Regulamin Akcji Promocyjnej MULTIBUY
„MLEKO 3,2% UHT 1L MILSANI – 47% TANIEJ PRZY ZAKUPIE 6 SZT. (LIMIT 12 SZTUK NA KLIENTA)”
§ 1
Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki Akcji Promocyjnej „MLEKO 3,2% UHT 1L MILSANI – 47% TANIEJ PRZY ZAKUPIE 6 SZT. (LIMIT 12 SZTUK NA KLIENTA)” w dniu 23.11.2024 r. na terenie sklepów stacjonarnych ALDI w Polsce (dalej: „Akcja Promocyjna”).
2. Organizatorem Akcji Promocyjnej jest ALDI sp. z o.o. z siedzibą w Chorzowie (41-506) przy ul. Niedźwiedziniec 10, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000249820, NIP 1070002973, REGON 140380391, BDO: 000006912 (dalej jako „Organizator” lub „ALDI”).
3. Akcja Promocyjna prowadzona jest wyłącznie na terenie sklepów stacjonarnych ALDI określonych w §1 pkt 1.
4. Akcja Promocyjna dotyczy artykułu promocyjnego, o którym mowa w §2 pkt 1, dostępnym w okresie jej obowiązywania w danym sklepie ALDI. Mimo dołożenia należytej staranności ALDI nie gwarantuje, że artykuł promocyjny będzie dostępny w każdym sklepie ALDI w okresie obowiązywania Akcji Promocyjnej.
5. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu zakończenia Akcji Promocyjnej bez obowiązku rekompensowania nieuzyskanych z tego powodu świadczeń, po poinformowaniu o wcześniejszym zakończeniu Akcji Promocyjnej Klientów oraz usunięciu informacji o Akcji Promocyjnej z terenu sklepu.
§ 2
Warunki udziału i zasady Akcji Promocyjnej
1. Uczestnikiem Akcji Promocyjnej może być każda osoba, która w miejscu i czasie określonym w §1 pkt 1 dokona zakupu sześciu sztuk na jednym paragonie art. 601 MLEKO 3,2% UHT 1L MILSANI, objętego Akcją Promocyjną, przez co przy zakupie sześciu sztuk artykułu, otrzyma cenę promocyjną 1,99 zł za każdą z sześciu sztuk (dalej jako „Uczestnik”).
2. Mechanizm z obniżoną ceną działa tylko przy zakupie produktu objętego Akcją Promocyjną.
3. Rabat wcześniej udzielony na art. 601 MLEKO 3,2% UHT 1L MILSANI nie łączy się z rabatem udzielonym w ramach Akcji Promocyjnej opisanej w niniejszym regulaminie.
4. Ilość produktów objętych Akcją Promocyjną jest ograniczona i obowiązuje do wyczerpania zapasów w sklepach stacjonarnych ALDI określonych w §1 pkt 1. W przypadku braku towaru objętego Akcją Promocyjną Uczestnikowi nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
5. Akcja Promocyjna trwa w okresie oznaczonym w Regulaminie Akcji Promocyjnej.
6. Rabat nie podlega wymianie na gotówkę ani na jakikolwiek ekwiwalent pieniężny.
§ 3
Postępowanie reklamacyjne
1. Reklamacje dotyczące Akcji Promocyjnej można złożyć:
a. pisemnie na adres pocztowy: ALDI sp. z o.o., ul. Murckowska 16, 40-265 Katowice z dopiskiem „Biuro Obsługi Klienta”;
b. poprzez pocztę elektroniczną na adres obsluga.klienta@aldi.pl;
c. telefonicznie pod numerem 800 118 118;
d. poprzez formularz kontaktowy znajdujący się pod adresem www.aldi.pl/narzedzia/kontakt.html.
2. Uczestnikowi przysługuje prawo złożenia reklamacji w przypadku naruszenia zasad Akcji Promocyjnej określonych w niniejszym Regulaminie lub w przypadku innych zastrzeżeń.
3. Zgłaszający reklamację zostanie zawiadomiony o sposobie jej rozpatrzenia w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji przez Organizatora.
4. W celu usprawnienia postępowania reklamacyjnego pomocnym będzie załączenie do reklamacji kserokopii lub skanu dowodu zakupu artykułów objętych Akcją Promocyjną.
5. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora.
6. Reklamacja powinna zawierać opis zgłaszanych zastrzeżeń, imię i nazwisko zgłaszającego oraz dane kontaktowe umożliwiające zawiadomienie zgłaszającego o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
7. Informacja o rozstrzygnięciu reklamacji zostanie przekazana Uczestnikowi na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej – na podany przez Uczestnika adres poczty elektronicznej.
8. Powyższe nie wpływa na uprawnienia Uczestnika związane z nabytym towarem wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w tym z przepisów Kodeksu Cywilnego o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
§ 4
Dane osobowe
1. Administratorem danych osobowych Uczestników Akcji Promocyjnej jest ALDI sp. z o.o. z siedzibą w Chorzowie (41-506) przy ul. Niedźwiedziniec 10, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000249820, NIP 1070002973, REGON 140380391, BDO: 000006912 (dalej: „Administrator”).
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się pod adresem: iodo@aldi.pl lub pod adresem korespondencyjnym wskazanym w punkcie poprzedzającym.
3. Dane osobowe uczestników będą przetwarzane w celu rozpatrzenia reklamacji na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, jakim jest możliwość obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
4. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu rozpatrzenia reklamacji.
5. Administrator będzie przetwarzał wyłącznie dane osobowe przekazane przez podmiot danych, tj. w szczególności:
a. w przypadku, gdy reklamacja będzie złożona pocztą elektroniczną: imię, nazwisko, adres e-mail;
b. w przypadku, gdy reklamacja będzie złożona na formularzu kontaktowym: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu;
c. w przypadku, gdy reklamacja będzie złożona telefonicznie: imię, nazwisko, numer telefonu;
d. w przypadku, gdy reklamacja będzie złożona na piśmie: imię, nazwisko, adres korespondencyjny/zamieszkania.
6. Każdemu Uczestnikowi przysługuje prawo żądania: wglądu w swoje dane, uzyskania kopii danych, poprawiania danych, sprzeciwu na przetwarzanie, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia lub usunięcia na zasadach określonych w przepisach art. 15–22 RODO. Żądania należy kierować do inspektora ochrony danych.
7. Każdy uczestnik może złożyć skargę na sposób przetwarzania jego danych przez Administratora do Prezesa UODO (uodo.gov.pl).
8. Dane będą przetwarzane do czasu rozpatrzenia reklamacji, aż do zakończenia postępowania reklamacyjnego. Po tym czasie Administrator usunie dane, chyba że powstanie potrzeba dalszego ich przetwarzania, np. ze względu na wszczęcie przez osobę, która złożyła reklamację, postępowania sądowego.
9. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do rozpatrzenia reklamacji.
10. Odbiorcami danych osobowych będzie Administrator.
11. Uczestnikowi przysługuje prawo żądania wglądu w swoje dane, ich kopii, sprostowania, a także wniesienia skargi na sposób przetwarzania przez Organizatora do Prezesa UODO. Żądania, o których mowa w niniejszym punkcie należy kierować do inspektora ochrony danych wyznaczonego przez Organizatora.
§ 5
Postanowienia końcowe
1. Przystąpienie do Akcji Promocyjnej opisanej w niniejszym Regulaminie jest równoznaczne z zapoznaniem się Uczestnika z treścią niniejszego Regulaminu.
2. Niniejszy Regulamin jest dostępny u obsługi każdego ze sklepów ALDI określonych w §1 pkt 1.
3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany treści Regulaminu, pod warunkiem, że nie naruszy to praw nabytych przez Uczestników.
4. Uczestnikowi nie przysługuje wynagrodzenie za uczestnictwo w Promocji.
5. Niniejszy Regulamin jest jedynym obowiązującym dokumentem określającym zasady Akcji Promocyjnej. Wszelkie treści zawarte w materiałach reklamowo-promocyjnych mają jedynie charakter informacyjny.
6. Wszelkie sprawy sporne związane z Akcją Promocyjną będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
7. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem odpowiednie zastosowanie ma Polityka zwrotów i reklamacji ALDI znajdująca się pod adresem https://www.aldi.pl/informacje-dla-klienta/polityka%20zwrot%C3%B3w%20i%20rekl amacji.html oraz obowiązujące przepisy prawa polskiego.
8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne kwestie sporne powstałe z przyczyn leżących po stronie osób trzecich.
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)