W odpowiedzi na sugestie klientów sieć sklepów ALDI optymalizuje funkcjonowanie systemów parkingowych. Od lipca 2020 roku sieć będzie współpracowała tylko z jednym operatorem systemów parkingowych. Będzie nim firma APCOA. Na wszystkich płatnych parkingach sieci będzie działała też specjalna aplikacja mobilna umożliwiające m.in. opłacanie parkowania bez pobierania biletu. Rozwiązanie to gwarantuje higieniczne i całkowicie bezpieczne dokonywanie płatności za postój na parkingu.
ALDI wprowadziło na swoich parkingach systemy parkingowe na przełomie 2017 i 2018. Od ubiegłego roku nadzór nad parkingami przy sklepach sprawowały dwie firmy, które przyjęły jeden spójny system zarządzania. Mając jednak na uwadze dobro klientów oraz dążąc do poprawy jakości świadczonych usług, ALDI podjęło decyzję o kontynuowaniu współpracy tylko z jednym operatorem parkingu. Będzie nim firma APCOA.
Do tej pory firma APCOA odpowiadała za systemy parkingowe przy sklepach sieci na północy kraju, a także w rejonie Dolnego Śląska i województwa opolskiego. Teraz pod nadzorem operatora znajdzie się docelowo 39 płatnych parkingów przy sklepach ALDI.
Wraz z kontynuowaniem współpracy tylko z jednym operatorem na wszystkich płatnych parkingach przy sklepach ALDI opłaty za parkowanie dokonać będzie można również przy pomocy specjalnej aplikacji mobilnej APCOA Flow.
Aplikacja ta pozwala na korzystanie z parkingu bez konieczności pobierania biletu – wystarczy zaznaczyć czas parkowania i rozpocząć sesję, a aplikacja sama pobierze odpowiednią opłatę.
Aplikacja umożliwia także przedłużenie czasu parkowania bez konieczności powrotu do samochodu i otrzymywanie potweirdzeń mailowych z danymi o sesji parkowania.
Przy tym jest, co szczególnie istotne w związku z epidemią konronawirusa, rozwiązaniem higienicznym i całkowicie bezpiecznym.
Zmiany operatora nie wpłyną w żaden sposób na znany już klientom system naliczania opłat za postój na parkingu.
Tak jak dotychczas, w każdym sklepie ALDI objętym systemem parkingowy, pierwsza godzina postoju będzie bezpłatna, pod warunkiem pobrania biletu i umieszczenia go za przednią szybą w widocznym z zewnątrz miejscu lub po uruchomieniu sesji w aplikacji mobilnej.
Każda kolejna godzina podlega opłacie w wysokości 4 zł.
Wszystkie potrzebne informacje na temat systemów parkingowych klienci znaleźć mogą na specjalnych tablicach informacyjnych umieszczonych na wjeździe na parking.
Dodatkowo, przy wejściu do sklepów umieszczony jest parkometr wraz z tablicą z regulaminem i cennikiem. Na drzwiach wejściowych sklepów ALDI znajdują się plakaty z informacją o konieczności pobrania biletu.
Ujednolicenie systemu parkingowego i powierzenie nadzoru nad nim jednemu operatorowi, to kolejny krok ALDI w kierunku zapewnienia klientom komfortu zakupów. Sklepy sieci dyskontowych, usytuowane są bowiem często w centrach miast, w okolicach osiedli mieszkaniowych oraz biurowców i poprzez to są atrakcyjnym miejscem na pozostawienie samochodu nie tylko dla osób zainteresowanych zakupami. Wprowadzenie odpowiednich regulacji jest więc niezbędne dla zagwarantowania klientom przeznaczonych dla nich miejsc parkingowych.
W przypadku wątpliwości dotyczących funkcjonowania systemu parkingowego lub zastrzeżeń, co do zasad jego funkcjonowania, klienci sklepów ALDI mają możliwość zgłoszenia reklamacji poprzez podany w regulaminie adres mailowy i przesłać skan paragonu.
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)