16.07.2020
Wyselekcjonowane, kultowe czeskie produkty po raz kolejny trafiły do sprzedaży w sklepach sieci ALDI. Wśród nich znalazły się m.in. słynne, będące symbolem czeskiej kuchni Knedliky, czy ser panierowany. Prawdziwym hitem są jednak legendarne Lentilky, którymi od ponad 100 lat zajadają się kolejne pokolenia oraz jedyna w swoim rodzaju Kofola, oryginalnie składająca się z 14 naturalnych składników ziołowych i owocowych. Ponoć konsumpcja tego napoju w latach 60-tych była w Czechosłowacji tak duża, że niektóre zioła do jej produkcji sprowadzano z zagranicy! Przysmaki czeskie pojawią się w ofercie ALDI od poniedziałku, 20 lipca. Oferta ważna do wyczerpania zapasów.
W specjalnie przygotowanej ofercie ALDI znajduje się ponad 30 produktów spożywczych. Miłośnicy czeskich specjałów znajdą tutaj zarówno czeskie wędliny, gotowe dania, słodycze oraz piwa. W ofercie ALDI dostępne będą m.in. popularne jako przekąska Utopenci, czyli kiełbaski wieprzowe marynowane w zalewie, Kosteleckie salami Hermin, gotowe dania z Knedlikamy – gulasz wołowy, polędwica wołowa w sosie czy wołowina z sosem pomidorowym, piwo Litovel oraz pyszne słodkości – Lentilky, banan w czekoladzie, kuleczki miodowe i torcik miodowy.
- W ALDI od zawsze wsłuchujemy się w potrzeby klientów i staramy się wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. Z myślą o nich przygotowujemy szereg ciekawych akcji. Wakacje to czas letnich podroży – zarówno tych bliższych, jak i dalszych, dlatego postanowiliśmy tym razem zabrać naszych klientów w podróż do naszych czeskich sąsiadów. Przygotowaliśmy szeroki wybór oryginalnych oraz ciekawych produktów, które mamy nadzieję, przypadną do gustu naszym klientom – mówi Agata Biernacka, Kierownik Działu Komunikacji i PR ALDI Polska.
ALDI konsekwentnie buduje i urozmaica swój asortyment i prowadzi w swoich sklepach akcje tematyczne, w ramach których obyły się m.in. akcja„Azja od kuchni”, „Fetujemy w greckim stylu” czy „Polska na talerzu”. Dotychczas największą popularnością cieszyła się akcja „Sentymentalne smaki lat 90.”, w ramach której do sprzedaży trafiły produkty takie jak; guma Turbo, oranżada Bolek i Lolek czy proszek do prania Dosia.
Sieć nieustannie poszerza również swój asortyment spoza kategorii spożywczej, oferując klientom zarówno wysokiej jakości produkty marki własnej jak i współpracując z wybranymi partnerami. Klienci szczególnie docenili ofertę płyt winylowych czy artykułów marki Esotiq.
***
ALDI to międzynarodowa sieć dyskontów posiadająca głównie na zachodzie i południu Polski 140 sklepów i zatrudniająca niemal 3000 pracowników. Jest jedną z wiodących firm handlowych w Europie. Strategia ALDI to wyselekcjonowany asortyment wysokiej jakości w dobrej cenie. Oprócz tego spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)