05.09.2019
Nietypową akcję dla pasażerów Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice – Pyrzowice przygotowała sieć ALDI. W odpowiedzi na niehandlowe niedziele, które bywają szczególnie uciążliwe po powrocie z urlopu oraz z myślą o „miękkim lądowaniu” po wakacjach, sieć przygotowała dla podróżujących miłe powitanie. W dwa weekendy w hali odbioru bagaży na lotnisku w Katowicach – Pyrzowicach na pasażerów czekają hostessy-stewardessy wręczające paczki z pełnowartościowymi produktami spożywczymi, z których łatwo można przygotować śniadanie czy kolację - pierwszy posiłek po podróży bez konieczności zakupów.
Wracasz z podróży, a Twoja lodówka świeci pustkami, do tego jest niehandlowa niedziela i zastanawiasz się, z czego przygotujesz rodzinną kolację lub poranne śniadanie? Sieć sklepów ALDI ma na to rozwiązanie - wręcza specjalnie przygotowane paczki z produktami marki własnej, składającymi się na pierwszy posiłek po powrocie. W termicznych torbach podróżni znajdą pieczywo do samodzielnego odpieczenia, długodojrzewające salami międzynarodowe Tremondi, kremowy serek do smarowania, ser żółty masdamer w plastrach Hofburger, orzeźwiające smoothie Pure Fruit, owocową konfiturę Confifrucht, certyfikowaną znakiem UTZ czekoladę Orzechową z okienkiem oraz kefir śmietankowy Sontner. Akcja odbywa się w dwa weekendy: 31.08-01.09 oraz 07-08.09., w godzinach 15:00-22:00. Łącznie rozdanych zostanie 4 500 paczek. ALDI posiada w Polsce 133 sklepy, z czego większość ulokowana jest właśnie na Śląsku, stąd naturalny wybór lotniska w Katowicach.
- To pierwsza taka akcja, w której sieć spożywcza zatroszczyła się o pasażerów wracających z wakacji i wita ich w domu. ALDI chce być blisko swoich klientów w codziennych, życiowych sytuacjach i wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom, bazując na pozytywnym zaskoczeniu - mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji. Zależy nam na tym, by nasi klienci cieszyli się ostatnimi chwilami wakacji i zasmakowali w produktach, z których jesteśmy dumni, i które dla nich przygotowaliśmy. Ta akcja naturalnie wpisuje się też w prowadzoną przez nas kampanię marketingową opartą na komunikacji produktowej. Wierzymy, że klienci, którzy raz spróbują naszych produktów, będą po nie wracać już zawsze. W końcu, jak głosi nasz nowy slogan, RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI - dodaje Barańska.
2 września sieć sklepów ALDI rozpoczęła ogólnopolską kampanię marketingową pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI, będącym jednocześnie nowym sloganem marki. Bohaterami kampanii są wybrane produkty marki własnej z różnych kategorii asortymentowych. Kampania swoim zasięgiem obejmuje prasę, radio oraz internet i będzie składała się z kilku odsłon. „Akcja lotniskowa” jest eventem towarzyszącym kampanii i jednocześnie pierwszą tego typu inicjatywą w Polsce. Za opracowanie i wdrożenie koncepcji oraz kreacji odpowiada Agencja Scholz&Friends, realizacją eventu zajęła się agencja Emlab. Film – ma king of z akcji można zobaczyć tu: https://www.youtube.com/watch?v=fq1Aisn-kZM&feature=youtu.be
W kwietniu tego roku ALDI wystartowało także z akcją Okazyjnych Piątko-Sobót, jako odpowiedzią na niedziele niehandlowe. Dzięki niej klienci mogą korzystać z licznych promocji w obrębie asortymentu spożywczego. Promocje obowiązują w każdy piątek, sobotę i niedzielę handlową, a ich celem jest wzmocnienie atrakcyjności weekendowej oferty. Od 19 sierpnia klienci ALDI mogą śledzić sieć także na oficjalnym profilu facebookowym, być na bieżąco z ofertą, dzielić się swoimi opiniami i uzyskiwać szybki dostęp do interesujących ich informacji.
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)