Klub Komediowy w nowej kampanii ALDI

Informacja prasowa z 8.02.2021

1001 powodów Klub Komediowy

Nowa kampania marketingowa sieci sklepów ALDI rusza pod hasłem 1001 powodów, by wpaść do ALDI. Akcja startuje 8 lutego, jej celem jest przypomnienie konsumentom najważniejszych atutów marki, między innymi tych związanych z kategorią świeżych warzyw i owoców, pieczywa i nabiału oraz unikalnych słodyczy, po które najchętniej wracają do sklepów. Powody wskazywane przez sieć w nieoczywisty i zabawny sposób weryfikować będą członkowie Klubu Komediowego na kanale YouTube sieci. ALDI jest pierwszą marką, z jaką Klub Komediowy rozpoczął komercyjną współpracę. Kampanię zapowiadał teaser, który pojawił się 1 lutego w kanałach komunikacji ALDI oraz Klubu Komediowego.

Kampania jest skalowaniem i rozwinięciem wcześniejszej akcji marketingowej opartej na Wielkim Teście Produktów ALDI, w trakcie którego klienci, blogerzy, influencerzy testowali marki własne sieci i oceniali je, wskazując ich walory. Zebrane w teście opinie sieć uzupełniła wynikami badań jakościowych, finalnie tworząc koncepcję 1001 powodów, dla których warto wracać i robić zakupy w ALDI, w myśl hasła Raz ALDI, zawsze ALDI. W wyniku badań okazało się bowiem, że nie tylko unikatowe produkty są powodem, dla którego warto wpaść do ALDI.

- Przyjęta przez nas dotychczasowa strategia komunikacji oparta o wyjątkowe produkty marek własnych doskonale sprawdziła się na etapie budowania i poszerzania rozpoznawalności marki, a dodatkowo pozwoliła nam zebrać unikatowe cechy budujące przewagę konkurencyjną ALDI na rynku. Konsumenci szczególnie cenią w ALDI świeżość, doświadczenia zakupowe, obsługę, jakość, czy właśnie produkty marek własnych. Chcemy, by na codzienne zakupy wybierali nasze sklepy w sposób świadomy i naturalny, a zrobią to, gdy będą mieli powód. Nasza kampania ma na celu stale dostarczać, nagłaśniać i przybliżać im te powody – mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji.

Kampania 1001 powodów, by wpaść do ALDI obecna będzie we wszystkich kanałach reklamowych, które sieć wykorzystywała dotychczas. Dodatkowo na kanale YouTube ALDI pojawi się seria filmów z udziałem Kingi Kosik Burzyńskiej oraz Mateusza Lewandowskiego z Klubu Komediowego, którzy rzucają wyzwanie marce i w atrakcyjny, zaskakujący oraz zabawny sposób sprawdzają, czy rzeczywiście istnieje 1001 powodów, by wpadać do ALDI.

- Klienci pokochali dotychczasową komunikację ALDI za przymrużenie oka, lekkość i humor. Nowa kampania utrzymuje tę narrację i przenosi ją do nowego kanału, jakim jest YouTube. Chcemy tu stworzyć miejsce, do którego konsumenci będą wracać z uśmiechem, z niecierpliwością oczekując na kolejne odcinki. To nietypowy i nowatorski pomysł odbiegający od standardowego formatu spotu reklamowego, w dużym stopniu będący swoistą improwizacją. Klub Komediowy idealnie wpisuje się w tożsamość marki ALDI – to powiew świeżości na rynku reklamowym, ma doskonałe wyczucie rynku, z dystansem i ogromnym poczuciem humoru potrafią w swych improwizacjach uchwycić sedno przekazu. Cieszymy się, że to oni będą gospodarzami naszej nowej platformy i że to właśnie ALDI rozpoczyna z Klubem Komediowym pierwszą komercyjną współpracę –  dodaje Barańska.

Do tej pory podstawową platformą komunikacji dla kampanii wizerunkowej była dedykowana strona WWW.zawszealdi.pl, gdzie sieć informowała o kolejnych etapach i wynikach Wielkiego Testu Produktów ALDI. Tym razem źródłem informacji będziekanał YouTube. Tam pokazane zostaną filmowe relacje z odwiedzin Kingi i Mateusza w sklepach ALDI, podczas których sprawdzą oni istnienie 1001 powodów, dla których warto odwiedzać ALDI. Na kanale pojawią się filmy prezentujące wyniki testów dla poszczególnych kategorii asortymentowych – pieczywa, nabiału, warzyw i owoców oraz słodyczy. Więcej na: https://www.youtube.com/watch?v=uboWcXVgaEM

Wykorzystane w kampanii nośniki reklamowe obejmują billboardy, spoty radiowe, reklamy internetowe, w social mediach oraz dedykowany kanał na YouTube, którego hostami są Kinga Kosik Burzyńska i Mateusz Lewandowski z Klubu Komediowego. 

1001 Powodów
Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z bezpłatnej usługi przypomnień, potrzebujemy potwierdzić Twój adres e-mal. Robimy to dwustopniowo, tj. Wprowadź swój adres e-mail i kliknij "Aktywuj przypomnienie". Po kilku minutach otrzymasz link aktywacyjny. W następnym kroku klikasz w ten link i aktywujesz usługę przypomnienia.
  • Aby przesłać ten formularz, musisz aktywować akceptację plików cookie w ustawieniach bezpieczeństwa swojej przeglądarki.
  • Przypomnienie może zostać wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data przypada w przyszłości i pomyślnie uwierzytelniłeś swój adres e-mail.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch