Informacja prasowa z 26.02.2021
Od 25 lutego ALDI wprowadza nową akcję o nazwie Przeweekend. Klienci sieci skorzystają z licznych promocji w obrębie asortymentu spożywczego, które odtąd będą rozpoczynały się już w każdy czwartek i potrwają aż do niedzieli (w przypadku niedziel handlowych). Od początku roku ALDI wystartowało także z dwoma nowymi tygodniowymi cyklami promocyjnym – Ale Akcja podkreślającym ofertę z kategorii spożywczej w ramach danego tematu oraz cyklem Ale Cena odnoszącym się do produktów w wyjątkowych i promocyjnych cenach. Oba cykle trwają od poniedziałku do niedzieli (w przypadku niedziel handlowych) każdego tygodnia.
Przeweekend oraz Ale Akcja i Ale Cena są odpowiedzią na oczekiwania klientów, którzy każdego dnia podczas codziennych zakupów chętnie polują na atrakcyjną ofertę swoich ulubionych produktów w ALDI. Dzięki nowym akcjom dostarczamy im kolejne powody, by odwiedzali nasze sklepy. Oprócz wyjątkowych promocji, różnorodności i inspirujących tematów, których dotyczy oferta, działaniom towarzyszy wyróżniająca się komunikacja bazująca na pozytywnych skojarzeniach i korespondująca z naszą nową kampanią - 1001 powodów, by wpaść do ALDI – komentuje Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji ALDI w Polsce.
Przypomnijmy, 8 lutego sieć wystartowała z kampanią reklamową 1001 powodów, by wpaść do ALDI, której celem jest wskazanie konsumentom najważniejszych atutów marki, między innymi tych związanych z kategorią świeżych warzyw i owoców, pieczywa i nabiału oraz unikalnych słodyczy, po które najchętniej wracają do sklepów.
– Nie wydasz u nas dużo grosików, mamy wiele promocji i rabacików, nasze alejki są szersze niż ulice w Paryżu, nasz ulubiony „taste” to zero waste – to tylko niektóre z powodów, jakie ALDI wymienia na swojej stronie: www.aldi.pl/1001-powodow-by-wpasc-do-aldi. Powody wskazywane przez sieć w nieoczywisty i zabawny sposób weryfikowali członkowie Klubu Komediowego na kanale YouTube sieci. ALDI jest pierwszą marką, z którą Klub Komediowy rozpoczął komercyjną współpracę.
Dwa lata temu sieć odświeżyła swoją komunikację i rozpoczęła intensywne działania, wprowadzając kampanię marketingową pod hasłem Raz ALDI, zawsze ALDI, które jednocześnie stało się jej nowym sloganem. Od tego czasu ALDI konsekwentnie buduje swoją komunikację w oparciu o wybrane produkty marek własnych z różnych kategorii asortymentowych. W tym roku marka zdecydowała się podkreślać nie tylko unikalne, przetestowane przez klientów i wysoko oceniane produkty marki własnej, ale także inne przewagi, które wymieniane były przez klientów jako ważne podczas przeprowadzonych badań konsumenckich.
Wprowadzenie akcji zostało wsparte kampanią reklamową, w której ALDI wykorzystuje nośniki obejmujące outdoor, POS, spoty radiowe, reklamy internetowe, w tym w social mediach. Pomysł i kreację kampanii przygotowała agencja Scholz&Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F i obsługująca ALDI od ponad 3 lat, zaś za launch i prowadzenie kanału ALDI na Instagramie odpowiada agencja The Digitals z Grupy S/F”. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat (OHH i radio) oraz iProspect (online).
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)