1. O nas
  2. 100 lat doświadczenia w branży handlowej

100 lat doświadczenia w branży handlowej

Zestawione zdjęcia po lewej stronie oryginalnego sklepu Aldi po prawej stronie nowoczesnej filii Aldi - doświadczenie handlowe w ALDI

Od rodzinnego sklepu do międzynarodowego przedsiębiorstwa

Początki marki ALDI sięgają 1914 roku, kiedy matka przyszłych założycieli firmy – braci Karla i Theo Albrechta, otworzyła mały sklep spożywczy w Essen. To on zapoczątkował sukces i rozwój rodzinnego przedsiębiorstwa. Idea dyskontu opierająca się na wyselekcjonowanym asortymencie wysokiej jakości w niskich cenach była kontynuowana przez braci, którzy na trwałe zapisali się w historii niemieckiej branży handlowej.

Dwaj bracia, jeden przepis na sukces

Sklep spożywczy Albrecht -  ALDI

W 1945 roku bracia Karl i Theo Albrecht przejęli od rodziców prowadzenie rodzinnego przedsiębiorstwa. Już trzy lata od przejęcia rodzinnej firmy rozpoczęli jej rozbudowę i przekształcili ją w sieć sklepów, konsekwentnie realizując swoją strategię. Wyrażała się ona w wyselekcjonowanym asortymencie dobrej jakości, niskich cenach i małych kosztach. W 1955 roku funkcjonowało już 100 sklepów tworzących sprawnie działającą sieć handlową. Kilka lat później bracia podjęli decyzję o rozwijaniu sieci ALDI Süd w południowej części Niemiec i ALDI Nord w północnej. Karl przejął odpowiedzialność za obszar południowy, a Theo północny. Od tamtej pory oba - powiązane ze sobą rodzinnie - przedsiębiorstwa ściśle ze sobą współpracują.

Albrecht daje początek sieci dyskontowej ALDI

W 1962 roku Theo Albrecht dał początek sieci sklepów ALDI w północnych Niemczech. Od nazwiska założyciela pochodzi nazwa firmy, która powstała z połączenia skrótów słów Albrecht oraz Diskont. „Koncentracja na tym co najważniejsze” od początku zajmowała ważne miejsce w strategii firmy. Z tego względu rezygnowano z kosztownej aranżacji i wyposażenia sklepów czy z szumnej reklamy. W centrum od początku stawiano klienta, zapewniając mu asortyment wysokiej jakości w korzystnych cenach. Doskonały stosunek jakości do ceny stał się w latach 60-tych i 70-tych najlepszą reklamą sieci ALDI. I chociaż już od dawna w sklepach ALDI nie sprzedaje się „wyłącznie z palet", stworzona idea działania sklepów dyskontowych ALDI funkcjonuje w swych głównych założeniach już ponad 60 lat.

Asortyment dostosowywany do potrzeb klientów

Od dziesięcioleci dostosowujemy nasz asortyment do wymagań i potrzeb naszych klientów. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, na przestrzeni lat rozszerzyliśmy naszą ofertę o wiele innowacyjnych produktów i usług. Do sprzedawanych na początku bazowych produktów, takich jak mąka, cukier i konserwy, w latach 60-tych dołączyły kosmetyki i pierwsze produkty akcyjne. Były to m.in. artykuły tekstylne i artykuły gospodarstwa domowego, nabiał, wędliny, sery i produkty mleczne przechowywane w regałach chłodniczych, świeże owoce i warzywa, wino, dania gotowe, świeże mięso i świeże pieczywo.                                                                                     

W latach 90-tych pojawiły się w sklepach ALDI tzw. towary luksusowe. Dzisiaj można kupić u nas również urządzenia elektroniczne, wysokiej jakości oliwę z oliwek i produkty dla koneserów. Oferujemy także szeroką gamę produktów ekologicznych, certyfikowanych produktów drzewnych i papierniczych czy produktów rybnych wyprodukowanych zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Przy wyborze naszego asortymentu kierujemy się kryteriami ekologicznymi i społecznymi. 

W przyjmowanej strategii, kluczowe miejsce zajmują uwarunkowania lokalne. Naszym zobowiązaniem jest dostarczanie najwyższej jakości produktów wyselekcjonowanych specjalnie dla polskich klientów. Bliska jest nam lokalność i otwartość na trendy. W imię tego rozszerzamy i pielęgnujemy współpracę z lokalnymi i regionalnymi dostawcami.

Oś czasu 1960 -2013 z różnymi produktami - doświadczenie handlowe firmy ALDI
Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z bezpłatnej usługi przypomnień, potrzebujemy potwierdzić Twój adres e-mal. Robimy to dwustopniowo, tj. Wprowadź swój adres e-mail i kliknij "Aktywuj przypomnienie". Po kilku minutach otrzymasz link aktywacyjny. W następnym kroku klikasz w ten link i aktywujesz usługę przypomnienia.
  • Aby przesłać ten formularz, musisz aktywować akceptację plików cookie w ustawieniach bezpieczeństwa swojej przeglądarki.
  • Przypomnienie może zostać wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data przypada w przyszłości i pomyślnie uwierzytelniłeś swój adres e-mail.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch