietoperza.
– Obserwujemy, że klienci coraz chętniej celebrują takie okazje sięgając po dedykowane im produkty. Rokrocznie rozbudowujemy dla nich ofertę specjalną, promując przy tej okazji także nasze marki. W tym roku dopełnieniem październikowego klimatu będzie piżama dla dzieci w halloweenowej odsłonie marki własnej Pocopiano ze 100% bawełny, którą można kupić za 29,99 zł. Doskonałą rozrywkę na cały wieczór zapewnią puzzle świecące w ciemności za 9,99 zł – dodaje Agata Biernacka.
Nieodłączonym elementem halloweenowego wystroju jest oczywiście dynia. W ALDI można znaleźć różne jej odmiany jak również specjalne narzędzia za 7,99 zł (za sztukę), dzięki którym zmienimy ją w niepowtarzalną ozdobę. Dostępne są piłki do precyzyjnego wycinania, łopatki do wydrążania oraz
foremki o różnych kształtach, dzięki którym można własnoręcznie stworzyć upiorną lub zabawną dynię.
Inspiracje i przepisy na halloweenowe dania
Dla miłośników halloweenowych zabaw sieć przygotowała również specjalną zakładkę na stronie internetowej. Znajdziemy tam wiele inspiracji i pomysłów na to, jak stworzyć niesamowitą atmosferę na tę październikową noc. W zakładce można zobaczyć porady między innymi na to, jak wydrążyć lampion z dyni oraz jakie przekąski i dania przygotować na świętowanie w gronie przyjaciół czy rodziny. W tym przypadku możemy liczyć na bardzo kreatywne przepisy, dla przykładu pojawia się przepis na pizzę z duchami, bananowe duszki, mumie z parówek i ciasta francuskiego czy paluchy wiedźmy.
***
O ALDI
ALDI w Polsce ma 280 sklepów i zatrudnia ponad 4000 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.
ALDI Polska jest częścią Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 86 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na www.aldi.pl
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)