Od ponad 100 lat dostosowujemy nasz asortyment do wymagań i potrzeb naszych klientów. Z optymizmem patrzymy w przyszłość, planując dalszy rozwój i udoskonalanie naszej sieci.
Od lipca 2017 r. pracujemy nad największym projektem w historii grupy ALDI Nord. Zmieniamy dla Państwa wnętrza naszych sklepów, aby gwarantowały maksymalny komfort zakupów.
Nowy koncept wizualny „ANIKo” (ALDI Nord Instore Konzept) zakłada stworzenie przyjaznej atmosfery zakupów. Sklepy ALDI stają się jaśniejsze i bardziej kolorowe. Szerokie alejki, nowy system oświetleniowy, wygodniejsza i bardziej przejrzysta ekspozycja produktów to kolejne wyróżniki ALDI w nowej odsłonie. Od lipca 2018, koncepcja ANIKo obowiązuje w każdym sklepie ALDI w Polsce. W Niemczech, w najbliższych latach zmodernizowanych zostanie około 2 300 marketów.
Nasza oferta, w szczególności w zakresie asortymentu świeżego – m.in. owoce i warzywa, ryby, mięso i pieczywo - jak również produkty ekologiczne i artykuły praktyczne, została wyraźnie rozszerzona. A co najlepsze: nasze ceny pozostaną tak korzystne jak zawsze.
Dzięki temu nasze sklepy są miejscem codziennych i kompleksowych zakupów kolejnych klientów.
Zapraszamy do odwiedzenia naszych sklepów. Aby zobaczyć jak zmieniły się one po przebudowach w Polsce, kliknij tutaj.
Oto kilka zdjęć z naszych nowo zaprojektowanych sklepów:
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)