REGULAMIN AKCJI
„Degustacja produktów marek własnych – Wielki Test ALDI ”
1. DEFINICJE
Ilekroć w niniejszym regulaminie jest mowa o:
1.1. „Regulaminie” – należy przez to rozumieć niniejszy regulamin;
1.2. „Organizatorze” – należy przez to rozumieć spółkę Aldi spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Chorzowie (ul. Niedźwiedziniec 10, 41-506 Chorzów), wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000249820, posiadającą NIP: 1070002973, REGON: 140380391, kapitał zakładowy 2 092 149 000 zł;
1.3. „Akcji” – należy przez to rozumieć akcję przeprowadzaną przez Organizatora opisaną w Regulaminie;
1.4. „Uczestniku” – należy przez to rozumieć osobę, która weźmie udział w Akcji;
„Ankiecie” – należy przez to rozumieć ankietę wypełnianą przez Uczestnika w celu dokonania oceny jakości produktów podczas degustacji ;
1.5. „Kodeksie cywilnym” – należy przez to rozumieć ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny;
1.6. „Prawie Autorskim” – należy przez to rozumieć ustawę z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych;
1.7. „RODO” – należy przez to rozumieć Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
2.1. Regulamin określa zasady uczestnictwa w Akcji, a wszelkie publikowane przez Organizatora materiały promocyjno-reklamowe mają jedynie charakter informacyjny.
2.2. Regulamin jest dostępny na Stronie Organizatora pod adresem: www.aldi.pl.
2.3. Akcja prowadzona jest w godzinach otwarcia wybranych sklepów.
2.4. Akcja rozpoczyna się w dniu roku o godzinie 00:01 i kończy się w dniu roku o godzinie 23:59.
2.5. Akcja skierowana jest wyłącznie do pełnoletnich Uczestników.
3. WARUNKI UCZESTNICTWA W AKCJI
3.1. Uczestnictwo w Akcji ma charakter dobrowolny i jest wolne od opłat.
3.2. Warunkiem uczestnictwa w Akcji jest ukończenie 18 roku życia oraz wypełnienie ankiety.
3.3. Akcja jest organizowana w wybranych sklepach ALDI na terenie Polski.
Organizator ma prawo do zmiany terminów związanych z organizacją, przebiegiem i zakończeniem Akcji.
4. PRZEBIEG AKCJI
4.1. Udział w Akcji polega na degustacji produktów marek własnych ALDI i wypełnieniu ankiety, w której podaje się następujące dane osobowe i informacje:
4.1.1. imię Uczestnika i miasto pochodzenia – jako obowiązkowe;
4.1.2. adres e-mail i/lub numer telefonu;
4.1.3. odpowiedzi na znajdujące się w treści ankiety pytania;
4.1.4. zgody opisane w pkt 4.2.- dobrowolne
4.2. Udział w Akcji wymaga wyrażenia zgody (poprzez zaznaczenie odpowiednich zgód w ankiecie ) na następujące działania Organizatora:
4.2.1. wysyłanie na wskazany adres poczty elektronicznej lub wskazany numer telefonu informacji o produktach i promocjach
4.2.2. wysyłanie na wskazany adres e-mail newslettera ALDI;
4.3. Udział w Akcji jest jednoznaczny z akceptacją Regulaminu.
4.4. Ankiety (lub poszczególne ich fragmenty) z oznaczeniami wskazującymi na autora Ankiety (nie innych jednak niż imię, miasto pochodzenia, np. „Anna z Warszawy”) mogą być prezentowane w kanałach komunikacyjnych ALDI.
4.5. Organizator ma prawo podania do wiadomości publicznej informacji dotyczących przebiegu Akcji, za pomocą wybranych przez Organizatora mediów społecznościowych, a także na stronach internetowych Organizatora, na co Uczestnik wyrażają zgodę.
5. PRAWA NA DOBRACH NIEMATERIALNYCH DO ZGŁOSZENIA ORAZ ANKIETY
5.1. Przesyłając Zgłoszenie oraz Ankietę Uczestnik potwierdza, w szczególności w zakresie odpowiedzi udzielonych na pytania, o których mowa w pkt 4.1.6. oraz odpowiedzi udzielonych w Ankiecie, że:
5.1.1. Wypełniona przez niego ankieta oraz wszystkie zawarte w nich utwory w rozumieniu Prawa Autorskiego, są oryginalne, dotychczas niepublikowane i nienagradzane w innych konkursach lub akcjach oraz jest autorstwa Uczestnika;
5.1.2. jest osobą uprawnioną do dysponowania autorskimi prawami majątkowymi do wszelkich treści zawartych w Ankiecie w pełnym zakresie oraz prawa te nie są w żaden sposób ograniczone lub obciążone na rzecz osób trzecich;
5.1.3. Ankieta nie narusza dóbr osobistych, praw autorskich, praw pokrewnych oraz praw własności przemysłowej osób trzecich;
5.1.4. korzystanie przez Organizatora z Ankiety w zakresie koniecznym dla realizacji Akcji, jak również w zakresie określonym w Regulaminie nie będzie naruszało praw osób trzecich.
5.2. W przypadku jeżeli Ankieta oraz poszczególne jej elementy będą stanowić utwory w rozumieniu Prawa Autorskiego z chwilą wysłania Ankiety Uczestnik lub Przedstawiciel Uczestnika udziela Organizatorowi niewyłącznej, nieodpłatnej, zbywalnej, nieograniczonej terytorialnie licencji do tego utworu na wszelkich aktualnie znanych polach eksploatacji, w tym określonych w art. 50. i art. 74. Prawa Autorskiego, w tym:
5.2.1. w zakresie przekazywania utworów za pośrednictwem sieci komputerowych, w tym poprzez Internet – w dowolnym standardzie, systemie i formacie (w tym w szczególności poprzez dowolne ich wykorzystywanie na stronach internetowych i portalach społecznościowych Organizatora);
5.2.2. w zakresie utrwalania oraz zwielokrotniania utworów – utrwalanie, zwielokrotnianie i wytwarzanie każdą możliwą techniką, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego i optycznego, techniką cyfrową, wykonywania odbitek itd., w tym w formie plastycznej, fotograficznej, poligraficznej, zapisu w pamięci komputera lub na nośnikach komputerowych (magnetycznych, optycznych), zapisu audiowizualnego – w dowolnym standardzie, systemie i formacie, w dowolnej liczbie egzemplarzy;
5.2.3. w zakresie obrotu oryginałem lub egzemplarzami – wprowadzanie do obrotu, w tym publiczne wystawianie i udostępnianie za pośrednictwem środków masowego przekazu, egzemplarzy utworów utrwalonych i zwielokrotnionych w sposób określony powyżej, jak również użyczenie lub najem i dzierżawa oryginału lub egzemplarzy;
5.2.4. w zakresie rozpowszechniania utworów w sposób inny niż określony powyżej – publiczne udostępnianie w szczególności na ogólnodostępnych wystawach, przy prezentacji i reklamie w mediach tradycyjnych i elektronicznych, utrwalanie na nośnikach elektronicznych, publikacja w takich formach wydawniczych jak książki, albumy, broszury, a także wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie, nadawanie i remitowanie (w tym także w postaci makiet) oraz publiczne udostępnianie utworów w taki sposób aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym, oraz wyświetlanie utworów utrwalonych w formie zapisu audiowizualnego;
5.2.5. w zakresie wykonywania wszelkich prac na podstawie utworów, w nieograniczonych ilościach wykorzystań i w dowolnych miejscach;
5.2.6. w zakresie rozporządzania i korzystania z utworów zależnych w stosunku do utworu, w szczególności z wszelkich ich opracowań, adaptacji lub przeróbek;
5.2.7. wykonywanie autorskich praw zależnych do utworu, w tym poprzez włączanie utworu do innych utworów (rozporządzanie i korzystanie z opracowań utworu) oraz na zezwalanie na korzystanie z opracowań Zgłoszenia i rozporządzanie tymi opracowaniami według uznania Organizatora;
- przy czym licencja udzielana jest na okres 10 (dziesięciu) lat (licząc od dnia dostarczenia Ankiety) oraz obejmuje prawo do udzielania sublicencji w zakresie pól eksploatacji określonych powyżej. Po upływie okresu wskazanego w poprzednim zdaniu licencja przeradza się w licencję udzieloną na czas nieoznaczony.
5.3. Organizator zastrzega na podstawie art. 921 §3 Kodeksu cywilnego, iż z chwilą przekazania Ankiety nabywa nieodpłatnie własność Ankiety Uczestnika, a Uczestnik przenosi na Organizatora prawa majątkowe do Ankiety na polach eksploatacji wskazanych w pkt. 6.2. powyżej. Uczestnik zobowiązany jest do zawarcia pisemnej umowy przeniesienia autorskich praw majątkowych do Ankiety na zasadach i warunkach wskazanych w zdaniu poprzedzającym na każde wezwanie Organizatora niezależnie od jego formy i terminu.
5.4. Z tytułu oświadczeń złożonych w pkt. 6.1. Uczestnik ponosi przed Organizatorem odpowiedzialność gwarancyjną za to, że żadna osoba trzecia nie będzie podnosiła roszczeń wobec Organizatora. W szczególności w przypadku jakichkolwiek roszczeń ze strony osób trzecich Uczestnik, po zawiadomieniu przez Organizatora, zobowiązani są zwolnić Organizatora z wszelkiej odpowiedzialności z tego tytułu oraz do całkowitego zaspokojenia uzasadnionych roszczeń osób trzecich, a także wstąpić w miejsce Organizatora w każdym sporze sądowym lub w przypadku braku takiej możliwości - przystąpić po stronie Organizatora do każdego sporu sądowego, a w przypadku zasądzenia jakichkolwiek kwot od Organizatora, Uczestnik zobowiązany jest zwrócić całość pokrytych roszczeń oraz wszelkie
związane z tym wydatki i opłaty, włączając w to koszty procesu i koszty obsługi prawnej, a także naprawić wszelkie inne szkody wynikające z wyżej opisanych roszczeń osób trzecich.
6. REKLAMACJE
6.1. Wszelkie reklamacje dotyczące Akcji powinny być składane za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail: obsluga.klienta@aldi.pl, nie później niż w terminie do 14 (czternastu) dni od dnia zdarzenia stanowiącego podstawę reklamacji.
6.2. Reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, adres e-mail lub numer telefonu Uczestnika, jak również tytuł Akcji oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
6.3. Reklamacje nie zawierające danych, o których mowa w pkt 7.2 powyżej, skierowane w inny sposób niż określony w pkt 7.1. powyżej lub złożone po terminie, nie zostaną rozpatrzone.
6.4. Reklamacje rozpatrywane będą przez Biuro Obsługi Klienta. Podstawą rozpoznawania reklamacji są Regulaminu i obowiązujące przepisy prawa.67.5. Komisja reklamacyjna rozpatrzy reklamacje złożone zgodnie z pkt 7.1. i 7.2 powyżej w terminie do 14 (czternastu) dni od dnia ich złożenia.
6.5. Osoba zgłaszająca reklamację otrzyma decyzję komisji reklamacyjnej na adres e-mail podany w reklamacji.
7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
7.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ALDI Sp. z o.o. z siedzibą w Chorzowie, ul. Niedźwiedziniec 10, 41-506 Chorzów.
7.2. Poprzez wzięcie udziału w Akcji Uczestnik będący osobą powyżej 18. (osiemnastego) roku życia wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora w celach wskazanych w pkt 4.2. powyżej.
7.3. Dane osobowe Uczestników przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust 1 lit. a) RODO – w celu przeprowadzenia i Akcji Degustacja produktów marek własnych - Wielki Test.
7.4. Dane takie jak imię oraz numer telefonu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust 1 lit. a) RODO – w celu przesyłania informacji o produktach, ofertach i promocjach na numer telefonu (tzw. zgoda marketingowa).
7.5. Dane osobowe Uczestników przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust 1 lit. f) RODO tj. prawnie uzasadnionego interesu administratora w celu rozpatrzenia reklamacji.
7.5.1. odbiorcami danych osobowych Uczestników będą:
7.5.1.1. Organizator;
7.5.1.2. odbiorcy uprawnieni z mocy prawa do ich otrzymania.
7.5.1.3. Podmioty/osoby zaangażowane w wykonywanie obowiązków związanych z obsługą Wielkiego Testu Produktów, w szczególności – rozliczeniem kosztów podatkowych;
7.5.1.4. Dane mogą być też udostępniane kancelariom prawnym i doradczym;
7.5.1.5. Odbiorcami danych mogą być również inne spółki grupy ALDI Nord; użytkownicy stron internetowych Organizatora oraz adresaci folderów informacyjnych, materiałów promocyjnych Organizatora (w zakresie imienia, miejscowości oraz opinii na temat produktu);
7.5.1.6. Odbiorcy uprawnieni z mocy prawa do ich otrzymania.
7.5.2. Dane osobowe Uczestników nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany ani poddawane profilowaniu, ani też nie będą wysyłane do krajów trzecich (tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy) lub do organizacji międzynarodowych;
7.5.3. Dane Uczestników będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to konieczne do realizacji celu ich przetwarzania w postaci przeprowadzenia Akcji, a następnie zostaną usunięte.
7.5.4. Uczestnicy posiadają prawo dostępu do treści danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7.5.5. Jeżeli Uczestnik wycofa zgodę na przetwarzanie jego danych w związku z uczestnictwem w Degustacji w Wielkim Teście, będzie oznaczało to rezygnację z udziału w Akcji.
7.5.6. Jeżeli uczestnik wycofa zgodę na otrzymywanie od Administratora informacji w Formie newsletter, nie ma to wpływu na uczestnictwo w Degustacji w Wielkim Teście.
7.5.7. Uczestnik ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2 (00-193 Warszawa), gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Uczestnika narusza przepisy prawa, a w szczególności RODO.
7.6. Zbieranie danych osobowych odbywa się na zasadzie pełnej dobrowolności, jednak podanie danych osobowych stanowi warunek uczestnictwa w Akcji.. Podanie danych w celu przesyłania informacji o produktach, ofertach i promocjach na numer telefonu (tzw. zgoda marketingowa) jest dobrowolna. Niewyrażenie zgody marketingowej uniemożliwi przesyłanie przez ALDI informacji o produktach, ofertach i promocjach na numer telefonu.
7.7. We wszelkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych Uczestników można kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: iodo@aldi.pl.
7.8. Organizator może podjąć środki prowadzące do weryfikacji podanych danych osobowych w przypadku powzięcia podejrzenia, że podane dane są nieprawdziwe, lub też powzięcia podejrzenia, iż podejmowane są działania naruszające postanowienia Regulaminu lub prawa.
7.9. Na czas trwania Akcji i 10 (dziesięć) lat po zakończeniu Akcji Uczestnik wyraża zgodę na wykorzystywanie przez Organizatora udostępnionych im danych osobowych Uczestnika jak: adres e-mail, numer telefonu i imię oraz miasto pochodzenia w celu umieszczenia ich na stronach internetowych, w folderach informacyjnych, materiałach promocyjnych i profilach w mediach społecznościowych Organizatora w celu informowania o Akcji oraz w celach promocyjnych Organizatora.
8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
8.1. Powołane w treści Regulaminu bez bliższego oznaczenia numery punktów (pkt) oznaczają odpowiednie jednostki redakcyjne Regulaminu.
8.2. Regulamin podlega wyłącznie prawu polskiemu.
8.3. Regulamin wchodzi w życie w dniu 05.09.2024 roku.
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)