ALDI we Francji posiada już 888 sklepów. W kraju smakoszy na półkach naszych regałów znajduje się coraz więcej produktów pochodzących ze zrównoważonych źródeł oraz produktów regionalnych. Ponadto obecnie zatrudniamy wielu nowych pracowników.
ALDI Francja rośnie w siłę, sklepy przechodzą gruntowne modernizacje, a nowe sposoby komunikacji z klientami zwracają uwagę na nasze oferty. Naturalnie pociąga to za sobą wzrost w liczbie zatrudnianych pracowników. W 2017 roku przyjęliśmy do pracy prawie 3 000 nowych pracowników. Wspieramy również naszych doświadczonych kolegów dając możliwość awansu wewnątrz przedsiębiorstwa. Naszym klientom we Francji oferujemy wiele produktów wysokiej jakości coraz częściej pochodzących ze zrównoważonych źródeł. W tym zakresie określamy surowe wymogi wobec naszych dostawców wykraczając przy tym poza ramy ustawowe. Nasze zaangażowanie na rzecz ochrony środowiska naturalnego przejawia się we Francji przykładowo poprzez udzielanie wsparcia organizacji BEE FRIENDLY, która promuje praktykę rolniczą zapobiegającą wymieraniu pszczół. Ponadto w 2017 roku uczestniczyliśmy w „świadomym tygodniu ryb” („Semaine de la pêche responsable“) organizowanym przez Marine Stewardship Councils (MSC) i Aquaculture Stewardship Councils (ASC). W naszej gazetce reklamowej informujemy klientów i pracowników o znaczeniu zrównoważonego rybołówstwa i odpowiedzialnej akwakultury. W 2017 roku zwiększyliśmy także nasz asortyment BIO z 45 do 60 artykułów. Pod nową marką własną „BON & VÉG“ oferujemy produkty wegetariańskie i wegańskie. Również produkty regionalne odgrywają we Francji coraz ważniejszą rolę – aż 98 procent mięsa świeżego i głęboko mrożonego pochodziło z hodowli francuskich. Poza tym pod marką własną „Pays Gourmand“ oferujemy we Francji specjały typowe dla regionu.
669
awansowanych pracowników
W 2017 roku 7 % pracowników ALDI Francja otrzymało awans. Oznacza to, że ALDI Francja oferuje możliwości rozwoju kariery i przywiązuje dużą wagę do doświadczenia swoich pracowników.
87 %
certyfikowanego oleju palmowego
W roku sprawozdawczym 87,4 % oleju palmowego zawartego w naszych artykułach posiadało certyfikat Okrągłego Stołu na rzecz Zrównoważonego Oleju Palmowego (Roundtable for Sustainable Palmoil – RSPO). To dało około 200 ton więcej aniżeli w 2016 roku.
Spółki regionalne |
13 |
Ilość sklepów |
888 |
Pracownicy ALDI łącznie |
9.218 |
Rok wprowadzenia na rynek |
1988 |
Strona internetowa |
www.aldi.fr |
Aktualny podgląd naszych celów znajdą Państwo w: Program CR 2018.
Cel |
Status |
Termin celu |
Zakres celu |
Istotność celu |
---|---|---|---|---|
W prowadzenie produktów posiadających certyfikat BEE FRIENDLY |
nowy |
2019 |
sporządzenie i wdrożenie |
Francja |
Zamiana ryb i owoców morza na towary certyfikowane w sposób zrównoważony |
nowy |
2019 |
75% |
Francja |
Opublikowanie krajowej polityki zakupowej dot. dobrostanu zwierząt |
2018 |
kontynuacja i rozszerzenie |
Francja |
|
Zamiana kakao na certyfikowany surowiec (według standardów UTZ, Fairtrade, Rainforest Alliance lub unijnego logo produkcji ekologicznej) we wszystkich produktach marki własnej |
2020 |
100% |
Francja |
|
Oznaczenie Kodem Identyfikowalności ALDI (ATC) artykułów marki własnej zawierających co najmniej 3% mięsa |
2020 |
100% |
Francja |
|
Zwiększenie asortymentu owoców i warzyw |
2018 |
100 |
Francja |
|
Instalacja systemów fotowoltaicznych w nowych sklepach |
nowy |
2020 |
100% |
Francja |
Cel |
Status |
Termin celu |
Zakres celu |
Istotność celu |
---|---|---|---|---|
Instalacja systemów fotowoltaicznych w nowych sklepach |
nowy |
2021 |
120 |
Francja |