Informacja prasowa w 17.03.2021
Święta z jajem – pod takim hasłem rusza wielkanocna akcja ALDI będąca częścią kampanii 1001 powodów, by wpaść do ALDI, w którą oprócz Klubu Komediowego zaangażowane zostały także znane influencerki. Każda z nich przygotuje na swoim profilu w mediach społecznościowych ręcznie malowane pisanki wielkanocne, zachęcając fanów do udziału w specjalnym konkursie organizowanym przez ALDI dla klientów. W trakcie kampanii promowane będą typowe produkty wielkanocne, między innymi czekoladowy zając Oster Phantasie, biała kiełbasa (Mięsne specjały), czy kawa Moreno w specjalnie przygotowanych na tę okazję cenach promocyjnych. Klienci ALDI dodatkowo otrzymają poradnik, jak zaplanować święta w duchu zero waste dostępny na stronie internetowej sieci. Akcja swoim zasięgiem obejmie outdoor, radio, online, w tym social media oraz POS.
Kolorowe, śmieszne, tradycyjne, własnoręcznie malowane pisanki są nie tylko symbolem świąt, ale także nośnikiem humoru i dobrej zabawy. To właśnie one stanowią główną oś komunikacyjną kampanii ALDI, do której sieć zaprosiła znane influencerki – Hanię Kozłowską znaną jako Haart, Janinę Daily oraz Sylwię Majcher – dziennikarkę, autorkę bestsellerowych książek, m.in „Gotuję, nie marnuję. Kuchnia zero waste po polsku". Każda z nich na swoich profilach w mediach społecznościowych pokaże, jak przygotowuje pisanki i opowie o własnych tradycjach świątecznych. 30 marca Janina Daily poprowadzi specjalny live dla klientów ALDI pokazując, w jaki sposób krok po kroku stworzyć kreatywne pisanki. Z kolei Sylwia Majcher przygotuje poradnik, jak przygotować się do świąt w duchu zero waste oraz, co zrobić z nadmiarem jedzenia po świętach. Porady dostępne będą bezpłatnie na stronie ALDI.pl. W ten sposób sieć chce zwiększyć swoje zaangażowanie w program niemarnowania żywności. Trzy nowe produktowe spoty video przygotuje również ekipa Klubu komediowego, z którą w lutym bieżącego roku ALDI rozpoczęło współpracę, inaugurując kampanię 1001 powodów, by wpaść do ALDI.
- Poprzez tę nietypową i tradycyjnie już lekko żartobliwą formułę marketingową chcemy poszerzyć grupę naszych klientów i sprawić, żeby każdy mógł mieć prawdziwe Święta z jajami i oczywiście z ALDI. W ten sposób dostarczamy kolejnych z 1001 powodów, dla których warto odwiedzać nasze sklepy, w myśl hasła Raz ALDI, zawsze ALDI – mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji w ALDI.W komunikacji produktowej skupimy się na typowo świątecznym asortymencie, w którym znajdą się także produkty marek własnych, po które konsumenci najchętniej wracają. Chcemy, aby te święta, choć inne niż zwykle, były dla naszych klientów tradycyjne jak zawsze, miłe i wypełnione jakościowymi produktami – dodaje Barańska.
Kampania będzie miała dedykowaną podstronę na www.aldi.pl. Znajdą się tam najważniejsze informacje produktowe, inspiracje kulinarne, ciekawostki związane z tradycjami wielkanocnymi, czy porady o niemarnowaniu żywności. 23 marca na profilu instagramowym sieci wystartuje konkurs dla klientów polegający na przygotowaniu pisanek, sfotografowaniu ich i umieszczeniu w social mediach. Najbardziej kreatywne prace zostaną nagrodzone paczkami produktowymi z asortymentem ALDI.
***
ALDI w Polsce posiada 168 sklepów i zatrudnia blisko 3500 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.
ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)