10.05.2019
Statuetki Hermesa Handlu przyznawane są od 2005 roku dla wyróżniających się handlowców i sieci handlowych. Wśród tegorocznych laureatów znalazła się sieć sklepów ALDI, która została doceniona za wprowadzenie nowego formatu wizualnego placówek ALDI, rozwój asortymentu w oparciu trendy i oczekiwania konsumenckie, a także nacisk na komunikowanie jakości produktów.
Kapituła konkursu złożona z uznanych ekspertów rynku FMCG doceniła ALDI szczególnie za doskonałe wyczucie zmian, które nastąpiły w ciągu ostatnich lat na polskim rynku oraz umiejętność odnalezienia sposobu na zaspokojenie oczekiwań konsumentów. Efektem tego była transformacja formuły działania sieci ALDI i wprowadzenie we wszystkich sklepach koncepcji wizualnej ANIKo, której głównym wyznacznikiem jest świeżość i prostota komunikacji produktowej. Jury szczególną uwagę zwróciło także na nacisk, jaki sieć ALDI położyła na komunikowanie jakości produktów i komfort zakupów.
- Jesteśmy zaszczyceni i dumni z tego wyróżnienia. Cieszymy się, że nasza praca w rozwój sieci ALDI w Polsce została doceniona zarówno przez usatysfakcjonowanych klientów, jak i przez niezależnych ekspertów rynku FMCG. Utwierdza nas to w przekonaniu, że obrany przez nas kierunek rozwoju i wartości, jakim się kierujemy są słuszne – mówi Oktawian Torchała, Dyrektor Generalny ALDI Polska.
Hermes Handlowy „Poradnika Handlowca” to prestiżowa nagroda przyznawana od 2005 roku przez Wydawnictwo Generalczyk. Statuetka przedstawia stopę ze skrzydłami, to symbol greckiego Hermesa − antycznego boga kupców. W tym roku przyznano ją w 8 kategoriach: Zagraniczna sieć detaliczna, Polska sieć detaliczna, Jubileusze, Handel bez granic, Sieć drogeryjna, Handel nowoczesny z tradycjami, Osobowość handlu, Wyjątkowy Kupiec. Statuetka wręczana jest wyróżniającym się przedstawicielom branży FMCG: sieciom detalicznym, dystrybutorom, osobowościom handlu. Kryterium wyboru jest utrzymywanie najwyższych standardów w branży i kreatywność w działaniu. Wręczenie nagród odbyło się 9 maja 2019 roku w tracie uroczystej Gali, w której udział wzięli czołowi przedstawiciele świata FMCG: top managerowie wiodących zagranicznych i krajowych producentów, prezesi oraz członkowie zarządu sieci detalicznych, przedstawiciele dystrybutorów, prezesi organizacji handlowych.
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)