Prosto, odpowiedzialnie, niezawodnie: już od ponad 100 lat wyróżniają nas tradycyjne wartości kupieckie, które są podstawą ekonomicznego sukcesu ALDI. Sukces ten jest warunkiem naszego dalszego rozwoju oraz przejmowania odpowiedzialności - Stawiamy na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami, którzy podzielają nasze rozumienie jakości i odpowiedzialności.
W niniejszym Styleguide prezentujemy Państwu międzynarodowy zbiór zaleceń ALDI dotyczący projektowania opakowań, omawiający szczegółowo każdy rodzaj opakowania oraz możliwości jego recyklingu.
Według analizy przeprowadzonej w ramach Raportu dot. Rozwoju Zrównoważonego 2019 „rozwój linii produktów zrównoważonych” został uznany za kwestię ważną zarówno dla ALDI Nord, jak również interesariuszy Grupy2 . W oparciu o te informacje, a także wewnętrzne ekspertyzy, kwestia „nowoczesnego żywienia”, którego częścią są „produkty lokalne”, stała się ważną częścią naszej międzynarodowej strategii. Istotność tej kwestii uzasadniają badania wskazujące na to, że konsumenci preferują lokalne produkty. Poszerzając swoją ofertę lokalnych produktów spożywczych, ALDI Nord stara się rozwijać zrównoważony asortyment, aby przekształcić nasze zobowiązania w skuteczne działania. Załączone dokumenty są naszą deklaracją rozwoju tych kategorii. Jako ALDI Polska będziemy wdrażać te politykę i umożliwiać naszym klientom wybór lokalnych produktów
ALDI Nord, a tym samym ALDI Polska, cały czas działa na rzecz ochrony środowiska. Nieustannie wprowadza nowe rozwiązania, które wynikają z troski o ziemię, o nas, nasze życie i zdrowie. Wierzymy, że każda, nawet mała zmiana zachowania, ma znaczenie. Dlatego stawiamy na edukację i budowanie świadomości ekologicznej już od dziecka.
Sporządzamy cykliczne analizy i raporty, które pozwalają nam podejmować świadome decyzje biznesowe i rozwijać markę w oparciu o nasze wartości.
Sporządzamy cykliczne analizy i raporty, które pozwalają nam podejmować świadome decyzje biznesowe i rozwijać markę w oparciu o nasze wartości.
Sporządzamy cykliczne analizy i raporty, które pozwalają nam podejmować świadome decyzje biznesowe i rozwijać markę w oparciu o nasze wartości.
Zasada odpowiedzialności jako przedsiębiorstwa jest od dawien dawna zakorzeniona w naszych wartościach i naszej tradycji. Podstawę naszego działania stanowi postrzeganie przez nas tego co istotne.
Jako jeden z wiodących dyskontów przejmujemy odpowiedzialność za pozyskiwanie dla naszych produktów spożywczych surowców ze zrównoważony źródeł. Oprócz aspektów społecznych i ekologicznych ważnym tematem pozostaje dla nas dobrostan zwierząt.
Jako międzynarodowe przedsiębiorstwo handlu detalicznego jesteśmy świadomi wpływu naszych biznesowych decyzji na każdy etap łańcucha dostaw. Dlatego przejmujemy odpowiedzialność za odpowiednie i bezpieczne warunki pracy
Dowiedz się więcej o poszczególnych znakach jakości, etykietach i naszych znakowanych produktach.
Dowiedz się więcej o naszych poszczególnych działaniach ukierunkowanych na zrównoważony rozwój.
Znaki jakości i certyfikaty niezależnych instytutów potwierdzają kontrolowaną jakość produktów ALDI.
Co robimy, by nie marnować i jak gospodarujemy odpadami? Jak wspieramy organizacje charytatywne, które odbierają od nas żywność. Dowiedz się więcej o tym, jak ALDI wspiera ideę zero waste.
Dlaczego powinniśmy ratować pszczoły i co robi ALDI, żeby je ratować? Kliknij i zobacz.
Nasze standardy w doborze surowców gwarantują najwyższą jakość i zapewniają o przestrzeganiu przez wszystkich dostawców ogólnie przyjętych standardów socjalnych i warunków pracy.
Uwarunkowanie klimatyczne, właściwości ziemi, położenie plantacji mają decydujący wpływ na jakość herbaty.
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)