30.11.2020
ALDI konsekwentnie realizuje strategię rozwoju na rynku polskim wzmacniając komunikację marketingową i otwierając kolejne sklepy. W połowie roku sieć zadeklarowała potrojenie liczby otwieranych sklepów w perspektywie najbliższych lat. Od tego momentu ALDI pojawiło się w 11 nowych lokalizacjach,a do końca grudnia kolejnych 14 sklepów otwartych zostanie w Gdańsku, Gdyni, Gorlicach, Jeleniej Górze, Kielcach, Krakowie, Nisku, Suchym Lesie, Toruniu, Warszawie, Wołominie i Wrocławiu.
Dotychczas ALDI obecne było głównie w miastach południowej, centralnej i zachodniej Polski, gdzie marka została dobrze przyjęta przez klientów. Dzięki stale wzmacnianej kadrze w dziale nieruchomości, która liczy już kilkadziesiąt osób oraz nowym, regionalnym biurom w 8 miastach Polski, ALDI od początku 2020 r. swoją ekspansję prowadzi praktycznie na terenie całej Polski.
Od początku 2019 roku ALDI zwiększyło także wydatki na reklamę rozpoczynając regularną i konsekwentnie budowaną kampanię marketingową w dużej mierze opartą o produkty marek własnych. Dyskont nieustannie powiększa też udział lokalnych produktów w asortymencie. Prawie połowa marek własnych ALDI produkowana jest w Polsce.
- Polska to ważny i wymagający rejon w rozwoju sieci. Przykładamy olbrzymią wagę, by przy zachowaniu wypracowanych najwyższych światowych standardów odpowiedzieć na lokalne potrzeby rynku zarówno w obszarze asortymentu, jakości obsługi jak i lokalizacji naszych sklepów. Jesteśmy sklepem codziennych zakupów, w którym wszystkie ulubione produkty klienci znajdują na wyciągnięcie ręki, każdego dnia. Ta zasada przyświeca nam także w doborze lokalizacji nowo otwieranych sklepów – niezmiennie kierujemy się tu komfortem klientów dbając o ich pozytywne doświadczenia zakupowe. Szczególną uwagę przykładamy także do bezpieczeństwa, wiemy, że w tych trudnych czasach jest to jeden z kluczowych czynników wyboru sklepu na zakupy – tłumaczy Tomasz Gawlik, Dyrektor Obszaru Nieruchomości i Ekspansji sieci ALDI w Polsce.
We wszystkich 14 nowo otwieranych sklepach klienci będą mieli okazję skorzystać z atrakcyjnych promocji na produkty marek własnych ALDI. Promocją objęte zostaną między innymi docenione przez konsumentów w Wielkim Teście ALDI Kiełbaski Norymberskie marki HoWe, czekolada Orzechowa Château, bio Oliwa z oliwek Gut Bio czy sok wieloowocowy Pure Fruit. Dodatkowo pojawią się rabaty sięgające nawet 60% na ponad 200 produktów spożywczych. Klienci, którzy w pierwszych dniach otwarcia odwiedzą sklep otrzymają również drobny upominek w postaci torby zakupowej wielokrotnego użytku, smyczy lub żetonu do wózka.
Wszystkie 14 sklepów przygotowanych jest zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jak i asortymentu oraz jego ekspozycji. Sieć zadbała o dodatkowe udogodnienia dla konsumentów. Sklepy wyposażone są w krajalnicę do chleba i małe wózki zakupowe dla najmłodszych. Znajdą się w nich również pokój dla matki z dzieckiem oraz toaleta. Na klientów czekać będą również komfortowe parkingi z uwzględnieniem dedykowanych miejsc dla osób niepełnosprawnych.
Sklepy otwarte będą od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:00, a w niedziele handlowe od 9:00 do 18:00.Sieć zatrudniła kilkunastu pracowników w każdej z nowych lokalizacji. Łączna powierzchnia wszystkich czternastu sklepów to niemal 20 tysięcy m2.
O ALDI
ALDI jest jedną z wiodących firm handlowych w Europie, według raportu Global Powers of Retailing 2019 firmy Deloitte utrzymuje też swoją pozycję jednego z 10 największych detalistów na świecie. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Strategia ALDI to wyselekcjonowany asortyment wysokiej jakości w dobrej cenie. ALDI jest sklepem ulubionych produktów, świeżych, wyjątkowych i na każdą kieszeń. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.
Dodatkowe informacje: patrycja.narozna@prart-media.pl. 609 69 33 45
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)