Informacja prasowa, 07.02.2025
Klienci ALDI doceniają kawę Barissimo. Sieć dzieli się wynikami kolejnej edycji Wielkiego Testu Produktów
Kawa Barissimo, która ostatnio ożywiła nawet Stańczyka(!), teraz znalazła się wśród zwycięzców Wielkiego Testu Produktów ALDI. Sieć podsumowuje kolejną edycję swojej akcji konsumenckiej.
Ponad 2000 testerów, 60 produktów, tysiące opinii i miliony doznań smakowych. Tak w skrócie można opisać Wielki Test Produktów ALDI organizowany cyklicznie od 2019 roku. Tegoroczna edycja pokazała po raz kolejny, które marki własne cieszą się największym uznaniem klientów. Wśród wysoko ocenianych produktów znalazła się m.in. kawa Barissimo, która zdobyła wysokie noty zarówno w pierwszym, jak i drugim etapie testu. To potwierdzenie, że klienci doceniają jej wyjątkowy smak i chętni wracają także po swoje inne ulubione produkty z ALDI.
Wielki Test Produktów ALDI to akcja konsumencka, która już od lat definiuje działania marketingowe sieci. To właśnie ALDI jakoś jeden z pierwszych retailerów w Polsce rozpoczął komunikację marek własnych na tak szeroką skalę, czyniąc z nich swój wyróżnik i dając klientom możliwość wyrażenia swojej opinii w prosty i bezpośredni sposób.
– To narzędzie, które pozwala nam wsłuchać się w potrzeby klientów. Dzięki tej wiedzy możemy udoskonalać naszą ofertę i dać konsumentom dokładnie to, czego od nas oczekują. Najlepszym przykładem jest fakt, że nasza kawa, która osiągnęła wysokie noty w Wielkim Teście, jest teraz bohaterką samodzielnej kampanii „Barissimo ożywi Twój dzień”, a jej nieformalnymi ambasadorami stali się bohaterowie popularnych dzieł sztuki – mówi Patrycja Piwko, menadżerka Social Media ALDI Polska, koordynatorka projektu „Wielki Test”.
Już w pierwszej edycji najnowszej odsłony Wielkiego Testu Produktów ALDI, w którym oceniano 30 produktów marek własnych, kawa Barissimo Crema Aroma oraz Barissimo Crema Dolce uzyskały doskonałą ocenę 4,6/5. W jesiennej edycji testu, obejmującej kolejne 30 produktów, Barissimo Mild zdobyła solidne 4,4/5. To dowód na to, że kawa Barissimo na stałe wpisała się w gusta polskich konsumentów, dostarczając im wyjątkowych doznań smakowych.
Co łączą wysokie noty Barissimo w Wielkim Teście Produktów ALDI i Stańczyka?
Bardzo dobre wyniki kawy Barissimo w Wielkim Teście Produktów ALDI zbiegają się z trwającą kampanią „Barissimo - ożywi Twój dzień”, w której technologia AI przenosi sztukę w nowy wymiar.
Kawa Barissimo to synonim jakości i wyjątkowego smaku, co potwierdzają wyniki Wielkiego Testu Produktów ALDI. Cieszymy się, że nasi klienci doceniają ten produkt, a kampania „Barissimo - ożywi Twój dzień” doskonale oddaje jej charakter – pobudza zmysły, łączy tradycję z nowoczesnością i sprawia, że każdy poranek staje się pełen energii. Naszym celem jest nie tylko oferowanie najwyższej jakości produktów, ale także inspirowanie do odkrywania nowych doznań, zarówno smakowych, jak i artystycznych - mówi Luiza Urbańska, z Biura Prasowego ALDI Polska. W tym roku także rozważamy aktywacje dla klientów w ramach marek własnych. Jest to asortyment, który stale rośnie siłę w naszej sieci, i w którym rok do roku obserwujemy wzrost zainteresowania - podsumowuje Urbańska.
Wielki Test Produktów ALDI potwierdził, że klienci doceniają jakość oferowaną przez sieć. Wśród innych najlepiej ocenionych produktów znalazły się także Mleczne Myszki Choceur i Czekolada Orzechowa Choceur (nota 4,8/5), natomiast w drugiej edycji prym wiódł Łosoś Wędzony Golden Seafood i Czekolada Śmietankowa z migdałami Choceur (nota 4,8/5). Czy to oznacza, że wkrótce możemy spodziewać się dedykowanych kampanii dla kategorii słodyczy i ryb? Tych planów ALDI jeszcze nie zdradza.
Sieć przygotowała także specjalny katalog, w którym podsumowuje wyniki drugiej edycji Wielkiego Testu Produktów ALDI. Całość jest dostępna pod linkiem: Poznaj ulubione produkty testerów z całej Polski.
* * *
O ALDI
ALDI w Polsce posiada ponad 360 sklepów i zatrudnia ponad 4800 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca. ALDI Polska jest częścią Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w ośmiu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 86 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na www.aldi.pl
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)