1. KOMUNIKATY PRASOWE
  2. Archiwum komunikatów prasowych
  3. Komunikaty prasowe 2021
  4. Influencerki: Haart, Janina Daily oraz specjalistka zero waste Sylwia Majcher w wielkanocnej kampanii ALDI

Influencerki: Haart, Janina Daily oraz specjalistka zero waste Sylwia Majcher w wielkanocnej kampanii ALDI

Informacja prasowa w 17.03.2021

Wielkanoc z jajem

Święta z jajem – pod takim hasłem rusza wielkanocna akcja ALDI będąca częścią kampanii 1001 powodów, by wpaść do ALDI, w którą oprócz Klubu Komediowego zaangażowane zostały także znane influencerki. Każda z nich przygotuje na swoim profilu w mediach społecznościowych ręcznie malowane pisanki wielkanocne, zachęcając fanów do udziału w specjalnym konkursie organizowanym przez ALDI dla klientów. W trakcie kampanii promowane będą typowe produkty wielkanocne, między innymi czekoladowy zając Oster Phantasie, biała kiełbasa (Mięsne specjały), czy kawa Moreno w specjalnie przygotowanych na tę okazję cenach promocyjnych. Klienci ALDI dodatkowo otrzymają poradnik, jak zaplanować święta w duchu zero waste dostępny na stronie internetowej sieci. Akcja swoim zasięgiem obejmie outdoor, radio, online, w tym social media oraz POS.

 

Kolorowe, śmieszne, tradycyjne, własnoręcznie malowane pisanki są nie tylko symbolem świąt, ale także nośnikiem humoru i dobrej zabawy. To właśnie one stanowią główną oś komunikacyjną kampanii ALDI, do której sieć zaprosiła znane influencerki – Hanię Kozłowską znaną jako Haart, Janinę Daily oraz Sylwię Majcher – dziennikarkę, autorkę bestsellerowych książek, m.in „Gotuję, nie marnuję. Kuchnia zero waste po polsku". Każda z nich na swoich profilach w mediach społecznościowych pokaże, jak przygotowuje pisanki i opowie o własnych tradycjach świątecznych. 30 marca Janina Daily poprowadzi specjalny live dla klientów ALDI pokazując, w jaki sposób krok po kroku stworzyć kreatywne pisanki. Z kolei Sylwia Majcher przygotuje poradnik, jak przygotować się do świąt w duchu zero waste oraz, co zrobić z nadmiarem jedzenia po świętach. Porady dostępne będą bezpłatnie na stronie ALDI.pl. W ten sposób sieć chce zwiększyć swoje zaangażowanie w program niemarnowania żywności. Trzy nowe  produktowe spoty video przygotuje również ekipa Klubu komediowego, z którą w lutym bieżącego roku ALDI rozpoczęło współpracę, inaugurując kampanię 1001 powodów, by wpaść do ALDI.

- Poprzez tę nietypową i tradycyjnie już lekko żartobliwą formułę marketingową chcemy poszerzyć grupę naszych klientów i sprawić, żeby każdy mógł mieć prawdziwe Święta z jajami i oczywiście z ALDI. W ten sposób dostarczamy kolejnych z 1001 powodów, dla których warto odwiedzać nasze sklepy, w myśl hasła Raz ALDI, zawsze ALDI mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji w ALDI.W komunikacji produktowej skupimy się na typowo świątecznym asortymencie, w którym znajdą się także produkty marek własnych, po które konsumenci najchętniej wracają. Chcemy, aby te święta, choć inne niż zwykle, były dla naszych klientów tradycyjne jak zawsze, miłe i wypełnione jakościowymi produktami – dodaje Barańska.

Kampania będzie miała dedykowaną podstronę na www.aldi.pl. Znajdą się  tam najważniejsze informacje produktowe, inspiracje kulinarne, ciekawostki związane z tradycjami wielkanocnymi, czy porady o niemarnowaniu żywności. 23 marca na profilu instagramowym sieci wystartuje konkurs dla klientów polegający na przygotowaniu pisanek, sfotografowaniu ich i umieszczeniu w social mediach. Najbardziej kreatywne prace zostaną nagrodzone paczkami produktowymi z asortymentem ALDI.

***

ALDI w Polsce posiada 168 sklepów i zatrudnia blisko 3500 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.

ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.

Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z bezpłatnej usługi przypomnień, potrzebujemy potwierdzić Twój adres e-mal. Robimy to dwustopniowo, tj. Wprowadź swój adres e-mail i kliknij "Aktywuj przypomnienie". Po kilku minutach otrzymasz link aktywacyjny. W następnym kroku klikasz w ten link i aktywujesz usługę przypomnienia.
  • Aby przesłać ten formularz, musisz aktywować akceptację plików cookie w ustawieniach bezpieczeństwa swojej przeglądarki.
  • Przypomnienie może zostać wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data przypada w przyszłości i pomyślnie uwierzytelniłeś swój adres e-mail.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch