22.08.2018
Sieć sklepów spożywczych ALDI odświeżyła stronę internetową www.aldi.pl. Dzięki wprowadzonym zmianom klienci szybko odnajdą informacje o aktualnych promocjach, okazjach cenowych i polecanych produktach. Nowa strona to także łatwiejszy dostęp do indywidualnej listy zakupów i szeregu praktycznych informacji dla klientów!
Strona aldi.pl została odświeżona przede wszystkim wizualnie, a za wzór posłużyła jej wersja niemiecka, z której korzystają także inne kraje. Rozwiązania poparte testami i opiniami klientów z innych rynków zostały odpowiednio przystosowane do wersji polskiej. Dzięki temu znacznie podniósł się komfort korzystania ze strony (tzw. “User Experience”).
- Głównym celem, który nam przyświecał było wprowadzenie większej przejrzystości i ułatwienie dostępu do najważniejszych informacji o naszej marce, tak żeby użytkownik wchodzący na stronę aldi.pl mógł intuicyjnie się po niej poruszać. Zmianie uległo rozmieszczenie poszczególnych zakładek. Te najbardziej kluczowe znajdują się w bocznym menu. Są to m.in. oferty, gazetki, nasze produkty, usługi online, świat asortymentu czy informacje dla klienta. Centralną pozycję zajmują rotujące banery odsyłające do ofert promocyjnych – komentuje Agnieszka Barańska, Kierownik Marketingu ALDI Polska.
Z punktu widzenia użytkownika - klienta ALDI, najistotniejsze są informacje o promocjach i ofertach tematycznych z danego tygodnia. Wybrane produkty z łatwością można dodać do indywidualnej listy zakupów. Skomponowaną listę można wydrukować lub wysłać na wybrany adres e-mail, nanosząc na nią także swoje własne notatki, np. “najbardziej lubię dobrze wypieczone bułki” albo “kup proszę miękkie kiwi”, będące wskazówkami, ułatwiającymi robienie zakupów poszczególnym domownikom.
Nowością dla klientów jest wygodny, boczny pasek menu. Jego rozwinięcie umożliwia szybki dostęp do najważniejszych treści zawartych na stronie, np. do informacji o okazjach cenowych, akcjach specjalnych, bieżących i zapowiadanych gazetkach promocyjnych.
W specjalnie utworzonej “strefie zdrowia” znajdziemy produkty Bio, Fit, wegetariańskie, wegańskie, bez laktozy czy bezglutenowe. Osobny dział dotyczy marek własnych ALDI - kaw ”Markus” i “Moreno”, herbaty “Westminster“ czy nabiału ”Milsani”.
Boczny pasek menu to także szereg praktycznych informacji o ALDI. Znajdują się w nim dane na temat certyfikatów i polityki jakości ALDI czy informacje dotyczące wizji firmy i jej zaangażowania w zrównoważony rozwój, a także przepisy kulinarne i wskaźniki wartości odżywczych.
Sieć ALDI zadbała również o klientów, którzy cenią sobie nowe technologie. Ze strony www.aldi.pl można pobrać aplikację, która umożliwia szybkie zapoznanie się z szeroką ofertą produktów, nowościami oraz ofertami promocyjnymi. Aplikacja dostępna jest na iPhone'a oraz smartfony z systemem operacyjnym Android, iPad oraz na tablety z Androidem. Klienci mogą się również zapisać na newsletter, aby na bieżąco otrzymywać aktualne informacje o ofertach ALDI.
Kontakt dla prasy:
ALDI Polska: Agata Biernacka, biuroprasowe@aldi.pl
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)