26.06.2020
Sieć sklepów ALDI wzmacnia komunikację z pracownikami i podejmuje kolejne działania budujące wizerunek atrakcyjnego pracodawcy. W tym celu ALDI uruchomiło specjalną platformę - praca.aldi.pl, na której znajdują się, m.in. najważniejsze informacje na temat pracy w sieci, wyszukiwarka ofert, interaktywne formularze aplikacyjne czy blog. Strona skierowana jest zarówno do osób poszukujących pracy, jak i do obecnych pracowników.
ALDI w Polsce jest częścią międzynarodowej Grupy Przedsiębiorstw ALDI NORD, która zatrudnia obecnie 60 000 pracowników w Europie. W Polsce liczba pracowników ALDI wynosi niemal 3000, w tym 85% stanowią kobiety. Liczba osób zatrudnionych w ALDI cały czas wzrasta, dlatego sieć przykłada dużą wagę do budowania poczucia wspólnoty i lojalności wśród pracowników. W trakcie epidemii koronawirusa, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników ALDI wdrożył specjalne procedury sanitarno – higieniczne, utworzył dedykowaną infolinię dla pracowników oraz przyznał im specjalne nagrody finansowe za wzmożoną pracę.
Sieć dba również o transparentną i otwartą komunikację z pracownikami oraz osobami poszukującymi pracy, dlatego uruchomiła właśnie specjalną zakładkę praca.aldi.pl, która skierowana jest do przyszłych i obecnych pracowników ALDI.
- Budując nową zakładkę chcieliśmy stworzyć spójną, kompleksową platformę wiedzy na temat pracy w ALDI, gdzie przydatne informacje znajdą zarówno kandydaci rozważający podjęcie pracy w naszej sieci, jak i nasi pracownicy. Zdajemy sobie sprawę, że transparentna komunikacja związana z warunkami zatrudnienia, zasadami rekrutacji, czy pakietami benefitów to dziś niezbędna podstawa, dlatego na nowej platformie poza podstawowymi danymi znajduje się szereg ciekawostek i inspiracji, które pozwalają poznać zespół, oddają atmosferę i pokazują kwintesencję pracy w naszej firmie. Na naszej stronie postawiliśmy na prostotę i jasny przekaz - wyjaśnia Marcin Karcz, Kierownik Działu HR ALDI Polska.
Na platformie praca.aldi.pl znaleźć można wszystkie aktualne ogłoszenia o pracę w podziale na obszary: sklep, magazyn i biuro. Wyszukiwarka zintegrowana jest z mapą, która zlicza i wskazuje aktualne oferty dostępne w Polsce w poszczególnych regionach, tradycyjnie też funkcjonuje kryterium wyszukiwania po stanowisku lub mieście. Poza ogłoszeniami zaprezentowane są także opisy procesów rekrutacji czy informacje dla osób rozpoczynających pracę - tzw. niezbędnik nowego pracownika.
Ciekawostką jest przedstawienie osób prowadzących rekrutacje w firmie wraz z interaktywnym formularzem kontaktowym i mailem do Działu Rekrutacji. Na stronie można znaleźć odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania od kandydatów. Sieć zadbała również o swoich aktualnych pracowników przygotowując odpowiedzi na najczęściej nurtujące ich pytania.
Uzupełnieniem treści rekrutacyjnych jest blog, gdzie zainteresowani znajdą ciekawe zdjęcia pracowników sieci, filmy, informacje o ich hobby pracowników i podejmowanych w firmie aktywnościach.
–Zależało nam na tym, aby naszej stronie obok standardowych treści HR-owych i rekrutacyjnych, znalazła się również przestrzeń, gdzie pokażemy jak na co dzień wygląda praca w ALDI. Takim miejscem jest właśnie nasz blog „Dzieje się”, gdzie prezentujemy zainteresowania, dokonania, a nawet relacje z dnia pracy naszych koleżanek i kolegów. Firmę tworzą ludzie, którzy poza wykonywanymi zadaniami, prowadzą życie pełne rozmaitych aktywności, dlatego wyeksponowanie ich historii jest dla nas bardzo ważne – dodaje Marcin Karcz.
ALDI oferuje atrakcyjne wynagrodzenia i pakiety benefitów. Początkującym pracownikom na stanowisku sprzedawcy przysługuje wynagrodzenie powyżej płacy minimalnej krajowej. Sieć docenia także ich lojalność i zaangażowanie, co skutkuje pozytywnym wizerunkiem wśród osób zatrudnionych w ALDI. Podwyżki dla pracowników sklepów i magazynu przyznawane są w oparciu o staż pracy i wskaźniki rynkowe - ALDI gwarantuje wzrost zarobków z każdym rokiem zatrudnienia, monitoruje rynek i wszystkie jego wyzwania, dostosowując wynagrodzenia do zmieniających się okoliczności. Wśród benefitów pozapłacowych znajdują się pakiety zdrowotne dofinansowywane przez pracodawcę oraz pakiety sportowe w ramach współpracy z OK System. Firma dofinansowuje również spotkania integracyjne poszczególnych zespołów, a wraz z wynagrodzeniem jako dodatek pracownicy otrzymują bony żywieniowe.
___________________________
ALDI to międzynarodowa sieć dyskontów posiadająca głównie na zachodzie i południu Polski 140 sklepów i zatrudniająca niemal 3000 pracowników. Jest jedną z wiodących firm handlowych w Europie. Strategia ALDI to wyselekcjonowany asortyment wysokiej jakości w dobrej cenie. Oprócz tego spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)