28.08.2019
Sieć sklepów spożywczych ALDI utworzyła swój pierwszy oficjalny profil w Social Mediach. Od 19 sierpnia klienci ALDI mogą być na bieżąco z ofertą, dzielić się swoimi opiniami i uzyskiwać szybki dostęp do interesujących ich informacji. Profil ALDI na Facebooku jest pierwszym etapem działań sieci w Social Mediach.
Para buch, Facebook w ruch - takim hasłem ALDI przywitał swoich Facebookowych fanów. Od początku założenia profilu prezentowane posty uzyskały ponad 1500 reakcji, 100 komentarzy, ponad 130 udostępnień. Założeniem strategicznym ALDI jest wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów i spotkanie ich tam, gdzie poza zakupami i codziennymi obowiązkami spędzają najwięcej czasu. Kluczowe dla ALDI jest również budowanie świadomości marki w nowym kanale dotarcia oraz kreowanie jej wizerunku jako ciekawej i błyskotliwej.
- W pierwszym dziesięcioleciu funkcjonowania sklepów ALDI w Polsce daliśmy się poznać jako solidna marka, oferująca atrakcyjne produkty w dobrej cenie, oraz jako rzetelny pracodawca i wiarygodny partner dla dostawców. Dziś ALDI wkracza w kolejny etap działalności na rynku polskim, coraz wyraźniej podkreślając swoją tożsamość i charakter marketingowy. Pojawienie się marki ALDI w Social Mediach jest naturalnym krokiem będącym konsekwencją realizowanego przez nas planu. Chcemy, aby profil ALDI na Facebooku pokazał naszym klientom markę, która oprócz istotnych informacji o sieci, dostarczy także nietuzinkowej rozrywki swoim odbiorcom - mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji ALDI w Polsce. Jednym z powodów powstania kanału komunikacji w Social Media, było także wyjście naprzeciw oczekiwaniom konsumentów stworzenia platformy pozwalającej na dokonanie szybkiej, bezpośredniej komunikacji na linii klient-marka - dodaje Barańska.
Komunikacja ALDI na profilu Facebookowym utrzymana jest w swobodnej konwencji, z lekkim przymrużeniem oka. Jej charakter od samego początku uzyskał uznanie profili Advertising is exciting, Nowy Marketing czy Marketing, Reklama, Internet. Kampanię marki w social mediach przygotowały agencje Scholz&Friends Warszawa i The Digitals.
Profil ALDI dostępny jest pod linkiem: https://www.facebook.com/aldipolska/
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)