13.10.2019
Organizacja Superbrands to międzynarodowa organizacja, działająca od 25 lat w 90 krajach na całym świecie, realizująca największe badanie konsumenckie marek w Polsce. Założeniem Superbrands jest wyłonienie grona marek, które najlepiej odpowiadają na oczekiwania konsumentów. Marki oceniane są w ramach kategorii, w których funkcjonują. O przyznaniu tytułu Superbrands 2020 zdecydowały połączone wyniki niezależnego badania konsumenckiego oraz wyniki głosowania członków Rady Marek. Po raz pierwszy wśród laureatów plebiscytu znalazła się marka ALDI Polska, która została doceniona w kategorii „Sklepy spożywczo przemysłowe”.
Badanie Superbrands, realizowane co dwa lata, jest największym badaniem siły marki w Polsce. Ankietę metodą CAWI po raz kolejny zrealizował Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. O opinie zapytanych zostało ponad 10 tysięcy konsumentów. Łącznie przebadano ponad dwa tysiące marek. Kluczowym czynnikiem decydującym o przyznaniu wyróżnień był indeks siły marki, który wynikał z różnicy między wynikiem polecania, a odradzania danej marki. ALDI uzyskało indeks większy niż 70% ze średniej dla TOP 3 w danej kategorii i zostało pozytywnie zarekomendowane przez Radę Marek.
- To wyróżnienie cieszy nas przede wszystkim dlatego, że jego częścią składową jest opinia samych konsumentów, a to najlepsza nagroda, jaką można sobie wyobrazić. Dodatkowym prestiżem i nobilitacją jest dla nas fakt, że w głosowaniu udział brali także niezależni eksperci z Rady Marek, których autorytet i doświadczenie budzą nasz szacunek - mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji ALDI.
Badanie zrealizowane zostało w lipcu 2019 r. metodą CAWI, na próbie N = 10 000 przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. W ten sposób określony został kluczowy współczynnik, jakim jest Indeks Siły Marki Superbrands, będący różnicą polecania i odradzania marki.
Dziękujemy za zaufanie!
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)