1. KOMUNIKATY PRASOWE
  2. ALDI rozpoczął tydzień „słodkości i miłości” oraz analizuje sprzedaż w okresie walentynkowym.

ALDI rozpoczął tydzień „słodkości i miłości” oraz analizuje sprzedaż w okresie walentynkowym. 

kreska

W tym roku ALDI przygotowało ofertę walentynkową pod hasłem „Tydzień słodkości i miłości”. Wybory zakupowe klientów sieci odzwierciedlają liczby – niektóre dość zaskakujące. Okazuje się bowiem, że największy wzrost sprzedaży w okresie walentynkowym dyskonter odnotowuje w kategorii bielizny męskiej - aż o 160% tydzień  do tygodnia.

Z analiz sprzedażowych ALDI prowadzonych tydzień do tygodnia w okresie walentynkowym wynika, że wzrost sprzedaży aż o 50% dotyczy segmentu słodyczy – szczególnie produktów takich jak czekolady, bombonierki oraz praliny. Klienci chętnie kupują przysmaki marki własnej Château, dlatego nie mogło ich zabraknąć w tegorocznej ofercie walentynkowej.

Również sprzedaż kwiatów w sieci ALDI rośnie o ponad 80% w analizowanym okresie. W tym roku w ofercie pojawiły się bukiety tulipanów oraz róż. Walentynkowy klimat w śródziemnomorskiej odsłonie może zapewnić dostępne w sklepach ALDI drzewko cytrusowe w doniczce oraz kwitnące Anturium.

Wydawać by się mogło, że słodycze oraz kwiaty, to najpopularniejsze kategorie produktowe wybierane przez Polaków. Jednak ALDI największy wzrost sprzedaży, bo aż 160% w stosunku do tygodnia poprzedzającego ofertę walentynkową, odnotowało w kategorii bielizny męskiej. Równie zaskakujące wydają się dane dotyczące sprzedaży pościeli – tutaj dynamika sprzedaży wynosi 27% wzrostu. Nie dziwi więc, że w tegorocznej odsłonie walentynkowej oferty pojawiła się m.in. pościel Mickey Mouse szyta w 100% z bawełny oraz prześcieradła marki Novittesse z certyfikacją Oeko-Tex wydawaną przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Badań i Testowania w Dziedzinie Ekologii Tekstyliów i Skóry.

ALDI zadbało o każdy aspekt obchodów święta miłości – gdy już klienci wybiorą prezenty, zadbają o swój wygląd i przygotują romantyczną kolację, mogą upamiętnić ten wyjątkowy dzień na fotografii zrobionej popularnymi Instaxami marki Fuji, z wbudowanym lusterkiem do selfie i fleszem. Zestawy tych popularnych aparatów wraz z całym asortymentem walentynkowym dostępne są w sklepach ALDI do wyczerpania zapasów. Pełna oferta na aldi.pl

 

kreska

ALDI w Polsce posiada 204 sklepy i zatrudnia blisko 3600 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. W najnowszej kampanii hasło marki brzmi: „Raz ALDI, zawsze COŚ ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca i zawsze można znaleźć COŚ w ALDI: coś na obiad, coś słodkiego, coś na deser, czy coś dla domu.

ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na www.aldi.pl

Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z bezpłatnej usługi przypomnień, potrzebujemy potwierdzić Twój adres e-mal. Robimy to dwustopniowo, tj. Wprowadź swój adres e-mail i kliknij "Aktywuj przypomnienie". Po kilku minutach otrzymasz link aktywacyjny. W następnym kroku klikasz w ten link i aktywujesz usługę przypomnienia.
  • Aby przesłać ten formularz, musisz aktywować akceptację plików cookie w ustawieniach bezpieczeństwa swojej przeglądarki.
  • Przypomnienie może zostać wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data przypada w przyszłości i pomyślnie uwierzytelniłeś swój adres e-mail.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch