1. ALDI rozpoczyna akcję „Doceniam, dziękuję!”

ALDI rozpoczyna akcję „Doceniam, dziękuję!”

11.05.2020

Sieć sklepów ALDI wraz z agencją Scholz&Friends Warszawa startuje z ogólnopolską akcją charytatywną „Doceniam, dziękuję!”, której celem jest wsparcie lekarzy, pielęgniarek, ratowników medycznych, pracowników sklepów, listonoszy, kurierów i wszystkich tych, którzy stoją na pierwszej linii walki z koronawirusem. W akcję zaangażowali się najwybitniejsi polscy ilustratorzy, rysownicy, którzy zaprojektowali autorskie naklejki będące hołdem dla cichych bohaterów dnia codziennego. Naklejki z ich projektami w cenie 1,99 zł, od 12 maja trafią do wszystkich sklepów sieci, a dochód z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na walkę z koronawirusem. Akcja prowadzona jest we współpracy z Fundacją Siepomaga.

Epidemia koronawirusa i związane z tym liczne ograniczenia w życiu publicznym są dla wszystkich próbą odpowiedzialności i dojrzałości społecznej. To również czas, który pokazuje jak ważną rolę każdego dnia odgrywają pracownicy służby zdrowia, służb mundurowych, sklepów, poczty oraz firm kurierskich, którzy nie mogą zostać w domu. Ich przykład stał się inspiracją dla serii naklejek ilustrujących ich codzienny trud oczami znanych polskich ilustratorów.

Od 12 maja w związku z akcją we wszystkich sklepach sieci, klienci będą mogli kupić specjalne naklejki, które są symbolem wdzięczności i solidarności z „cichymi bohaterami”. Każda z 9 naklejek została zaprojektowana przez znanych artystów – ilustratorów i twórców komiksów. Rysunki są ich autorską interpretacją hasła przewodniego akcji „Doceniam, dziękuję”. W akcję zaangażowali się: Tomek Bieniek, Dawid Ryski, Ernesto Gonzales, Przemek „Trust” Truściński, Paweł Jońca, Marta Paradowska, Andrzej Wieteszka oraz Tomasz Łęczyński. Koszt jednej naklejki to 1,99 zł.

- Dziś wyjątkowo ważne jest budowanie solidarności społecznej, a także wspieranie walki z koronawirusem. W ALDI na bieżąco analizujemy rozwój sytuacji i angażujemy się w akcje, które pomagają tym, którzy najbardziej tego potrzebują. Zwłaszcza jeśli można to zrobić przy artystycznej oprawie ramię w ramię ze znanymi polskimi ilustratorami oraz zapraszając społeczeństwo do pięknej postawy wdzięczności. Również zespół ALDI występuje tutaj w wyjątkowej roli, zarówno ambasadorów, jak i odbiorców słów uznania – cichych bohaterów. Słowa „Doceniam, dziękuję” w wyjątkowy sposób kierujemy również do nich – mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji ALDI Polska. Kupując jedną ze specjalnie zaprojektowanych naklejek i przyklejając ją w widocznym miejscu, np. na kurtce, drzwiach, samochodzie czy telefonie, każdy z nas wspiera nie tylko pozytywną ideę, ale też dokłada swoją cegiełkę w walce z koronawirusem – dodaje Barańska.

ALDI uruchamia specjalną stronę dedykowaną akcji www.aldi.pl/informacje-dla-klienta/-doceniamdziekuje.html, na której znajdą się szczegółowe informacje na jej temat, regulamin czy aktualny stan zbiórki, a także sylwetki i inspiracje ilustratorów tworzących naklejki. Akcja ma charakter charytatywny. Całkowity dochód ze sprzedaży naklejek zostanie przekazany na zbiórkę dotyczącą walki z COVID-19, zorganizowaną na stronie fundacji www.siepomaga.pl na rzecz potrzebujących placówek (szpitali), zakup niezbędnego wyposażenia jak maseczki, kombinezony, środki dezynfekcyjne.

Działalność prospołeczna i troska o otoczenie społeczne są od zawsze wpisane w DNA marki ALDI. Dołączając do walki z koronawirusem, sieć przekazała produkty o łącznej wartości 150 tys. zł na rzecz wybranych szpitali i sztabów kryzysowych urzędów wojewódzkich. Wsparcie otrzymały m.in. Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Szpital Rejonowy im. dr. Józefa Rostka w Raciborzu, Megrez Sp. z o.o. - szpital w Tychach, Krakowskie Pogotowie Ratunkowe, Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Proszowicach oraz chętne sztaby kryzysowe Urzędów Wojewódzkich. By zadbać o najbardziej obciążone w tym czasie grupy społeczne i ułatwić im proces robienia zakupów, ALDI jako pierwsza sieć w branży, wprowadziła też pierwszeństwo wejścia do sklepu i specjalne punkty obsługi dla pracowników służby medycznej i służb publicznych. Sieć dołączyła również do akcji „Posiłek dla seniora”.

Za pomysł i koncepcję akcji odpowiadają agencje Scholz&Friends Warszawa oraz The Digitals, należące do Grupy S/F. Partnerem akcji jest Grupa LTTM, która – podobnie jak Grupa S/F - zaangażowała się w akcję nieodpłatnie. Wyłącznym dystrybutorem naklejek jest sieć sklepów ALDI. Projekt możliwy jest do zrealizowania dzięki zaangażowaniu pro bono cenionych polskich rysowników, wśród których znaleźli się: Tomek Bieniek, Dawid Ryski, Ernesto Gonzalez, Trust, Paweł Jońca, Marta Paradowska, Andrzej Wieteszka oraz Tomasz Łęczyński.

 

Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z bezpłatnej usługi przypomnień, potrzebujemy potwierdzić Twój adres e-mal. Robimy to dwustopniowo, tj. Wprowadź swój adres e-mail i kliknij "Aktywuj przypomnienie". Po kilku minutach otrzymasz link aktywacyjny. W następnym kroku klikasz w ten link i aktywujesz usługę przypomnienia.
  • Aby przesłać ten formularz, musisz aktywować akceptację plików cookie w ustawieniach bezpieczeństwa swojej przeglądarki.
  • Przypomnienie może zostać wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data przypada w przyszłości i pomyślnie uwierzytelniłeś swój adres e-mail.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch