Na początku marca ALDI uruchomiła facebookowy i instagramowy profil Facebook ALDI praca oraz instagram.com/aldipraca. Rozumiejąc, gdzie dziś większość społeczeństwa najczęściej komunikuje się, sprawdza informacje, a nawet szuka pracy, sieć chce być tam, gdzie jej pracownicy i kandydaci, by w ten sposób odpowiadać na ich potrzeby i wchodzić z nimi w dialog. Poprzez nowe profile ALDI szczególnie liczy na dotarcie do młodszych użytkowników oraz kandydatów zainteresowanych zatrudnieniem w magazynie i w sklepach.
W swojej najnowszej komunikacji związanej z polityką zatrudnienia ALDI konsekwentnie skupia się na tym, by wzmocnić autentyczność przekazu. To między innymi dlatego zaprasza pracowników do współtworzenia wizerunku firmy w Social Mediach oraz udziału w programie ambasadorskim, by przejrzyście mówić o realiach pracy w branży retail. Te nie zawsze są łatwe, ale dzięki życzliwym zespołom ALDI ci, którzy zdecydują się do nich dołączyć, znajdą w nich swoje miejsce na dłużej. Uruchomienie profili społecznościowych dedykowanych potencjalnym pracownikom to kolejny krok konsekwentnie realizujący tę strategię.
- ALDI tworzy przestrzeń, w której o atmosferze pracy i życzliwych zespołach opowiedzą sami pracownicy, swoimi słowami i w sposób, który jest im najbliższy. W nowo utworzonych kanałach można poznać pracowników, którzy na co dzień pracują w ALDI w sklepach, centrach dystrybucyjnych i na stanowiskach administracyjnych. Pokażemy ich historie, ścieżki karier. Chcemy wejść z kandydatami w bezpośredni kontakt, skracając dystans i ułatwiając wymianę informacji – mówi Anna Goleniowska, Dyrektor Obszaru Zasobów Ludzkich ALDI Polska. – Życzliwość w ALDI rozumiemy również jako szczery przekaz dotyczący tego, jak na co dzień wygląda praca w branży retail. Stąd w ramach komunikacji pojawią się cykle postów w stylu „czy wiesz, że”; „fakty i mity” czy „słownik wyrażeń branżowych” – dodaje Goleniowska.
Wielość kanałów komunikacji employer brandingowych pozwoli kandydatom łatwo trafić do ALDI i wybrać takie narzędzia do pozyskiwania informacji, które są dla nich najwygodniejsze. W każdym z nich znajdą się ogłoszenia z aktualnymi ofertami pracy, a język komunikacji dopasowany będzie do miejsca ich publikacji. Przypomnijmy, ALDI dotychczas uruchomiło swój profil na Linkedinie oraz specjalną platformę praca.aldi.pl. Agencją obsługującą sieć zarówno w działaniach contentowych jak i płatnych jest Whites.
ALDI w Polsce posiada 204 sklepy i zatrudnia blisko 3600 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. W najnowszej kampanii hasło marki brzmi: „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca i zawsze można znaleźć COŚ w ALDI: coś na obiad, coś słodkiego, coś na deser, czy coś dla domu.
ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)