1. KOMUNIKATY PRASOWE
  2. Śląsk pachnący truskawkami - zaskakująca kampania ALDI promująca owoce i warzywa.

Informacja prasowa, 06.05.2024

Śląsk pachnący truskawkami -
zaskakująca kampania ALDI promująca owoce i warzywa.

Już od maja mieszkańcy wybranych śląskich miast oczekują na autobus czując zapach… truskawek. Wszystko to za sprawą nowej kampanii ALDI promującej świeżość. Na przystankach zostaną zamontowane specjalne urządzenia aromatyzujące emitujące zapach owoców, zachęcając tym samym, by jak najczęściej sięgać po nie w naszej diecie.  

aldi
aldi

 

Pachnące przystanki można spotkać w Katowicach, Chorzowie, Bytomiu i Sosnowcu. Ich znakiem rozpoznawczym jest nie tylko truskawkowy zapach, ale również oprawa graficzna z Farmerem ALDIKIEM w roli głównej. To postać wykreowana przez sieć specjalnie na potrzeby nowej kampanii. Niepozorny pod względem wzrostu (mierzy zaledwie 8 cm wysokości), lecz wielki duchem, piastuje stanowisko „Starszego Opiekuna Świeżości Owoców i Warzyw”. Jego zadaniem jest wspólnie z ekspertami ALDI czuwać nad wysoką jakością warzyw i owoców oferowanych przez sieć.

W naszej najnowszej kampanii postawiliśmy sobie za cel pobudzić wszystkie zmysły naszych odbiorców, stąd też sięgnęliśmy również po tak oryginalne rozwiązania, jak pachnące przystanki. To pierwsza tego typu akcja naszej sieci, która mamy nadzieję spotka się z pozytywnym odbiorem i nie tylko wprawi mieszkańców województwa śląskiego w dobry humor, ale również sprawi, że nabiorą oni większej ochoty na warzywa i owoce. Tym „świeżym” pomysłem chcieliśmy zwrócić szczególną uwagę na świeżość naszych produktów, która jest dla nas najwyższym priorytetem – mówi Natalia Nowakowska, menadżer ds. strategii i zakupu mediów ALDI Polska.

W swoich działaniach ALDI przykłada ogromną wagę do jakości i świeżości oferowanych warzyw i owoców – średnio w ciągu roku przeprowadza aż 1400 kontroli produktów z tej kategorii. Analizie podlegają takie parametry jak wygląd, smak, zapach, konsystencja, rozmiar. Sieć od lat prowadzi również specjalny program edukacyjny dla pracowników, w ramach którego regularnie poszerzają oni swoją wiedzę na temat tego, jak sprawdzać świeżość warzyw oraz owoców i wybierać produkty najlepszej jakości.

Aby mieszkańcy województwa śląskiego mogli się jak najdłużej cieszyć aromatem świeżych truskawek, w kampanii wykorzystano innowacyjne rozwiązania, które pozwalają na stałą aromatyzację przez okres nawet 2 miesięcy. Zastosowane urządzenia dyfuzyjne należą przy tym do najlżejszych i najcieńszych na rynku, dzięki czemu pozostają praktycznie niezauważalne. Za realizację projektu odpowiada firma AMS SA, specjalizująca się m.in. w kampaniach OOH.

Warto dodać, że nowej kampanii towarzyszą specjalne akcje i atrakcyjne promocje w obszarze kategorii warzyw i owoców. Na stronie www sieci nie brakuje też przepisów na warzywne i owocowe potrawy, a w przestrzeni online na klientów czekają także różnego rodzaju niespodzianki w postaci gier czy zdrapek z ALDIKIEM w roli głównej.

*** 

ALDI w Polsce posiada ponad 300 sklepów i zatrudnia ponad 4400 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.  

ALDI Polska jest częścią Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 86 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na www.aldi.pl

Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z bezpłatnej usługi przypomnień, potrzebujemy potwierdzić Twój adres e-mal. Robimy to dwustopniowo, tj. Wprowadź swój adres e-mail i kliknij "Aktywuj przypomnienie". Po kilku minutach otrzymasz link aktywacyjny. W następnym kroku klikasz w ten link i aktywujesz usługę przypomnienia.
  • Aby przesłać ten formularz, musisz aktywować akceptację plików cookie w ustawieniach bezpieczeństwa swojej przeglądarki.
  • Przypomnienie może zostać wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data przypada w przyszłości i pomyślnie uwierzytelniłeś swój adres e-mail.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch