Kubuś Puchatek, Król Lew, Lilo i Stich, Słoń Dumbo czy Myszka Miki - to tylko kilku z wielu bohaterów Disneya, których już można „spotkać” na łamach książek dostępnych w sklepach ALDI. Wszystko za sprawą nowej oferty, w której znajdziemy 8 rodzajów książeczek, zapewniających najmłodszym zabawę oraz wspierających ich rozwój i edukację.
Książeczki na licencji Disney Maluch będą dostępne w ofercie ALDI już od soboty (17.02) w bardzo atrakcyjnych cenach – w zależności od tytułu kupimy je w cenie 8,99 zł lub 10,99 zł. Każda z nich przygotowana została z myślą o rozwoju intelektualnym i sensorycznym dzieci. Pomagają np. poznawać kształty i kolory oraz rozwijają umiejętności malarskie najmłodszych, a dzięki temu, że zawierają elementy rysowania i naklejania, wspierają również manualne zdolności dziecka. Wszystko to w atrakcyjnej oprawie graficznej i towarzystwie bajkowych ulubieńców, dzięki czemu nauka idzie w parze z rozrywką.
– W swojej ofercie dla najmłodszych ALDI zawsze stara się łączyć możliwości zabawy z walorem edukacyjnym. Jednocześnie stawiamy przy tym na wysoką jakość produktów, które są tworzone z naturalnych materiałów przyjaznych dla dziecka. Najnowsza oferta książeczkowa bardzo dobrze wpisuje się w te zasady, a dodatkowo jest atrakcyjna cenowo. Wiele z oferowanych produktów możemy bowiem kupić już poniżej 10 zł – podkreśla Jakub Tyrlik, Lider Zespołu Zarządzania Kategoriami ALDI.
W ofercie znajdziemy też propozycje dla maluchów od 3 miesięcy. Książeczki przygotowane specjalnie z myślą o najmłodszych są nastawione na rozwój różnego rodzaju zmysłów – posiadają odpowiednio kontrastową szatę graficzną i pomagają np. poznawać różnego rodzaju dźwięki.
Wyjątkową gratką dla najmłodszych mogą się okazać też specjalne wodne kolorowanki. Zostały one tak przygotowane, że do malowania wystarczy sama woda i pędzel lub po prostu… dziecięce ręce. Z kolei nieco starsi miłośnicy Disneya mogą skorzystać z nauki rysowania krok po kroku pod „czujnym okiem” Kubusia Puchatka czy Myszki Miki. Więcej na www.aldi.pl.
***
O ALDI
ALDI w Polsce posiada ponad 300 sklepów i zatrudnia ok. 4400 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.
ALDI Polska jest częścią Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 86 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na www.aldi.pl
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)