24.01.2019
ALDI ujednolica system parkingowy w sklepach w całej Polsce. Od końca stycznia parkingi sieci obsługiwane będą tylko przez dwóch niezależnych operatorów i wszędzie obowiązywać będą te same zasady korzystania z miejsc postojowych. W ten sposób sieć wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, podnosząc komfort robienia zakupów. Wprowadzone zasady dotyczą jedynie płatnych parkingów ALDI, które obecnie funkcjonują na terenie 38 sklepów w Polsce.
Sieć ALDI wprowadzała system parkingowy do swoich sklepów na przełomie 2017 i 2018 roku, współpracując w tym zakresie z kilkoma różnymi firmami, z których każda miała własne zasady funkcjonowania parkingu.
- W trosce o jakość obsługi naszych klientów postanowiliśmy ujednolicić system tak, aby w każdym sklepie, niezależnie od dzielnicy, a nawet miasta obowiązywały te same zasady. Dzięki temu klienci łatwo przyzwyczają się do sposobu funkcjonowania parkingów i nie będą musieli za każdym razem szczegółowo analizować obowiązującego regulaminu - mówi Agata Biernacka z Biura Prasowego ALDI. Zdecydowaliśmy się na współpracę z dwoma operatorami w zakresie obsługi parkingów - firmą APCOA na północy kraju, a także w rejonie Dolnego Śląska i województwa opolskiego oraz TD SYSTEM w rejonie Małopolski i Śląska- dodaje Agata Biernacka.
W każdym sklepie ALDI objętym systemem parkingowym, pierwsza godzina postoju jest bezpłatna, konieczne jest jednak wcześniejsze pobranie biletu z parkometru oraz umieszczenie go za przednią szybą w widocznym z zewnątrz miejscu. Jak wskazują wewnętrzne analizy sieci jest to optymalny czas potrzebny na zrobienie zakupów. Każda kolejna godzina podlega opłacie w wysokości 4 zł. W pierwszym okresie obowiązywania nowych zasad, w przypadku ich naruszenia, obie firmy obsługujące parkingi ALDI będą jedynie wydawały upomnienia, bez naliczania dodatkowych opłat.
Ujednolicenie systemów parkingowych wsparte jest stałą kampanią informacyjną w postaci tablic instruujących o zasadach obowiązujących na parkingu, które znajdują się przy wjeździe, na słupach latarni oraz przy miejscach parkingowych.
Dodatkowo, przy wejściu do sklepów umieszczony jest parkometr wraz z tablicą z regulaminem i cennikiem. Na drzwiach wejściowych sklepów ALDI znajdują się plakaty z informacją o konieczności pobrania biletu. Sieć zadbała także o komunikaty wewnątrz sklepów - przy kasach pojawią się ulotki informacyjne.
Celem działania parkingów przysklepowych jest zapewnienie klientom miejsc parkingowych na czas robienia zakupów. Klienci ALDI niejednokrotnie mierzyli się z sytuacją, w której miejsca parkingowe przeznaczone dla nich, zajmowane były przez osoby wykorzystujące parkingi sklepów do celów prywatnych, np. jako całodzienne miejsca postojowe.
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)