Nie od dziś wiadomo, że team ALDI tworzą ludzie o złotych sercach. Tym razem udowodnili to pracownicy sklepów, którzy wzięli udział w Gaszyn Challenge i wsparli zbiórkę pieniędzy na leczenie chorych dzieci. Tak niedawno zakończyliśmy akcję „Doceniam, dziękuję”, ale już widać, że pomaganie jest wciągające, a potrzeby wręcz się nie kończą! Przeczytajcie dlaczego warto „pompować” i skąd wzięła się cała idea!
Charytatywne wyzwanie Gaszyn Challenge przechodziło od sklepu do sklepu i zataczało coraz szersze kręgi. Pracownicy ALDI nominowali nie tylko swoich kolegów z innych miast, ale również sąsiadujące dyskonty i instytucje. Z wyzwania wywiązały się następujące sklepy: ALDI Sulechów, ALDI Choszczno, ALDI Jarocin, ALDI Wągrowiec, ALDI Piła i ALDI Katowice (VST 100). Dziękujemy im za każdy przysiad i każdą pompkę, a przede wszystkim za niezwykłe zaangażowanie.
Mania pomagania
Gaszyn Challenge to akcja charytatywna, w ramach której nominowani wykonują 10 pompek lub 10 przysiadów i wpłacają minimum 5 zł na konto zbiórki. Na wykonanie ćwiczenia mają 48 godzin, następnie wskazują kolejne 3 osoby/instytucje. Szczegółowe informacje o zbiórce zamieszczone są na stronie internetowej tu.
Strażak, który rozpalił płomień pomocy
Pompki dla Wojtusia zainicjował Marcin Topór, wiceprezes OSP w Gaszynie. Tysiące osób wykonało zadanie dla ciężko chorego chłopca, który cierpi na SMA (rdzeniowy zanik mięśni). Dzięki zbiórce miał szansę na lek, który ma spowodować, że organizm będzie w stanie produkować białko odpowiedzialne za neurony ruchowe. Na koncie uzbierano potrzebne 9 milionów złotych, a Gaszyn Challenge okazał się takim sukcesem, że teraz można pomóc innym chorym dzieciom. Kula śnieżna nabrała tempa w samym środku lata. Lawina nominacji widocznych w postach oraz wydarzeniach nie ma końca. Nie bójmy się łamać schematów. Jeżeli czytasz ten tekst i możesz wykonać przysiady lub pompki dla chorego dziecka – nie wahaj się! Nagraj film i udostępnij w sieci.
Życzymy powodzenia!
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)