25.02.2020
Sklepy sieci ALDI, tak jak większość sklepów sieci dyskontowych, usytuowane są często w centrach miast, w okolicach osiedli mieszkaniowych i biurowców. Znajdujące się przy nich parkingi są więc bardzo atrakcyjnymi miejscami na pozostawienie samochodu, nie tylko dla osób planujących zakupy, ale również dla tych, którzy poszukują miejsca parkingowego w innym celu. Właśnie dlatego, aby zagwarantować klientom sklepów ALDI miejsca parkingowe i komfort zakupów, wprowadziliśmy w styczniu ujednolicony system parkingowy w sklepach w całej Polsce. Parkingi przy sklepach ALDI obsługiwane są obecnie przez dwóch niezależnych operatorów i wszędzie obowiązują te same zasady korzystania z miejsc parkingowych. Zdecydowaliśmy się na współpracę z dwoma operatorami w zakresie obsługi parkingów - firmą APCOA i TD SYSTEM.
Dzięki temu klienci naszych sklepów przyzwyczajają się do ustandaryzowanego sposobu funkcjonowania parkingów. W każdym sklepie ALDI objętym systemem parkingowym, pierwsza godzina postoju jest bezpłatna. Konieczne jest jednak wcześniejsze pobranie biletu z parkometru oraz umieszczenie go za przednią szybą w widocznym z zewnątrz miejscu. Jak wskazują wewnętrzne analizy sieci jest to optymalny czas potrzebny na zrobienie zakupów. Każda kolejna godzina podlega opłacie w wysokości 4 zł.
Równocześnie pragniemy podkreślić, że cały czas dokładamy wszelkich starań, aby nieustannie udoskonalać funkcjonowanie naszego systemu parkingowego. Zależy nam na tym, aby nasz system działał bez żadnych zastrzeżeń i zgodnie z regulaminem na rzecz naszych zmotoryzowanych klientów. Zdajemy sobie jednak sprawę, że w pierwszym etapie funkcjonowania nowych regulacji w sprawie parkingu, klienci nie muszą mieć co do ich funkcjonowania świadomości. Dlatego w pierwszym okresie obowiązywania nowych zasad, w przypadku ich naruszenia, obie firmy obsługujące parkingi ALDI wydawały jedynie upomnienia, bez naliczania dodatkowych opłat.
Co ważne, klienci sklepów ALDI w przypadku zastrzeżeń co do obowiązujących zasad, mają możliwość zgłoszenia reklamacji poprzez podany w regulaminie adres mailowy i przesłać skan paragonu. We wszystkich sprawach związanych z kwestiami parkingowymi, pomocy klientom chętnie udziela Biuro Obsługi Klienta ALDI.
Zasady funkcjonujące na parkingach przy sklepach sieci ALDI poparte jest również stanowiskiem Polskiej Organizacji Parkingowej z dnia 21 października 2019 r. w sprawie opłat parkingowych pobieranych przy obiektach parkingowych sklepów dyskontowych. W swoim oświadczeniu organizacja wskazuje, że wprowadzenie ujednoliconego systemu parkingowego jest działaniem niezbędnym dla zapewnienia miejsc parkingowych dla klientów sieci dyskontowych (http://www.pobp.org.pl/index.php/pl/component/k2/item/364-stanowisko-pobp-w-sprawie-oplat-pobieranych-na-obiektach-parkingowych-sklepow-dyskontowych)
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)