Wybierz kategorię, która Cię interesuje.
Z uwagi na dużą dynamikę sprzedaży, najlepszym rozwiązaniem jest udanie się do najbliższego sklepu ALDI.
Nie realizujemy rezerwacji lub zamówień produktowych. Ze względu na dużą dynamikę sprzedaży, zachęcamy do udania się do najbliższego sklepu ALDI, aby sprawdzić czy dany produkt jest dostępny.
ALDI Polska nie prowadzi sprzedaży internetowej i nie ma możliwości złożenia zamówienia online.
Jesteśmy otwarci na Twoje sugestie 😊 Zachęcamy do podzielenia się opinią na temat produktów, a także sugestii ewentualnych zmian w naszym asortymencie poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej - kontakt
Oferta promocyjna ALDI na asortyment spożywczy wprowadzana jest w każdy poniedziałek danego tygodnia. W każdą środę i sobotę znajdziesz natomiast nowości z asortymentu niespożywczego. Zachęcamy do sprawdzenia nowych ofert na stronie Oferty (aldi.pl)
W przypadku towarów podlegających zwrotowi, możesz zwrócić produkt do 30 dni od daty zakupu w dowolnym sklepie ALDI.
Warunki zwrotu:
Klienci sklepów sieci ALDI mają prawo dokonać zwrotu towaru przemysłowego (poza towarami wyłączonymi z możliwości zwrotu podanymi niżej), który jest pełnowartościowy i nienoszący znamion użytkowania.
Zwrotom nie podlegają:
Nie musisz. Produkty kupione w sieci ALDI Polska możesz zwrócić w dowolnym sklepie ALDI na terenie Polski.
A. Skontaktuj się z serwisem gwarancyjnym: dane kontaktowe do serwisu (numer telefonu, adres e-mail lub adres strony internetowej) znajdują się w instrukcji obsługi i/lub karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu.
lub
B. W sklepie ALDI:
Regulamin procedury reklamacyjnej znajdziesz w zakładce Polityka zwrotów i reklamacji
Reklamację możesz złożyć w dowolnym sklepie ALDI na terenie Polski.
W sklepach na terenie Polski możesz reklamować jedynie produkty kupione w sieci ALDI Polska. W przypadku chęci złożenia reklamacji produktu kupionego w ALDI w innym kraju, zachęcamy do kontaktu z Obsługą Klienta danej sieci ALDI.
Jeżeli kupiony artykuł spożywczy okazał się wadliwy, możesz zgłosić to na dwa sposoby:
Oczywiście, faktura zostaje wystawiona bezpośrednio w sklepie ALDI na prośbę klienta - poinformuj o tym kasjera przed rozpoczęciem kasowania.
Numer faktury uproszczonej znajduje się w prawym dolnym rogu paragonu i jest oznaczony jako „Nr transakcji”.
W tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Za zakupy możesz zapłacić gotówką, kartą, a także kuponami i kartami Pluxee (przyjmujemy również nadal bony SODEXO).
Akceptujemy karty MASTERCARD, MAESTRO, VISA oraz VPAY. We wszystkich naszych sklepach w Polsce można również płacić poprzez BLIK, a także zbliżeniowo, o ile karta spełnia odpowiednie wymogi. Szczegółowe informacje znajdziesz na naszej stronie Płatności bezgotówkowe w ALDI – Pewnie, szybko, łatwo.
Tak, bony SODEXO są nadal przyjmowane w sklepach ALDI, zgodnie z terminem ważności widniejącym na bonie.
Większość sklepów jest czynna od poniedziałku do soboty w godzinach 6:00-22:00. Są jednak pewne wyjątki - znajdź swój sklep ALDI w wyszukiwarce i sprawdź w jakich dokładnie godzinach jest otwarty.
Informacje o niedzielach handlowych znajdziesz w naszym kalendarzu niedziel handlowych.
Zapraszamy do skorzystania z naszej wyszukiwarki sklepów.
W każdym sklepie ALDI znajduje się kasa pierwszeństwa, która jest specjalnie oznaczona. Kasa pierwszeństwa ma na celu priorytetową obsługę klientów uprzywilejowanych tj. osoby z niepełnosprawnościami oraz kobiety w ciąży.
W ALDI mamy „Ciche Godziny”. Osoby w spektrum autyzmu i ich bliscy we wtorki (w godzinach 8:00 -10:00) i w soboty (w godzinach 18:00 – 20:00) mogą zrobić zakupy w komfortowych warunkach. W czasie „Cichych godzin” w naszych sklepach wyłączamy muzykę, a osoby w spektrum autyzmu mogą skorzystać z pierwszeństwa w kolejce w specjalnie oznaczonych kasach.
Więcej informacji odnośnie Cichych godzin, można przeczytać tutaj.
Zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta - zrobimy wszystko, aby zguba wróciła do właściciela.
Nie ma bezpośredniego numeru telefonu do danego sklepu, ale zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo. Nasi konsultanci z chęcią odpowiedzą na Twoje pytania 😊
Chociaż kochamy wszystkie czworonogi, to mając na uwadze zapewnienie bezpieczeństwa zarówno klientom, jak i samym psom, nie można wchodzić z psem do sklepu. Wyjątkiem jest pies przewodnik oraz pies asystujący.
Kalendarz najbliższych otwarć znajdziesz tutaj.
Część parkingów przy sklepach ALDI jest płatna. Wówczas na parkingu znajdują się niezbędne oznaczenia: tablica informacyjna, znak drogowy, regulamin parkingu wraz z cennikiem i parkometr do pobrania biletu. W każdym sklepie ALDI objętym systemem parkingowym, pierwsza godzina postoju jest bezpłatna, wystarczy jedynie pobrać wcześniej bilet z parkometru oraz umieścić go za przednią szybą w widocznym z zewnątrz miejscu.
W każdym sklepie ALDI objętym systemem parkingowy, pierwsza godzina postoju jest bezpłatna, pod warunkiem pobrania biletu z parkometru i umieszczenia go za przednią szybą w widocznym z zewnątrz miejscu lub po uruchomieniu sesji w aplikacji mobilnej. Każda kolejna godzina podlega opłacie w wysokości 4 zł, którą należy uiścić z góry.
W przypadku wystawionego wezwania do zapłaty, klienci sklepów ALDI mają możliwość zgłoszenia reklamacji bezpośrednio do zarządcy parkingu. Wszystkie niezbędne informacje o reklamacjach dotyczących opłat parkingowych, jak i formularz reklamacyjny znajdują się tutaj.
Celem działania parkingów przysklepowych jest zapewnienie klientom miejsc parkingowych na czas robienia zakupów. Klienci ALDI niejednokrotnie mierzyli się z sytuacją, w której miejsca parkingowe przeznaczone dla nich, zajmowane były przez osoby wykorzystujące parkingi sklepów do celów prywatnych, np. jako całodzienne miejsca postojowe. W lokalizacjach, gdzie klienci najczęściej mierzyli się z takimi utrudnieniami, powstały właśnie systemy parkometrowe.
Zapraszamy do współpracy - wyślij ofertę handlową na adres oferty.handlowe@aldi.pl
Jeśli chcesz nawiązać współpracę w zakresie gruntów i nieruchomości, wyślij wiadomość na adres nieruchomości@aldi.pl
Wszystkie aktualne oferty pracy znajdują się na naszej stronie internetowej tutaj.
Aby zapisać się do Newslettera, wypełnij ten formularz. Dzięki temu będziesz na bieżąco z naszą ofertą, a dodatkowo możesz wygrać nagrody w konkursach.
W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania Newslettera korzystając z formularza rezygnacji.
Wystarczy, że anulujesz obecną subskrypcję i ponownie zapiszesz się do Newslettera podając swój aktualny adres e-mail.
Najnowszą wersję aplikacji możesz pobrać w App Store lub z Google Play.
Więcej informacji dotyczących aplikacji znajdziesz na naszej stronie Aplikacja ALDI.
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)