31.01.2019
Kolekcja Walentynkowa ESOTIQ, zaprojektowana przez projektantów marki, składa się z body, zwiewnych koszulek i zmysłowych kompletów koronkowej bielizny. Są to sprawdzone modele, które były wcześniej hitami sprzedaży marki. Zróżnicowanie ich form i materiałów sprawi, że każda kobieta znajdzie dla siebie idealny model w niewygórowanej cenie. Oferta dostępna jest w ALDI od 6 lutego do wyczerpania zapasów.
To pierwsza współpraca obu marek, zwiększająca potencjał w zakresie dotarcia do nowych grup klientów i poszerzająca obszar ich działania. Z takiego modelu współpracy korzystają wszystkie strony, a najbardziej cieszą się klienci, bo w sklepie, w którym robią codzienne zakupy odnajdują ofertę swoich ulubionych marek.
- Marka ESOTIQ zdecydowała się na współpracę z siecią ALDI w celu dotarcia do większej grupy Klientek. W chwili obecnej produkty marki ESOTIQ dostępne są w ponad 300 salonach w Polsce i Europie. Misją ESOTIQ jest modelowanie kobiecego ciała przy pomocy pięknej bielizny i uświadamianie kobietom, że każda z nich jest piękna i zmysłowa. To możliwe za sprawą wieloletniego doświadczenia marki w konstrukcji staników, które tworzymy z najlepszych materiałów zgodnie ze sztuką brafittingu, czyli profesjonalnego doboru bielizny – mówi Piotr Trzciałkowski, Brand Manager ESOTIQ.
ALDI w tym szczególnym okresie w roku postanowił zadbać o swoje klientki kreując ofertę tak, aby znalazło się w niej wszystko, co kobiety lubią najbardziej. Obok bielizny ESOTIQ w sklepach sieci pojawi się także specjalnie wyselekcjonowana biżuteria Swarovskiego - łańcuszki z zawieszką, bransoletki i zegarki z kryształkami Swarovskiego. ALDI nie zapomina przy tym o mężczyznach, proponując dla nich w tym czasie męską bieliznę znanej włoskiej marki DIESEL.
- Chcemy by kobiety, nasze klientki wyszły z codziennej rutyny i poza obowiązkowymi zakupami dla całej rodziny sprawiły również odrobinę przyjemności sobie, sięgając po markowe produkty naszych partnerów – ESOTIQ i Swarovskiego. Wierzymy, że ta oferta jest także doskonałą, gotową wręcz inspiracją dla mężczyzn szukających pomysłu na prezent dla swoich partnerek z okazji Walentynek czy zbliżającego się Dnia Kobiet – mówi Agata Biernacka z ALDI Polska.
– ALDI konsekwentnie rozwija i uatrakcyjnia swój asortyment non food, oferując klientom zarówno wysokiej jakości produkty marki własnej jak i współpracując z wybranymi partnerami. Spośród dotychczasowych akcji nasi klienci szczególnie docenili ofertę będącą efektem współpracy z firmą Pierre Cardin czy ofertę płyt winylowych, instaxów oraz zabawek rekomendowanych przez serwis Zabawkowicz. ALDI z pewnością nie przestanie pozytywnie zaskakiwać w tym roku – dodaje Agata Biernacka.
ESOTIQ to marka bielizny dla pełnych energii i seksapilu nowoczesnych kobiet. Jej misją jest modelowanie kobiecego ciała przy pomocy pięknej bielizny, by kobieta mając ją na sobie zawsze czuła się jak milion dolarów! To możliwe za sprawą wieloletniego doświadczenia w konstrukcji staników, tworzonych z najlepszych materiałów zgodnie ze sztuką brafittingu, czyli profesjonalnego doboru bielizny. W ESOTIQ znaleźć można seksowną bieliznę fashion, jak również bardziej klasyczne modele stworzone dla codziennego komfortu. Zniewalające projekty ESOTIQ powstają w doświadczonym zespole projektowym oraz udziale inspirujących gości m.in.: top modelek Joanny Krupy oraz Sandry Kubickiej.
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)