Informacja prasowa z 8.11.2021
Pod hasłem „ALDI ma to COŚ” wystartowała najnowsza kampania sieci ALDI. Jej celem jest umocnienie wizerunku sklepu przyjaznego klientom, w którym zawsze znajdzie się coś świeżego, coś w super cenie, coś na obiad, coś dla każdego i na każdą okazję. To pierwsza w historii marki kampania na tak dużą skalę, która swoim zasięgiem obejmie także reklamę telewizyjną.
Wyróżnikiem idei kreatywnej jest określenie „COŚ”. Autorzy działań nadali temu wyrażeniu dużej plastyczności – zmienia się w zależności od promowanych kategorii produktowych oraz kontekstu komunikacji. Dzięki temu wzmacnia sam przekaz i nadaje komunikatom ALDI charakterystyki i rozpoznawalności. Komunikacja jak zawsze pełna jest humoru i bliska codziennym sytuacjom, z których narodziła się sama idea kampanii - bo ile razy przy wychodzeniu na zakupy pada pytanie: „Idę na zakupy , chcesz coś?”, tyle razy padają prośby i odpowiedzi o to „coś”. I ALDI zawsze MA TO COŚ - coś słodkiego, coś na obiad, coś w promocji, coś na ząb. Atutem kampanii jest czytelność i autentyczność – zanurzona w codzienności, przemawia potocznym językiem do konsumenta.
- Nasza kampania w sposób naturalny rozwija to, co jako marka przekazujemy już od kilku lat: bardzo dobre (międzynarodowe i lokalne) produkty wysokiej jakości mają w ALDI to coś, czego nie ma nigdzie indziej, po co warto wracać do nas w myśl hasła Raz ALDI zawsze ALDI. Nie zawsze wiemy, jak to „coś” nazwać, za to zawsze jesteśmy pewni, że dobrze wybierzemy. To „coś” sprawia, że w naszych sklepach jest wygodniej i taniej, a klienci zyskują przekonanie, że ALDI to pewność udanych zakupów – mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji ALDI w Polsce.
Podczas kampanii wykorzystanych zostanie ponad 2000 nośników, które pojawią się w 96 miastach w Polsce, reklama ALDI będzie widoczna na autobusach w wybranych miastach oraz na wyświetlaczach bankomatów, DOOH (Digita out of Home) – w metrze i na dworcach w dużych miastach oraz w Internecie i telewizji. – To bez wątpienia największa akcja reklamowa sieci od czasu jej wejścia na rynek Polski. –ALDI konsekwentnie rozwija się, otwierając nowe sklepy. Dziś już jesteśmy obecni w każdym województwie i chcemy także zagościć w większości polskich domów. Dlatego zdecydowaliśmy się rozpocząć kampanię telewizyjną, która jest kolejnym krokiem wzmacniającym rozpoznawalność marki w Polsce – dodaje Agnieszka Barańska.
Jak podkreśla sieć - kiedy raz poznałeś ALDI, zawsze będziesz chciał COŚ z ALDI. Dlaczego? Bo ALDI ma to COŚ! COŚ, czego nie ma gdzie indziej COŚ świeżego i pysznego. COŚ, co sprawia, że jest wygodnie i taniej. To proste: RAZ ALDI, ZAWSZE (COŚ Z) ALDI.
Działania promocyjne ALDI zostały zaplanowane na szeroką skalę i obejmują produkcję spotów TV, działania online video oraz, komunikację w social mediach, różnorodne formaty OOH i POS, komunikację w gazetkach marki, spoty radiowe i audiomarketing w miejscach sprzedaży oraz akcje specjalne.Agencja wsparła także komunikację wewnętrzną do pracowników firmy ALDI, informującą o nowej strategii. Kampania rozpoczęła się 8 listopada. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada Opus B. Spoty TV wyreżyserował duet Frydrych&Zdanowski, produkcję organizował dom produkcyjny Bomaye, nad postprodukcją czuwało RIOdePost, udźwiękowieniem zajęli się Ztudio&Burza oraz LocoMotive. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat i iProspect.
O ALDI
ALDI w Polsce posiada 188 sklepów i zatrudnia blisko 3500 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.
ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na WWW.aldi.pl
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)