07.05.2020
Od soboty 9 maja w ofercie ALDI dostępna będzie kolekcja odzieży dla całej rodziny, zaprojektowana przez znanego piłkarza Łukasza Podolskiego. To pierwsza współpraca sieci z marką znanego sportowca. Wygodne i stylowe bluzy, spodnie dresowe, T-shirty oraz akcesoria kupić będzie można już od 19,99 zł.
Już w najbliższy weekend we wszystkich sklepach sieci ALDI w sprzedaży znajdzie się kolekcja odzieży stworzonej przez Łukasza Podolskiego. Klienci będą mogli kupić wygodne ubrania z kolekcji 10 LP, zaprojektowanej z myślą o dzieciach i dorosłych, którzy cenią sobie swobodę oraz wysoką jakość w korzystnej cenie.
- Aktualna sytuacja wpłynęła na zmianę naszego stylu życia, ale to nie oznacza, że mamy rezygnować ze wspólnych aktywności. Dostępna od 9 maja w naszej ofercie, kolekcja zaprojektowana przez jednego z mistrzów świata footballu, na pewno świetnie sprawdzi się w trakcie ich wykonywania. Mistrzowska jakość tych ubrań i ich atrakcyjna cena idealnie pokrywają się z tym, co ALDI na co dzień oferuje klientom, dlatego wierzymy, że ta oferta również przypadnie im do gustu - mówi Agnieszka Prochota, Dyrektor Pionu Zarządzania Kategoriami ALDI Polska.
- Kiedy rozpoczęliśmy pracę nad kolekcją w zeszłym roku, świat był innym miejscem. Wiele się zmieniło w bardzo krótkim czasie, ale życie mimo to toczy się dalej, po prostu inaczej. Dzieci wciąż wstają codziennie rano, chcą się bawić, chcą się poruszać, obojętnie czy to w domu, czy na zewnątrz, czy z kilkoma osobami, czy sam na sam z piłką – wyjaśnia Łukasz Podolski – piłkarz, były reprezentant Niemiec, właściciel marki Strassenkicker – Chciałem zrobić coś dla młodych rodzin. Chciałem, żeby wielu ludzi otrzymało super jakość w najlepszej cenie. Chciałem, żeby te produkty były dostępne dla wszystkich – dodaje.
W skład kolekcji zaprojektowanej przez Łukasza Podolskiego wchodzą dedykowane dorosłym: bluzy męskie, spodnie, T-shirty w barwach narodowych w dwóch wariantach kolorystycznych, a także produkty skierowane do najmłodszych, takie jak: bluza dziecięca, długie spodnie, krótkie spodenki, T-shirty. Dodatkowo w ofercie dostępne są również akcesoria takie jak czapki, saszetki-nerki. Kolekcja dostępna jest we wszystkich sklepach sieci do wyczerpania zapasów.
ALDI konsekwentnie rozwija i uatrakcyjnia swój asortyment spoza kategorii spożywczej, oferując klientom zarówno wysokiej jakości produkty marki własnej jak i współpracując z wybranymi partnerami. Spośród dotychczasowych akcji sieci klienci szczególnie docenili ofertę płyt winylowych, instaxów, artykułów marki SMART by Lancerto czy Esotiq.
***
ALDI to międzynarodowa sieć dyskontów posiadająca głównie na zachodzie i południu Polski 140 sklepów i zatrudniająca niemal 3000 pracowników. Jest jedną z wiodących firm handlowych w Europie. Strategia ALDI to wyselekcjonowany asortyment wysokiej jakości w dobrej cenie. Oprócz tego spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)