16.11.2020
ALDI startuje ze swoją pierwszą w Polsce kampanią świąteczną skierowaną do rodzin. Jej motywem przewodnim są zabawne opowieści mam o przedświątecznych perypetiach i niespodziewanych sytuacjach, w których rozwiązaniu pomaga właśnie ALDI. Kampanie wizerunkowa i produktowa, które uzupełniają się wzajemnie, prowadzone są w tym samym czasie. Towarzyszy im konkurs dla klientów angażujący influencerów. „Mamy święta i mamy siebie” to główne hasło kampanii, która obejmuje działania w radiu, Internecie, social mediach oraz reklamę zewnętrzną.
Głównymi bohaterkami kampanii są mamy i ich różne doświadczenia związane z tym szczególnym w roku okresem. To właśnie ich opowieści o przedświątecznych przygotowaniach, pełne ciepła i humoru są osią komunikacji marki. Do udziału w kampanii oprócz mam zaproszone zostały także influencerki, między innymi - Krystyno nie denerwuj matki, która także podzieli się swoimi świątecznymi historiami i zaprosi klientki ALDI do udziału w konkursie, będącym kolejnym etapem kampanii. ALDI dzięki tym działaniom chce szczególnie podkreślić, że każda mama ma świąteczną moc!
Chcemy, aby świąteczne przygotowania, które zwykle spoczywają na barkach mam, były jak najprzyjemniejsze, bezstresowe i pełne magii. Pragniemy im to ułatwić, dlatego przygotowaliśmy dla naszych klientów produkty, które w atrakcyjnych cenach, pozwolą przygotować idealne święta– mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji ALDI. –– Dla niemal połowy matek przedświąteczną atmosferę buduje między innymi robienie zakupów i przygotowywanie potraw. Dobrze jednak wiemy, że zdecydowanej większości z nich prawdziwą radość sprawia spędzanie czasu z najbliższą rodziną, dlatego, gdy w ALDI komfortowo i spokojnie kupią wszystko, czego potrzebują, będą mogły ten czas poświęcić rodzinie –– dodaje Barańska.
Co tydzień, przez cały czas trwania kampanii wybrane tradycyjne produkty świąteczne oraz produkty z kategorii niespożywczej, wszelkie inspiracje prezentowe, dostępne będą w ALDI w promocyjnych cenach.
Kampania „Mamy święta i mamy siebie” rozpoczęła się 16 listopada i potrwa aż do Świąt Bożego Narodzenia. Prowadzona jest w radiu, Internecie, social mediach oraz na billboardach. Za kompleksową komunikację kampanii, w tym opracowanie koncepcji i kreacji odpowiada Agencja Scholz&Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F i obsługująca sieć ALDI od 3 lat. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzi agencja The Digitals również będąca częścią Grupy S/F. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat Poland, (radio, prasa, outdoor) oraz iProspect (internet).
***
ALDI to międzynarodowa sieć dyskontów posiadająca głównie na zachodzie i południu Polski 146 sklepy i zatrudniająca niemal 3000 pracowników. Jest jedną z wiodących firm handlowych w Europie, a według raportu Global Powers of Retailing 2019 firmy Deloitte utrzymuje też swoją pozycję jednego z 10 największych detalistów na świecie. Strategia ALDI to wyselekcjonowany asortyment wysokiej jakości w dobrej cenie. Oprócz tego spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.
Dodatkowe informacje: patrycja.narozna@prart-media.pl, 609 69 33 45
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)