W tym roku ALDI przygotowało ofertę walentynkową pod hasłem „Tydzień słodkości i miłości”. Wybory zakupowe klientów sieci odzwierciedlają liczby – niektóre dość zaskakujące. Okazuje się bowiem, że największy wzrost sprzedaży w okresie walentynkowym dyskonter odnotowuje w kategorii bielizny męskiej - aż o 160% tydzień do tygodnia.
Z analiz sprzedażowych ALDI prowadzonych tydzień do tygodnia w okresie walentynkowym wynika, że wzrost sprzedaży aż o 50% dotyczy segmentu słodyczy – szczególnie produktów takich jak czekolady, bombonierki oraz praliny. Klienci chętnie kupują przysmaki marki własnej Château, dlatego nie mogło ich zabraknąć w tegorocznej ofercie walentynkowej.
Również sprzedaż kwiatów w sieci ALDI rośnie o ponad 80% w analizowanym okresie. W tym roku w ofercie pojawiły się bukiety tulipanów oraz róż. Walentynkowy klimat w śródziemnomorskiej odsłonie może zapewnić dostępne w sklepach ALDI drzewko cytrusowe w doniczce oraz kwitnące Anturium.
Wydawać by się mogło, że słodycze oraz kwiaty, to najpopularniejsze kategorie produktowe wybierane przez Polaków. Jednak ALDI największy wzrost sprzedaży, bo aż 160% w stosunku do tygodnia poprzedzającego ofertę walentynkową, odnotowało w kategorii bielizny męskiej. Równie zaskakujące wydają się dane dotyczące sprzedaży pościeli – tutaj dynamika sprzedaży wynosi 27% wzrostu. Nie dziwi więc, że w tegorocznej odsłonie walentynkowej oferty pojawiła się m.in. pościel Mickey Mouse szyta w 100% z bawełny oraz prześcieradła marki Novittesse z certyfikacją Oeko-Tex wydawaną przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Badań i Testowania w Dziedzinie Ekologii Tekstyliów i Skóry.
ALDI zadbało o każdy aspekt obchodów święta miłości – gdy już klienci wybiorą prezenty, zadbają o swój wygląd i przygotują romantyczną kolację, mogą upamiętnić ten wyjątkowy dzień na fotografii zrobionej popularnymi Instaxami marki Fuji, z wbudowanym lusterkiem do selfie i fleszem. Zestawy tych popularnych aparatów wraz z całym asortymentem walentynkowym dostępne są w sklepach ALDI do wyczerpania zapasów. Pełna oferta na aldi.pl
ALDI w Polsce posiada 204 sklepy i zatrudnia blisko 3600 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. W najnowszej kampanii hasło marki brzmi: „Raz ALDI, zawsze COŚ ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca i zawsze można znaleźć COŚ w ALDI: coś na obiad, coś słodkiego, coś na deser, czy coś dla domu.
ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na www.aldi.pl
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)