1. Para buch, Facebook w ruch! Sieć sklepów spożywczych ALDI w Social Mediach.

Para buch, Facebook w ruch! Sieć sklepów spożywczych ALDI w Social Mediach.

28.08.2019

Sieć sklepów spożywczych ALDI utworzyła swój pierwszy oficjalny profil w Social Mediach. Od 19 sierpnia klienci ALDI mogą być na bieżąco z ofertą, dzielić się swoimi opiniami i uzyskiwać szybki dostęp do interesujących ich informacji. Profil ALDI na Facebooku jest pierwszym etapem działań sieci w Social Mediach.

Para buch, Facebook w ruch - takim hasłem ALDI przywitał swoich Facebookowych fanów. Od początku założenia profilu prezentowane posty uzyskały ponad 1500 reakcji, 100 komentarzy, ponad 130 udostępnień. Założeniem strategicznym ALDI jest wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów i spotkanie ich tam, gdzie poza zakupami i codziennymi obowiązkami spędzają najwięcej czasu. Kluczowe dla ALDI jest również budowanie świadomości marki w nowym kanale dotarcia oraz kreowanie jej wizerunku jako ciekawej i błyskotliwej.

W pierwszym dziesięcioleciu funkcjonowania sklepów ALDI w Polsce daliśmy się poznać jako solidna marka, oferująca atrakcyjne produkty w dobrej cenie, oraz jako rzetelny pracodawca i wiarygodny partner dla dostawców. Dziś ALDI wkracza w kolejny etap działalności na rynku polskim, coraz wyraźniej podkreślając swoją tożsamość i charakter marketingowy. Pojawienie się marki ALDI w Social Mediach jest naturalnym krokiem będącym konsekwencją realizowanego przez nas planu. Chcemy, aby profil ALDI na Facebooku pokazał naszym klientom markę, która oprócz istotnych informacji o sieci, dostarczy także nietuzinkowej rozrywki swoim odbiorcom - mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji ALDI w Polsce. Jednym z powodów powstania kanału komunikacji w Social Media, było także wyjście naprzeciw oczekiwaniom konsumentów stworzenia platformy pozwalającej na dokonanie szybkiej, bezpośredniej komunikacji na linii klient-marka - dodaje Barańska.

Komunikacja ALDI na profilu Facebookowym utrzymana jest w swobodnej  konwencji, z lekkim przymrużeniem oka. Jej charakter od samego początku uzyskał uznanie profili Advertising is exciting, Nowy Marketing czy Marketing, Reklama, Internet. Kampanię marki w social mediach przygotowały agencje Scholz&Friends Warszawa i The Digitals.


Profil ALDI  dostępny jest pod linkiem: https://www.facebook.com/aldipolska/

Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z bezpłatnej usługi przypomnień, potrzebujemy potwierdzić Twój adres e-mal. Robimy to dwustopniowo, tj. Wprowadź swój adres e-mail i kliknij "Aktywuj przypomnienie". Po kilku minutach otrzymasz link aktywacyjny. W następnym kroku klikasz w ten link i aktywujesz usługę przypomnienia.
  • Aby przesłać ten formularz, musisz aktywować akceptację plików cookie w ustawieniach bezpieczeństwa swojej przeglądarki.
  • Przypomnienie może zostać wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data przypada w przyszłości i pomyślnie uwierzytelniłeś swój adres e-mail.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch