1. Strona główna
  2. Regulaminy promocji
  3. Regulamin Akcji "Degustacja produktów marek własnych w ramach Wielkiego Testu ALDI"

Regulamin Akcji "Degustacja produktów marek własnych w ramach Wielkiego Testu ALDI "

REGULAMIN AKCJI

„Degustacja produktów marek własnych – Wielki Test ALDI ”

1. DEFINICJE

Ilekroć w niniejszym regulaminie jest mowa o:

1.1. „Regulaminie” – należy przez to rozumieć niniejszy regulamin;

1.2. „Organizatorze” – należy przez to rozumieć spółkę Aldi spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Chorzowie (ul. Niedźwiedziniec 10, 41-506 Chorzów), wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000249820, posiadającą NIP: 1070002973, REGON: 140380391, kapitał zakładowy 2 092 149 000 zł;

1.3. „Akcji” – należy przez to rozumieć akcję przeprowadzaną przez Organizatora opisaną w Regulaminie;

1.4. „Uczestniku” – należy przez to rozumieć osobę, która weźmie udział w Akcji;

„Ankiecie” – należy przez to rozumieć ankietę wypełnianą przez Uczestnika w celu dokonania oceny jakości produktów podczas degustacji ;

1.5. „Kodeksie cywilnym” – należy przez to rozumieć ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny;

1.6. „Prawie Autorskim” – należy przez to rozumieć ustawę z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych;

1.7. „RODO” – należy przez to rozumieć Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

2.1. Regulamin określa zasady uczestnictwa w Akcji, a wszelkie publikowane przez Organizatora materiały promocyjno-reklamowe mają jedynie charakter informacyjny.

2.2. Regulamin jest dostępny na Stronie Organizatora pod adresem: www.aldi.pl.

2.3. Akcja prowadzona jest w godzinach otwarcia wybranych sklepów.

2.4. Akcja rozpoczyna się w dniu roku o godzinie 00:01 i kończy się w dniu roku o godzinie 23:59.

2.5. Akcja skierowana jest wyłącznie do pełnoletnich Uczestników.

3. WARUNKI UCZESTNICTWA W AKCJI

3.1. Uczestnictwo w Akcji ma charakter dobrowolny i jest wolne od opłat.

3.2. Warunkiem uczestnictwa w Akcji jest ukończenie 18 roku życia oraz wypełnienie ankiety.

3.3. Akcja jest organizowana w wybranych sklepach ALDI na terenie Polski.

Organizator ma prawo do zmiany terminów związanych z organizacją, przebiegiem i zakończeniem Akcji.

4. PRZEBIEG AKCJI

4.1. Udział w Akcji polega na degustacji produktów marek własnych ALDI i wypełnieniu ankiety, w której podaje się następujące dane osobowe i informacje:

4.1.1. imię Uczestnika i miasto pochodzenia – jako obowiązkowe;

4.1.2. adres e-mail i/lub numer telefonu;

4.1.3. odpowiedzi na znajdujące się w treści ankiety pytania;

4.1.4. zgody opisane w pkt 4.2.- dobrowolne

4.2. Udział w Akcji wymaga wyrażenia zgody (poprzez zaznaczenie odpowiednich zgód w ankiecie ) na następujące działania Organizatora:

4.2.1. wysyłanie na wskazany adres poczty elektronicznej lub wskazany numer telefonu informacji o produktach i promocjach

4.2.2. wysyłanie na wskazany adres e-mail newslettera ALDI;

4.3. Udział w Akcji jest jednoznaczny z akceptacją Regulaminu.

4.4. Ankiety (lub poszczególne ich fragmenty) z oznaczeniami wskazującymi na autora Ankiety (nie innych jednak niż imię, miasto pochodzenia, np. „Anna z Warszawy”) mogą być prezentowane w kanałach komunikacyjnych ALDI.

4.5. Organizator ma prawo podania do wiadomości publicznej informacji dotyczących przebiegu Akcji, za pomocą wybranych przez Organizatora mediów społecznościowych, a także na stronach internetowych Organizatora, na co Uczestnik wyrażają zgodę.

5. PRAWA NA DOBRACH NIEMATERIALNYCH DO ZGŁOSZENIA ORAZ ANKIETY

5.1. Przesyłając Zgłoszenie oraz Ankietę Uczestnik potwierdza, w szczególności w zakresie odpowiedzi udzielonych na pytania, o których mowa w pkt 4.1.6. oraz odpowiedzi udzielonych w Ankiecie, że:

5.1.1. Wypełniona przez niego ankieta oraz wszystkie zawarte w nich utwory w rozumieniu Prawa Autorskiego, są oryginalne, dotychczas niepublikowane i nienagradzane w innych konkursach lub akcjach oraz jest autorstwa Uczestnika;

5.1.2. jest osobą uprawnioną do dysponowania autorskimi prawami majątkowymi do wszelkich treści zawartych w Ankiecie w pełnym zakresie oraz prawa te nie są w żaden sposób ograniczone lub obciążone na rzecz osób trzecich;

5.1.3. Ankieta nie narusza dóbr osobistych, praw autorskich, praw pokrewnych oraz praw własności przemysłowej osób trzecich;

5.1.4. korzystanie przez Organizatora z Ankiety w zakresie koniecznym dla realizacji Akcji, jak również w zakresie określonym w Regulaminie nie będzie naruszało praw osób trzecich.

5.2. W przypadku jeżeli Ankieta oraz poszczególne jej elementy będą stanowić utwory w rozumieniu Prawa Autorskiego z chwilą wysłania Ankiety Uczestnik lub Przedstawiciel Uczestnika udziela Organizatorowi niewyłącznej, nieodpłatnej, zbywalnej, nieograniczonej terytorialnie licencji do tego utworu na wszelkich aktualnie znanych polach eksploatacji, w tym określonych w art. 50. i art. 74. Prawa Autorskiego, w tym:

5.2.1. w zakresie przekazywania utworów za pośrednictwem sieci komputerowych, w tym poprzez Internet – w dowolnym standardzie, systemie i formacie (w tym w szczególności poprzez dowolne ich wykorzystywanie na stronach internetowych i portalach społecznościowych Organizatora);

5.2.2. w zakresie utrwalania oraz zwielokrotniania utworów – utrwalanie, zwielokrotnianie i wytwarzanie każdą możliwą techniką, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego i optycznego, techniką cyfrową, wykonywania odbitek itd., w tym w formie plastycznej, fotograficznej, poligraficznej, zapisu w pamięci komputera lub na nośnikach komputerowych (magnetycznych, optycznych), zapisu audiowizualnego – w dowolnym standardzie, systemie i formacie, w dowolnej liczbie egzemplarzy;

5.2.3. w zakresie obrotu oryginałem lub egzemplarzami – wprowadzanie do obrotu, w tym publiczne wystawianie i udostępnianie za pośrednictwem środków masowego przekazu, egzemplarzy utworów utrwalonych i zwielokrotnionych w sposób określony powyżej, jak również użyczenie lub najem i dzierżawa oryginału lub egzemplarzy;

5.2.4. w zakresie rozpowszechniania utworów w sposób inny niż określony powyżej – publiczne udostępnianie w szczególności na ogólnodostępnych wystawach, przy prezentacji i reklamie w mediach tradycyjnych i elektronicznych, utrwalanie na nośnikach elektronicznych, publikacja w takich formach wydawniczych jak książki, albumy, broszury, a także wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie, nadawanie i remitowanie (w tym także w postaci makiet) oraz publiczne udostępnianie utworów w taki sposób aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym, oraz wyświetlanie utworów utrwalonych w formie zapisu audiowizualnego;

5.2.5. w zakresie wykonywania wszelkich prac na podstawie utworów, w nieograniczonych ilościach wykorzystań i w dowolnych miejscach;

5.2.6. w zakresie rozporządzania i korzystania z utworów zależnych w stosunku do utworu, w szczególności z wszelkich ich opracowań, adaptacji lub przeróbek;

5.2.7. wykonywanie autorskich praw zależnych do utworu, w tym poprzez włączanie utworu do innych utworów (rozporządzanie i korzystanie z opracowań utworu) oraz na zezwalanie na korzystanie z opracowań Zgłoszenia i rozporządzanie tymi opracowaniami według uznania Organizatora;

- przy czym licencja udzielana jest na okres 10 (dziesięciu) lat (licząc od dnia dostarczenia Ankiety) oraz obejmuje prawo do udzielania sublicencji w zakresie pól eksploatacji określonych powyżej. Po upływie okresu wskazanego w poprzednim zdaniu licencja przeradza się w licencję udzieloną na czas nieoznaczony.

5.3. Organizator zastrzega na podstawie art. 921 §3 Kodeksu cywilnego, iż z chwilą przekazania Ankiety nabywa nieodpłatnie własność Ankiety Uczestnika, a Uczestnik przenosi na Organizatora prawa majątkowe do Ankiety na polach eksploatacji wskazanych w pkt. 6.2. powyżej. Uczestnik zobowiązany jest do zawarcia pisemnej umowy przeniesienia autorskich praw majątkowych do Ankiety na zasadach i warunkach wskazanych w zdaniu poprzedzającym na każde wezwanie Organizatora niezależnie od jego formy i terminu.

5.4. Z tytułu oświadczeń złożonych w pkt. 6.1. Uczestnik ponosi przed Organizatorem odpowiedzialność gwarancyjną za to, że żadna osoba trzecia nie będzie podnosiła roszczeń wobec Organizatora. W szczególności w przypadku jakichkolwiek roszczeń ze strony osób trzecich Uczestnik, po zawiadomieniu przez Organizatora, zobowiązani są zwolnić Organizatora z wszelkiej odpowiedzialności z tego tytułu oraz do całkowitego zaspokojenia uzasadnionych roszczeń osób trzecich, a także wstąpić w miejsce Organizatora w każdym sporze sądowym lub w przypadku braku takiej możliwości - przystąpić po stronie Organizatora do każdego sporu sądowego, a w przypadku zasądzenia jakichkolwiek kwot od Organizatora, Uczestnik zobowiązany jest zwrócić całość pokrytych roszczeń oraz wszelkie

związane z tym wydatki i opłaty, włączając w to koszty procesu i koszty obsługi prawnej, a także naprawić wszelkie inne szkody wynikające z wyżej opisanych roszczeń osób trzecich.

6. REKLAMACJE

6.1. Wszelkie reklamacje dotyczące Akcji powinny być składane za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail: obsluga.klienta@aldi.pl, nie później niż w terminie do 14 (czternastu) dni od dnia zdarzenia stanowiącego podstawę reklamacji.

6.2. Reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, adres e-mail lub numer telefonu Uczestnika, jak również tytuł Akcji oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.

6.3. Reklamacje nie zawierające danych, o których mowa w pkt 7.2 powyżej, skierowane w inny sposób niż określony w pkt 7.1. powyżej lub złożone po terminie, nie zostaną rozpatrzone.

6.4. Reklamacje rozpatrywane będą przez Biuro Obsługi Klienta. Podstawą rozpoznawania reklamacji są Regulaminu i obowiązujące przepisy prawa.67.5. Komisja reklamacyjna rozpatrzy reklamacje złożone zgodnie z pkt 7.1. i 7.2 powyżej w terminie do 14 (czternastu) dni od dnia ich złożenia.

6.5. Osoba zgłaszająca reklamację otrzyma decyzję komisji reklamacyjnej na adres e-mail podany w reklamacji.

7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

7.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ALDI Sp. z o.o. z siedzibą w Chorzowie, ul. Niedźwiedziniec 10, 41-506 Chorzów.

7.2. Poprzez wzięcie udziału w Akcji Uczestnik będący osobą powyżej 18. (osiemnastego) roku życia wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora w celach wskazanych w pkt 4.2. powyżej.

7.3. Dane osobowe Uczestników przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust 1 lit. a) RODO – w celu przeprowadzenia i Akcji Degustacja produktów marek własnych - Wielki Test.

7.4. Dane takie jak imię oraz numer telefonu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust 1 lit. a) RODO – w celu przesyłania informacji o produktach, ofertach i promocjach na numer telefonu (tzw. zgoda marketingowa).

7.5. Dane osobowe Uczestników przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust 1 lit. f) RODO tj. prawnie uzasadnionego interesu administratora w celu rozpatrzenia reklamacji.

7.5.1. odbiorcami danych osobowych Uczestników będą:

7.5.1.1. Organizator;

7.5.1.2. odbiorcy uprawnieni z mocy prawa do ich otrzymania.

7.5.1.3. Podmioty/osoby zaangażowane w wykonywanie obowiązków związanych z obsługą Wielkiego Testu Produktów, w szczególności – rozliczeniem kosztów podatkowych;

7.5.1.4. Dane mogą być też udostępniane kancelariom prawnym i doradczym;

7.5.1.5. Odbiorcami danych mogą być również inne spółki grupy ALDI Nord; użytkownicy stron internetowych Organizatora oraz adresaci folderów informacyjnych, materiałów promocyjnych Organizatora (w zakresie imienia, miejscowości oraz opinii na temat produktu);

7.5.1.6. Odbiorcy uprawnieni z mocy prawa do ich otrzymania.

7.5.2. Dane osobowe Uczestników nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany ani poddawane profilowaniu, ani też nie będą wysyłane do krajów trzecich (tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy) lub do organizacji międzynarodowych;

7.5.3. Dane Uczestników będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to konieczne do realizacji celu ich przetwarzania w postaci przeprowadzenia Akcji, a następnie zostaną usunięte.

7.5.4. Uczestnicy posiadają prawo dostępu do treści danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

7.5.5. Jeżeli Uczestnik wycofa zgodę na przetwarzanie jego danych w związku z uczestnictwem w Degustacji w Wielkim Teście, będzie oznaczało to rezygnację z udziału w Akcji.

7.5.6. Jeżeli uczestnik wycofa zgodę na otrzymywanie od Administratora informacji w Formie newsletter, nie ma to wpływu na uczestnictwo w Degustacji w Wielkim Teście.

7.5.7. Uczestnik ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2 (00-193 Warszawa), gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Uczestnika narusza przepisy prawa, a w szczególności RODO.

7.6. Zbieranie danych osobowych odbywa się na zasadzie pełnej dobrowolności, jednak podanie danych osobowych stanowi warunek uczestnictwa w Akcji.. Podanie danych w celu przesyłania informacji o produktach, ofertach i promocjach na numer telefonu (tzw. zgoda marketingowa) jest dobrowolna. Niewyrażenie zgody marketingowej uniemożliwi przesyłanie przez ALDI informacji o produktach, ofertach i promocjach na numer telefonu.

7.7. We wszelkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych Uczestników można kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: iodo@aldi.pl.

7.8. Organizator może podjąć środki prowadzące do weryfikacji podanych danych osobowych w przypadku powzięcia podejrzenia, że podane dane są nieprawdziwe, lub też powzięcia podejrzenia, iż podejmowane są działania naruszające postanowienia Regulaminu lub prawa.

7.9. Na czas trwania Akcji i 10 (dziesięć) lat po zakończeniu Akcji Uczestnik wyraża zgodę na wykorzystywanie przez Organizatora udostępnionych im danych osobowych Uczestnika jak: adres e-mail, numer telefonu i imię oraz miasto pochodzenia w celu umieszczenia ich na stronach internetowych, w folderach informacyjnych, materiałach promocyjnych i profilach w mediach społecznościowych Organizatora w celu informowania o Akcji oraz w celach promocyjnych Organizatora.

8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

8.1. Powołane w treści Regulaminu bez bliższego oznaczenia numery punktów (pkt) oznaczają odpowiednie jednostki redakcyjne Regulaminu.

8.2. Regulamin podlega wyłącznie prawu polskiemu.

8.3. Regulamin wchodzi w życie w dniu 05.09.2024 roku.

Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z bezpłatnej usługi przypomnień, potrzebujemy potwierdzić Twój adres e-mal. Robimy to dwustopniowo, tj. Wprowadź swój adres e-mail i kliknij "Aktywuj przypomnienie". Po kilku minutach otrzymasz link aktywacyjny. W następnym kroku klikasz w ten link i aktywujesz usługę przypomnienia.
  • Aby przesłać ten formularz, musisz aktywować akceptację plików cookie w ustawieniach bezpieczeństwa swojej przeglądarki.
  • Przypomnienie może zostać wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data przypada w przyszłości i pomyślnie uwierzytelniłeś swój adres e-mail.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch