13.03.2020
ALDI w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie klientów oraz pracowników
Ze względu na zaistniałą sytuację związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa pragniemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić najwyższe standardy bezpieczeństwa i higieny zarówno klientom, jak i pracownikom oraz zagwarantować ciągłość dostaw produktów. Jesteśmy świadomi ważnej roli, którą przyszło nam pełnić w tym pełnym wyzwań okresie. Naszym nadrzędnym celem jest zapewnienie możliwości zaopatrywania się w naszych sklepach we wszystkie potrzebne artykuły w jak najbardziej komfortowych warunkach z dbałością o zdrowie i bezpieczeństwo. Dlatego wdrażamy specjalną procedurę sanitarną we wszystkich sklepach ALDI, niezmiennie stawiamy na transparentną komunikację i działanie w poczuciu społecznej odpowiedzialności.
Nasze sklepy pozostaną otwarte
Zapewniamy, że nasze sklepy pozostają otwarte. Dbamy o to, aby dla komfortu i bezpieczeństwa klientów, w miarę możliwości wszystkie kasy były otwarte. Robimy wszystko, aby utrzymać ceny na dotychczasowym poziomie.
W związku ze zdiagnozowaniem kolejnych przypadków koronawirusa w Polsce, zaobserwowaliśmy zwiększony popyt na produkty z długim terminem przydatności do spożycia, takie jak np. konserwy, kasze, makarony oraz produkty higieniczne.
Uspokajamy, że zabezpieczyliśmy dostawy do wszystkich sklepów i na bieżąco uzupełniamy chwilowe braki produktów związane ze zwiększonym ruchem w sklepach. Dziękujemy za wyrozumiałość w oczekiwaniu na uzupełnienie półek. Pozostajemy w ścisłym kontakcie z dostawcami i pozostałymi przedsiębiorstwami wchodzącymi w skład Grupy ALDI Nord. Jesteśmy w pełnej gotowości i mobilizacji, aby zapewnić klientom możliwość dokonywania niezbędnych zakupów. Na bieżąco monitorujemy sytuację, a w razie konieczności podejmiemy odpowiednie dodatkowe działania, które umożliwią utrzymanie optymalnego łańcucha dostaw.
Jednocześnie apelujemy do Państwa o rozwagę i zachowanie szczególnych środków ostrożności podczas robienia zakupów. Zwracamy się z prośbą o unikanie tłumów, zachowanie stosownych odległości od pozostałych klientów i pracowników, korzystanie z dostarczanych przez nas jednorazowych rękawiczek, podajników do pieczywa, o mycie i dezynfekcję dłoni przed i po zakupach.
W trosce o klientów: Procedura sanitarna w sklepach ALDI
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów oraz pracowników wprowadzamy specjalne procedury sanitarne we wszystkich sklepach i oddziałach sieci ALDI, które w zależności od rozwoju sytuacji będą na bieżąco aktualizowane.
Wszyscy nasi pracownicy zostali poinformowani o zasadach higieny i prewencji dotyczącej koronawirusa. Zwróciliśmy między innymi. jeszcze większą niż do tej pory uwagę na higieniczne obchodzenie się z żywnością, zachowanie 1-2 metrów odstępu od osób kaszlących i kichających, a także regularne mycie i dezynfekcję dłoni.
Sklepy zostały zaopatrzone również w specjalne instrukcje dla klientów. Przy stanowiskach z warzywami, owocami oraz pieczywem zapewniliśmy jednorazowe rękawiczki, które pozwalają na ograniczenie bezpośredniego kontaktu z produktami. Weryfikujemy również możliwości i dostępność środków dezynfekujących, które moglibyśmy zapewnić klientom odwiedzającym nasze sklepy.
Ponadto w ramach działań prewencyjnych zwiększyliśmy częstotliwość kontroli czystości sklepów ALDI oraz zobligowaliśmy pracowników do częstszego czyszczenia wszystkich powierzchni sklepowych. Systematycznie zwiększamy częstotliwości mycia i dezynfekcji wózków oraz koszyków zakupowych we wszystkich sklepach. Zalecamy dokonywanie płatności bezgotówkowych. Stosujemy się do obowiązujących zaleceń sanitarnych GIS-u oraz zaleceń Ministerstwa Rozwoju dla obiektów handlowych.
W trosce o naszych pracowników
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników ALDI wdrażamy specjalną procedurę sanitarną, w ramach której m.in. każdy pracownik ma dostęp do środków dezynfekujących oraz higienicznych.
Ponadto w ramach wewnętrznego systemu zarządzania zdrowiem, ALDI wstrzymało udział pracowników w targach, ważnych wydarzeniach międzynarodowych lub wyjazdach zagranicznych. Wszystkie podróże służbowe zostały odwołane. Zrezygnowaliśmy też z organizacji kilkuosobowych spotkań biznesowych w centrali firmy w Katowicach. Sztab kryzysowy opracował procedury i możliwości pracy zdalnej dla pracowników biurowych.
W ramach działań prewencyjnych, jako odpowiedzialny pracodawca ALDI przygotowało również wewnętrzną procedurę na wypadek zarażenia się przez pracownika koronawirusem. Procedura ta określa odpowiedzialności poszczególnych osób w organizacji oraz konieczne do podjęcia działania, które pozwolą na zapewnienie bezpieczeństwa pozostałym pracownikom firmy oraz naszym klientom.
Firma na bieżąco monitoruje rozwój sytuacji, by w razie potrzeby wdrożyć kolejne działania zapobiegawcze.
Naszym pracownikom dziękujemy za zaangażowanie i jeszcze bardziej wzmożony wysiłek, naszym klientom i partnerom dziękujemy za zaufanie, którym nas obdarzacie. Wierzymy, że w tym trudnym okresie wszyscy pozostaniemy dla siebie życzliwi i wyrozumiali.
W razie pytań lub wątpliwości, prosimy klientów o kontakt z Biurem Obsługi Klienta:
mail : obsluga.klienta@aldi.pl
telefon: 32 357 03 00
Media zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym pod adresem mailowym biuro.prasowe@aldi.pl
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)