Akcja, dla cichych bohaterów dnia codziennego, prowadzona była od 12 maja. Do sklepów ALDI trafiły specjalne naklejki, a każdy z 9 wzorów został zaprojektowany przez znanych artystów – ilustratorów i twórców komiksów. Rysunki są ich autorską interpretacją hasła przewodniego akcji „Doceniam, dziękuję”. W akcję zaangażowali się Tomek Bieniek, Dawid Ryski, Ernesto Gonzalez, Trust, Paweł Jońca, Marta Paradowska, Andrzej Wieteszka oraz Tomasz Łęczyński.
Decydując się na rozpoczęcie akcji „Doceniam, dziękuję!” czuliśmy ogromną potrzebę wsparcia walki z koronawirusem i wyrażenia naszej wdzięczności dla cichych bohaterów tych dni, którymi są również pracownicy naszych sklepów – mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji ALDI Polska – Na potrzeby akcji przygotowaliśmy ponad pół miliona naklejek. Tylko po trzech dniach od uruchomienia akcji sprzedaliśmy ponad 70 tysięcy naklejek, a teraz na rzecz Fundacji Siepomaga możemy z dumą przekazać 500 tys. zł. Tak duże zainteresowanie i chęć dołożenia swojej cegiełki do walki z koronawirusem przez naszych klientów pokazuje jak ważne w obliczu pandemii jest budowanie solidarności społecznej i jednoczenie się wokół słusznych idei – dodaje.
W akcję zaangażowali się również pracownicy ALDI. W okresie trwania akcji „Doceniam, dziękuję!” zespoły sklepowe rywalizowały ze sobą o tytuł najlepszego sprzedawcy naklejek oraz specjalne nagrody dla całego zespołu.
Akcja „Doceniam, dziękuję!” została bardzo dobrze odebrana przez naszych pracowników, którzy sami, jako cisi bohaterowie, niezwykle zaangażowali się w naszą akcję charytatywną. Duch pracy zespołowej jest naprawdę zauważalny. Mamy sklepy, które sprzedały w ciągu jednego dnia ponad 500 naklejek, a wśród naszych pracowników są sprzedawcy, którzy na 150 obsłużonych klientów sprzedają 120 naklejek – wyjaśnia Barańska.
Działalność prospołeczna i troska o otoczenie społeczne są od zawsze wpisane w DNA marki ALDI. Dołączając do walki z koronawirusem, sieć przekazała produkty o łącznej wartości 150 tys. zł na rzecz wybranych szpitali i sztabów kryzysowych Urzędów Wojewódzkich. Wsparcie otrzymały m.in. Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Szpital Rejonowy im. dr. Józefa Rostka w Raciborzu, Megrez Sp. z o.o. - szpital w Tychach, Krakowskie Pogotowie Ratunkowe, Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Proszowicach oraz chętne sztaby kryzysowe Urzędów Wojewódzkich. By zadbać o najbardziej obciążone w tym czasie grupy społeczne i ułatwić im proces robienia zakupów, ALDI jako pierwsza sieć w branży, wprowadziła też pierwszeństwo wejścia do sklepu i specjalne punkty obsługi dla pracowników służby medycznej i służb publicznych. Sieć dołączyła również do akcji „Posiłek dla seniora”.
Dziękujemy wszystkim zaangażowanym. Liczymy na to, że wspólnie w tych ciężkich dołożymy swoją cegiełkę dla drugiego człowieka. Wspierajmy się wzajemnie i bądźmy dla siebie życzliwi. Każdy z nas jest cichym bohaterem tej walki. Każdy z nas może nosić pelerynę.
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)