Przedstawicieli mediów zainteresowanych działalnością firmy ALDI, zapraszamy do przesyłania zapytań na adres: biuroprasowe@aldi.pl Pozostańmy w kontakcie!
30.11.2020
14 nowych sklepów ALDI do końca grudnia. Sieć nie zwalnia tempa i zgodnie z zapowiedzią realizuje plan dynamicznego rozwoju w Polsce.
ALDI konsekwentnie realizuje strategię rozwoju na rynku polskim wzmacniając komunikację marketingową i otwierając kolejne sklepy. W połowie roku sieć zadeklarowała potrojenie liczby otwieranych sklepów w perspektywie najbliższych lat. Od tego momentu ALDI pojawiło się w 11 nowych lokalizacjach,a do końca grudnia kolejnych 14 sklepów otwartych zostanie w Gdańsku, Gdyni, Gorlicach, Jeleniej Górze, Kielcach, Krakowie, Nisku, Suchym Lesie, Toruniu, Warszawie, Wołominie i Wrocławiu.
Więcej17.11.2020
ALDI edukuje i zachęca do niemarnowania żywności
Sieć sklepów ALDI zachęca klientów do niemarnowania żywności i podpowiada, jak w ciekawy sposób wykorzystać pozostałości produktów spożywczych. W ten sposób, w ramach kampanii „W ALDI mamy moc niemarnowania” sieć edukuje klientów w zakresie racjonalnego gospodarowania żywnością. Kampania realizowana jest od 16 listopada, a jej partnerami są organizacje pożytku publicznego, którym ALDI od kilku lat przekazuje produkty z krótkim terminem przydatności do spożycia.
Więcej16.11.2020
ALDI z pierwszą kampanią bożonarodzeniową„Mamy święta i mamy siebie”
ALDI startuje ze swoją pierwszą w Polsce kampanią świąteczną skierowaną do rodzin. Jej motywem przewodnim są zabawne opowieści mam o przedświątecznych perypetiach i niespodziewanych sytuacjach, w których rozwiązaniu pomaga właśnie ALDI. Kampanie wizerunkowa i produktowa, które uzupełniają się wzajemnie, prowadzone są w tym samym czasie. Towarzyszy im konkurs dla klientów angażujący influencerów. „Mamy święta i mamy siebie” to główne hasło kampanii, która obejmuje działania w radiu, Internecie, social mediach oraz reklamę zewnętrzną.
Więcej19.10.2020
Ponad 23 449zgłoszeń, 1530 ambasadorów, 7331 unikatowych opinii o 33 produktach marek własnych ALDI. Sieć podsumowuje wyniki Wielkiego Testu, który towarzyszył uruchomieniu nowej strategii marketingowej.
Jesienią ubiegłego roku sieć dyskontów ALDI rozpoczęła ogólnopolską kampanię marketingową pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI, będącym jednocześnie nowym sloganem marki. Bohaterami kampanii stały się wybrane produkty marki własnej z różnych kategorii asortymentowych, a kluczowym jej etapem był Wielki Test Produktów. Gospodarzem testu była aktorka Sonia Bohosiewicz, zaś testerów wyłoniono z grona obecnych i potencjalnych klientów sieci. Badanie efektywności komunikacji sklepów oraz weryfikacja zmian w ich percepcji po zakończeniu Wielkiego Testu pokazały wzrost świadomości i silniejsze przywiązanie klientów do marki.
Więcej08.10.2020
ALDI tworzy antysmogowy mural
ALDI dba o środowisko i tworzy swój pierwszy antysmogowy mural w Bielsku-Białej. Przez ponad 10 lat zmniejszy on zanieczyszczenie powietrza tak, jak robiłby to las o powierzchni ponad 100 m2, z kilkoma tysiącami drzew. Oczyszczający powietrze mural to efekt współpracy ALDI i Klubu Gaja. Jego autorką jest Ewa Ciepielewska z Grupy LUXUS.
Więcej21.09.2020
ALDI przekazało 775 tysięcy złotych dla najbardziej potrzebujących szpitali
Sieć sklepów ALDI podsumowuje prowadzoną od maja akcję charytatywną „Doceniam, dziękuję”. 775 tysięcy złotych zebranych podczas akcji zostało przekazanych Fundacji SiePomaga i wesprze kilkanaście szpitali w walce z COVID-19.
Więcej17.09.2020
Po węgierskie specjały do ALDI!
Węgierska marka Kokárdás dostępna będzie w ALDI Polska. Specjalnie dobrane produkty trafią do sprzedaży w sklepach sieci ALDI w ramach rozpoczynającej się akcji węgierskiej. Wśród nich znajdą się m.in. słynne gulasze, pasty z ostrej papryki będące symbolem węgierskiej kuchni. W ofercie ALDI pojawi się również niekwestionowana królowa węgierskich wędlin - kiełbasa salami. Przysmaki węgierskie będą dostępne w ofercie ALDI od poniedziałku, 21 września. Oferta ważna do wyczerpania zapasów.
Więcej14.09.2020
HOME Creation® Kostki lodu w kształcie owoców
w dniu 14.07.2020 r. wycofaliśmy ze sprzedaży artykuł Kostki lodu w kształcie owoców z kodem kreskowym 28029922, który był w sprzedaży od 13.05.2020 i którego producentem jest Miles GmbH. W produkcie tym stwierdzono możliwość ryzyka udławienia, ponieważ ze względu na swoje właściwości kolor i wielkość może być on mylony z żywnością.
Więcej09.09.2020
ALDI wspiera zbiórkę elektrośmieci
ALDI jako pierwsza sieć w branży stawia przed swoimi sklepami pojemniki na elektośmieci. Projekt realizowany jest we współpracy z Fundacją Odzyskaj Środowisko, MB Recykling oraz CCR. Pierwsze pojemniki pojawiły się już przed sklepami sieci w Katowicach, Chorzowie, Będzinie i Dąbrowie Górniczej. Docelowo przed sklepami ALDI na Śląsku stanąć ma ponad 30 pojemników przeznaczonych na elektryczne śmieci. Wprowadzone rozwiązanie umożliwi klientom szybkie i łatwe oddawanie m.in. sprzętu elektrycznego, elektronicznego oraz baterii.
Więcej13.08.2020
190 procent wzrostu asortymentu produktów Fairtrade w Grupie ALDI Nord. Sieć deklaruje obniżenie zawartości soli, cukru i tłuszczu w produktach marek własnych
ALDI stawia na produkty regionalne i promocję zdrowego stylu życia. Sieć obniży zawartość soli, cukru i tłuszczu w produktach marek własnych i zapowiada rozszerzenie oferty produktów ekologicznych, wegańskich i wegetariańskich.
Więcej22.07.2020
ALDI walczy z plastikiem i wdraża misję opakowaniową we wszystkich krajach
Sieć zapowiada, że do końca 2020 roku wszystkie rodzaje opakowań dla produktów marek własnych będą wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu lub certyfikowanych źródeł, a do końca 2025 roku wszystkie opakowania artykułów marek własnych będą nadawać się do recyklingu. Z oferty ALDI znikną też jednorazowe produkty powstałe z tworzyw sztucznych, takie jak np. talerze, sztućce, kubki i słomki. Dzięki już podjętym działaniom tylko w 2019 roku ALDI udało się oszczędzić około 369 ton tworzyw sztucznych.
Więcej16.07.2020
Do Czech znów można – w podróż wakacyjną i kulinarną. Kultowe Lentilky i Kofola w ALDI
Wyselekcjonowane, kultowe czeskie produkty po raz kolejny trafiły do sprzedaży w sklepach sieci ALDI. Wśród nich znalazły się m.in. słynne, będące symbolem czeskiej kuchni Knedliky, czy ser panierowany. Prawdziwym hitem są jednak legendarne Lentilky, którymi od ponad 100 lat zajadają się kolejne pokolenia oraz jedyna w swoim rodzaju Kofola, oryginalnie składająca się z 14 naturalnych składników ziołowych i owocowych. Ponoć konsumpcja tego napoju w latach 60-tych była w Czechosłowacji tak duża, że niektóre zioła do jej produkcji sprowadzano z zagranicy! Przysmaki czeskie pojawią się w ofercie ALDI od poniedziałku, 20 lipca. Oferta ważna do wyczerpania zapasów.
Więcej29.06.2020
ALDI stawia na świeżość w swojej komunikacji!
Sieć sklepów ALDI ruszyła z nową kampanią promocyjną, której motywem przewodnim jest świeżość. W ramach kampanii stworzony został specjalny koncept wizualny – logo Świeże z ALDI, którym oznaczane będą produkty z kategorii warzywa i owoce, pieczywo, mięso, ryby oraz nabiał. Kampania wystartowała 15 czerwca, swoim zasięgiem obejmuje outdoor, indoor, radio oraz Internet.
Więcej26.06.2020
ALDI wzmacnia komunikację z pracownikami i uruchamia nową platformę internetową dla obecnych i przyszłych pracowników - praca.aldi.pl.
Sieć sklepów ALDI wzmacnia komunikację z pracownikami i podejmuje kolejne działania budujące wizerunek atrakcyjnego pracodawcy. W tym celu ALDI uruchomiło specjalną platformę - praca.aldi.pl, na której znajdują się, m.in. najważniejsze informacje na temat pracy w sieci, wyszukiwarka ofert, interaktywne formularze aplikacyjne czy blog. Strona skierowana jest zarówno do osób poszukujących pracy, jak i do obecnych pracowników.
Więcej09.06.2020
ALDI szuka działek pod inwestycje. W najbliższych latach ma nawet potroić liczbę otwieranych sklepów. Sieć gotowa na dynamiczny rozwój w Polsce.
ALDI z nową strategią marketingową od 2019 roku umacnia rozpoznawalność marki i zwiększa zapotrzebowanie rynkowe konsumentów na nowe sklepy w Polsce. Po przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa sieć kontynuuje działania związane z rozwojem marki.
Więcej03.06.2020
ALDI zaprasza „Galopem na Insta!”
Ruszył oficjalny profil ALDI na Instagramie. To kolejny kanał w Social Mediach, w którym sieć aktywnie komunikuje się ze swoimi klientami. „Galopem na Insta” to hasło zachęcające do odwiedzenia profilu ALDI, gdzie użytkownicy znajdą bieżące informacje o produktach i promocjach, a także inspiracje zakupowe. Unikatową cechą komunikacji marki ma być warstwa wizualna prezentowana na feedzie oparta wyłącznie o materiały zdjęciowe bez ingerencji graficznej. A wszystko to okraszone charakterystycznym dla sieci ALDI żartobliwym stylem z lekkim przymrużeniem oka.
Więcej02.06.2020
Kolekcja ubrań Plus Size Angeliny Kirsch w ALDI
Od środy 3 czerwca w ofercie ALDI dostępna będzie kolekcja ubrań XXL dla kobiet zaprojektowana przez niemiecką modelkę plus size Angelinę Kirsch. To kolejna współpraca sieci ALDI z modelką. Stylowe, letnie sukienki, koszulki, spodnie oraz stroje kąpielowe nabyć będzie można w okazyjnych cenach.
Więcej21.05.2020
ALDI na pierwszym miejscu w rankingu Stowarzyszenia Otwarte Klatki
Działania sieci sklepów ALDI na rzecz dobrostanu kur niosek i sukcesywnego zastępowania jaj z chowu klatkowego chowami alternatywnymi zostały wyróżnione w „Rankingu odpowiedzialnego biznesu: poprawa dobrostanu kur niosek przez sieci sklepów”. W wyniku badania przeprowadzonego przez Stowarzyszenie Otwarte Klatki, ALDI uplasowało się na pierwszym miejscu w rankingu. W badaniu udział wzięło łącznie 12 sieci handlowych.
Więcej11.05.2020
ALDI rozpoczyna akcję „Doceniam, dziękuję!”
Sieć sklepów ALDI wraz z agencją Scholz&Friends Warszawa startuje z ogólnopolską akcją charytatywną „Doceniam, dziękuję!”, której celem jest wsparcie lekarzy, pielęgniarek, ratowników medycznych, pracowników sklepów, listonoszy, kurierów i wszystkich tych, którzy stoją na pierwszej linii walki z koronawirusem. W akcję zaangażowali się najwybitniejsi polscy ilustratorzy, rysownicy, którzy zaprojektowali autorskie naklejki będące hołdem dla cichych bohaterów dnia codziennego. Naklejki z ich projektami w cenie 1,99 zł, od 12 maja trafią do wszystkich sklepów sieci, a dochód z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na walkę z koronawirusem. Akcja prowadzona jest we współpracy z Fundacją Siepomaga.
Więcej07.05.2020
Mistrzowska kolekcja ubrań Łukasza Podolskiego dla całej rodziny dostępna w ALDI
Od soboty 9 maja w ofercie ALDI dostępna będzie kolekcja odzieży dla całej rodziny, zaprojektowana przez znanego piłkarza Łukasza Podolskiego. To pierwsza współpraca sieci z marką znanego sportowca. Wygodne i stylowe bluzy, spodnie dresowe, T-shirty oraz akcesoria kupić będzie można już od 19,99 zł
Więcej22.04.2020
ALDI przekazuje produkty i dołącza do akcji #PosiłekDlaSeniora
Sieć sklepów ALDI dołączyła do organizowanej przez Grupę Warszawa i wspieranej przez influencerkę What Anna Wears akcji #PosiłekDlaSeniora. W ramach wsparcia ALDI cyklicznie przekazywać będzie najpotrzebniejsze produkty spożywcze, z których warszawskie restauracje przygotowują pełnowartościowe posiłki dla najstarszych mieszkańców stolicy.
Więcej22.04.2020
ALDI w dobie kryzysu nie zapomina o środowisku i po raz kolejny sadzi drzewa z Klubem Gaja
W Światowym Dniu Ziemi ALDI wraz z Klubem Gaja przypominają jak ważna jest ochrona klimatu i dbałość o różnorodność biologiczną. Sieć po raz kolejny została Partnerem Strategicznym Święta Drzewa i przez ostatnie dwa lata zasadziła 6 000 drzew.
Więcej16.04.2020
ALDI kolejny raz w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2019. Dobre praktyki”.
ALDI we współpracy z Greenpeace do końca 2020 roku zrezygnuje z określonych chemikaliów przy produkcji tekstyliów i obuwia marki własnej. Sieć obniży także emisję gazów cieplarnianych do 2021 r. o 40 procent względem roku 2015, a do końca 2025 wycofa jaja z chowu klatkowego w produktach marek własnych. To tylko niektóre działania zgłoszone przez ALDI do raportu Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2019. Dobre Praktyki”.
Więcej06.04.2020
WYDŁUŻONE GODZINY OTWARCIA SKLEPÓW ALDI
Od dnia 3 kwietnia sklepy ALDI otwarte będą od poniedziałku do soboty w godzinach 6:00-22:00. Zmiany spowodowane są nowymi rozporządzeniami nałożonymi na sklepy oraz wzmożoną potrzebą zakupową Polaków w związku ze zbliżającymi się świętami. Godziny otwarcia sklepów ALDI w niedziele handlowe pozostają bez zmian..
Więcej25.03.2020
ALDI wprowadza pracę w systemie rotacyjnym dla pracowników sklepów oraz półgodzinną przerwę techniczną
W celu ochrony zdrowia pracowników, na okres zagrożenia koronawirusem (do odwołania) we wszystkich sklepach ALDI w Polsce od środy 25 marca wprowadzona została praca rotacyjna, w dwóch zespołach oraz spowodowana nią przerwa techniczna w godzinach od 14.00 do 14.30. Wyjątkiem od tej zasady są niedziele handlowe, kiedy przerwa techniczna nie obowiązuje.
Więcej24.03.2020
ALDI przekazuje produkty szpitalom i uruchamia specjalne kasy tylko dla lekarzy i służb
Sieć sklepów spożywczych ALDI przekaże produkty o łącznej równowartości niemal 150 tysięcy złotych do szpitali i sztabów kryzysowych w różnych województwach. Ponadto z myślą o pracownikach służby zdrowia oraz wszelkich służb mundurowych sieć wydzieli także dedykowane kasy w każdym sklepie, gdzie bez stania w kolejce szybko zapłacą za swoje zakupy.
Więcej20.03.2020
ALDI wspiera kierowców, którzy utknęli w kolejkach na granicy
Sieć sklepów ALDI przekazała wczoraj wieczorem 1100 litrów wody i tysiące produktów dla kierowców, którzy utknęli w wielokilometrowych korkach na granicy w Jędrzychowicach po tym, jak przywrócono kontrole w związku z rozprzestrzeniającym się koronawirusem.
Więcej13.03.2020
ALDI wprowadza specjalne procedury sanitarne dla klientów i pracowników
Grupa Przedsiębiorstw ALDI Nord bardzo poważnie podchodzi do kwestii rozprzestrzeniania się koronawirusa. W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów oraz pracowników wprowadziliśmy specjalne procedury sanitarne we wszystkich sklepach i oddziałach naszej sieci, które w zależności do rozwoju sytuacji będą na bieżącą aktualizowane.
Więcej25.02.2020
Oświadczenie ALDI z dnia 25.02.2020 w sprawie kontroli UOKiK zasad na parkingach
Aby zagwarantować klientom sklepów ALDI miejsca parkingowe i komfort zakupów, wprowadziliśmy w styczniu ujednolicony system parkingowy w sklepach w całej Polsce. Dzięki temu klienci naszych sklepów przyzwyczajają się do ustandaryzowanego sposobu funkcjonowania parkingów. W każdym sklepie ALDI objętym systemem parkingowym, pierwsza godzina postoju jest bezpłatna. Konieczne jest jednak wcześniejsze pobranie biletu z parkometru oraz umieszczenie go za przednią szybą w widocznym z zewnątrz miejscu.
Więcej06.12.2019
Maja Bohosiewicz, Olga Frycz, Laura Ogrodowczyk, SuperStyler i Zabawkowicz testują produkty ALDI w ramach Wielkiego Testu sieci.
ALDI rozwija kolejny etap kampanii marketingowej, która rozpoczęła się we wrześniu tego roku pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI. Głównymi bohaterami kampanii są produkty marek własnych, a do ich testowania zapraszani są klienci i influencerzy.
Więcej05.12.2019
Limitowana kolekcja ekskluzywnej mody męskiej zaprojektowana przez firmę Lancerto, dostępna w ofercie sieci sklepów ALDI w całej Polsce już od 7 grudnia!
Ekskluzywne, oryginalne koszule, paski, krawaty oraz kaszkiety to tylko wybrane elementy z kolekcji smart by Lancerto, które pomogą wyszykować się wszystkim panom na nadchodzące kolacje wigilijne i zabawę sylwestrową. Marka Lancerto we współpracy z ALDI proponuje wyjątkowy zestaw ponadczasowej klasyki w atrakcyjnych cenach. W ofercie znajdują się również dodatki - skórzane portfele oraz świetnej jakości parasole, które z pewnością okażą się udanym prezentem dla eleganckich mężczyzn.
Więcej05.11.2019
ALDI przeprowadza Wielki Test Produktów i pyta klientów o ich ulubione smaki. 15 tysięcy chętnych do testowania produktów ALDI!
Sieć sklepów ALDI rozpoczęła kolejny etap kampanii marketingowej polegający na testowaniu produktów marek własnych. Gospodarzem Wielkiego Testu ALDI jest aktorka Sonia Bohosiewicz, zaś testerzy, wyłonieni z grona klientów, stają się naturalnymi ambasadorami sieci. To ich opinie stanowią najważniejszy wyznacznik działań ALDI. Od września ALDI prowadzi ogólnopolską kampanię pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI, będącym nowym sloganem marki. Jej bohaterami są właśnie wybrane produkty marki własnej, do których testowania sieć zaprasza w kolejnym etapie swojej kampanii.
Więcej30.10.2019
ALDI po ogłoszeniu wycofania ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego idzie krok dalej i deklaruje także wycofanie ich ze wszystkich produktów marek własnych, w których składzie znajdują się jaja.
ALDI jest jedną z pierwszych sieci handlowych w Polsce, która ogłosiła wycofanie jaj z chowu klatkowego do 2025 roku, dając dobry przykład pozostałym sieciom i wyznaczając standard, który szybko został przyjęty na rynku. Dziś sieć idzie o krok dalej i zobowiązuje się do wycofania do 2025 roku jaj z chowu klatkowego również ze składów wszystkich produktów marek własnych. Już teraz jaja wchodzące w skład produktów marek własnych sieci w ponad 30% pochodzą z chowów alternatywnych, a liczba ta stale rośnie.
Więcej18.10.2019
Oznakowanie owoców i warzyw w ALDI w związku z raportem UOKiK
Sieć sklepów ALDI, posiadająca w Polsce 134 sklepy, odnosi się do najnowszego raportu Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 1 października 2019 roku dotyczącego nieprawidłowości w oznakowaniu owoców i warzyw krajem pochodzenia.
Więcej13.10.2019
ALDI z tytułem Superbrands 2020!
Organizacja Superbrands to międzynarodowa organizacja, działająca od 25 lat w 90 krajach na całym świecie, realizująca największe badanie konsumenckie marek w Polsce. Założeniem Superbrands jest wyłonienie grona marek, które najlepiej odpowiadają na oczekiwania konsumentów. Marki oceniane są w ramach kategorii, w których funkcjonują. O przyznaniu tytułu Superbrands 2020 zdecydowały połączone wyniki niezależnego badania konsumenckiego oraz wyniki głosowania członków Rady Marek. Po raz pierwszy wśród laureatów plebiscytu znalazła się marka ALDI Polska, która została doceniona w kategorii „Sklepy spożywczo przemysłowe”.
Więcej01.10.2019
ALDI chroni klimat oraz różnorodność biologiczną i razem z Klubem Gaja zasadzi 2800 drzew!
„Drzewa dla klimatu” to hasło 17. edycji programu Święto Drzewa Klubu Gaja, którego celem jest zaktywizowanie Polaków do podejmowania lokalnych akcji sadzenia i ochrony drzew. W ogólnopolską kampanię włączają się m.in. przedszkola, szkoły, samorządy i firmy. Wśród partnerów strategicznych w tym roku po raz pierwszy znalazła się także sieć sklepów spożywczych ALDI.
Więcej16.09.2019
Większe zakupy odchodzą do lamusa, Polacy coraz częściej mają puste lodówki!
Zwyczaje zakupowe Polaków zmieniają się; zakupy ulegają rozdrobnieniu - kupujemy częściej, ale mniej niż kiedyś. Nierzadko to konkretny produkt decyduje o wyborze sklepu, ponieważ podstawowe zakupy można zrobić wszędzie - wynika z badań ALDI przeprowadzonych przed wprowadzeniem nowej strategii komunikacji marki.
Więcej05.09.2019
ALDI wita pasażerów wracających z wakacji na lotnisku Katowice-Pyrzowice! Nietypowa akcja sieci sklepów spożywczych.
Nietypową akcję dla pasażerów Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice – Pyrzowice przygotowała sieć ALDI. W odpowiedzi na niehandlowe niedziele, które bywają szczególnie uciążliwe po powrocie z urlopu oraz z myślą o „miękkim lądowaniu” po wakacjach, sieć przygotowała dla podróżujących miłe powitanie. W dwa weekendy w hali odbioru bagaży na lotnisku w Katowicach – Pyrzowicach na pasażerów czekają hostessy-stewardessy wręczające paczki z pełnowartościowymi produktami spożywczymi, z których łatwo można przygotować śniadanie czy kolację - pierwszy posiłek po podróży bez konieczności zakupów.
Więcej02.09.2019
RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI - nowa kampania marketingowa sieci sklepów ALDI
ALDI stawia na nową komunikację. Sieć dyskontów ALDI rozpoczęła właśnie ogólnopolską kampanię marketingową pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI, będącym jednocześnie nowym sloganem marki. Bohaterami kampanii są wybrane produkty marki własnej z różnych kategorii asortymentowych. Kampania wystartowała 2 września, swoim zasięgiem obejmie prasę, radio oraz internet i będzie składała się z kilku odsłon.
Więcej01.09.2019
RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI - nowa kampania marketingowa sieci sklepów ALDI
ALDI stawia na nową komunikację. Sieć dyskontów ALDI rozpoczęła właśnie ogólnopolską kampanię marketingową pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI, będącym jednocześnie nowym sloganem marki. Bohaterami kampanii są wybrane produkty marki własnej z różnych kategorii asortymentowych. Kampania wystartowała 2 września, swoim zasięgiem obejmie prasę, radio oraz internet i będzie składała się z kilku odsłon.
Więcej28.08.2019
Para buch, Facebook w ruch! Sieć sklepów spożywczych ALDI w Social Mediach.
Sieć sklepów spożywczych ALDI utworzyła swój pierwszy oficjalny profil w Social Mediach. Od 19 sierpnia klienci ALDI mogą być na bieżąco z ofertą, dzielić się swoimi opiniami i uzyskiwać szybki dostęp do interesujących ich informacji. Profil ALDI na Facebooku jest pierwszym etapem działań sieci w Social Mediach.
Więcej08.08.2019
Gratka dla fotomaniaków w ofercie sieci sklepów ALDI
Więcej01.08.2019
ALDI z produktami z licencjonowanym znakiem Przekreślonego Kłosa z myślą o osobach na diecie bezglutenowej!
Więcej17.06.2019
Historyczny schron z okresu II wojny Światowej odkryty na terenie nowo powstającego sklepu ALDI w Rybniku został przesunięty.
Więcej06.06.2019
Historyczny schron z okresu II wojny Światowej odkryty na terenie nowo powstającego sklepu ALDI w Rybniku został przesunięty.
Na początku stycznia 2019 r. na terenie nowo powstającego sklepu ALDI w Rybniku odkryto historyczny schron z okresu II Wojny Światowej. Odkrycie to było zaskoczeniem zarówno dla sieci ALDI, jak i dla wszelkich instytucji, które taką wiedzę mogłyby posiadać. Po dopełnieniu niezbędnych formalności, przed rozpoczęciem prac związanych z przygotowaniem placu budowy nie istniały żadne przesłanki, że w tym miejscu możemy odkryć obiekt o znaczeniu historycznym
Więcej13.05.2019
Z okazji Dnia Dziecka ALDI kontynuuje współpracę z Magdaleną Kordaszewską z serwisu Zabawkowicz.pl. W ramach trzeciej już wspólnej akcji sieć wprowadza do sprzedaży serię zabawek z rekomendacją znanej ekspertki - terapeutki. Zabawki trafią do sprzedaży 15 maja.
ALDI rozpoczął współpracę z Magdaleną Kordaszewską z portalu Zabawkowicz.pl w ubiegłym roku, przygotowując dla swoich klientów starannie wyselekcjonowane zabawki z rekomendacją ekspertki. Oferta spotkała się z dobrym przyjęciem, co zachęciło sieć do kontynuacji współpracy również w tym roku.
Więcej10.05.2019
ALDI z nagrodą Hermesa w kategorii Zagraniczna sieć detaliczna przyznawaną przez Poradnik Handlowca
Statuetki Hermesa Handlu przyznawane są od 2005 roku dla wyróżniających się handlowców i sieci handlowych. Wśród tegorocznych laureatów znalazła się sieć sklepów ALDI, która została doceniona za wprowadzenie nowego formatu wizualnego placówek ALDI, rozwój asortymentu w oparciu trendy i oczekiwania konsumenckie, a także nacisk na komunikowanie jakości produktów.
Więcej08.05.2019
Smaki lat 90.
Kultowa guma Turbo w ramach akcji “Sentymentalne smaki lat 90.” w sklepach ALDI w całej Polsce!
Więcej26.04.2019
Rączka grilluje w … ALDI!
Inauguracja cyklu spotkań z Remigiuszem Rączką, prowadzącym programu „Rączka gotuje” na kanale TVP3 Katowice i miłośnikiem śląskiej kuchni i tradycji odbędzie się już w najbliższą sobotę, 27 kwietnia w sklepie ALDI w Katowicach przy ulicy Bożogrobców 20.
Więcej08.04.2019
Spektakl „WIDOKOWISKO” na dachu ALDI
na Widzewie w Łodzi przyciągnął setki widzów! Sieć była partnerem strategicznym i sponsorem wydarzenia.
Więcej28.03.2019
Dobre praktyki sieci sklepów ALDI po raz pierwszy w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”.
Raport jest największym w kraju przeglądem działań CSR i został ogłoszony po raz 17. przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Więcej21.03.2019
ALDI poszerza asortyment i wprowadza do sprzedaży książki.
7 tytułów prosto z list bestsellerów już od 23 marca w sklepach sieci ALDI!
Więcej05.03.2019
Ubranka BIO zgodne z naturą dzieci!
Kolekcja ubranek dla najmłodszych dzieci z bawełny organicznej marki Pocopiano dostępna sklepach ALDI w całej Polsce już od środy 6 marca.
Więcej26.02.2019
Postępy w pracach wokół schronu w Rybniku
Są już dostępne pierwsze wnioski z analizy technicznej schronu z okresu II wojny światowej, który został odkryty na początku stycznia tego roku w Rybniku, w miejscu budowy sklepu ALDI.
Więcej31.01.2019
Walentynkowa kolekcja ekskluzywnej bielizny ESOTIQ zaprojektowana przez projektantów marki, dostępna w sieci sklepów ALDI w całej Polsce od środy 6 lutego.
Kolekcja Walentynkowa ESOTIQ, zaprojektowana przez projektantów marki, składa się z body, zwiewnych koszulek i zmysłowych kompletów koronkowej bielizny.
Więcej24.01.2019
ALDI usprawnia system parkingowy w sklepach w całej Polsce
ALDI ujednolica system parkingowy w sklepach w całej Polsce. Od końca stycznia parkingi sieci obsługiwane będą tylko przez dwóch niezależnych operatorów i wszędzie obowiązywać będą te same zasady korzystania z miejsc postojowych.
Więcej23.01.2019
Maski antysmogowe w ofercie specjalnej ALDI
Od dzisiaj po raz pierwszy w asortymencie sieci sklepów ALDI dostępne są profesjonalne neoprenowe maski antysmogowe wielokrotnego użytku z wymiennym filtrem w dyskontowej cenie 49 złotych.
Więcej17.01.2019
OŚWIADCZENIE ALDI W SPRAWIE ODKRYCIA SCHRONU W RYBNIKU W MIEJSCU BUDOWY SKLEPU
Więcej03.12.2018
Popularne Instaxy i opaski fitness w dyskontowej cenie tylko w ALDI!
ALDI przygotował zaskakującą ofertę dla miłośników popularnych Instaxów oraz wielbicieli sportu. Już od środy 5 grudnia po raz pierwszy w świątecznej ofercie sieci pojawi się tzw. natychmiastowy aparat - Instax mini 9 FUJIFILM z wkładem 10 zdjęć w cenie 299 złotych, a także wodoodporna opaska fitness monitorująca ruch i sen Xiaomi za 145 złotych czy przenośny głośnik bluetooth za 145 złotych.
Więcej20.11.2018
Świąteczna oferta zabawek w ALDI wybrana i rekomendowana przez Magdalenę Kordaszewską z serwisu zabawkowicz.pl
ALDI we współpracy z Magdaleną Kordaszewską z portalu zabawkowicz.pl przygotował świąteczną ofertę dla dzieci. Znajdują się w niej zabawki wspierające rozwój i dostarczające doskonałej rozrywki.
Więcej24.10.2018
Światowy Dzień Informacji na temat Rozwoju: ALDI stawia na odnawialne źródła energii i oszczędność zasobów
ALDI we współpracy z Magdaleną Kordaszewską z portalu zabawkowicz.pl przygotował świąteczną ofertę dla dzieci. Znajdują się w niej zabawki wspierające rozwój i dostarczające doskonałej rozrywki.
Więcej08.10.2018
Oświadczenie ALDI w sprawie czekolady Orzechowej
W nawiązaniu do publikacji z dnia 3 października br., która ukazała się w portalu https://finanse.wp.pl/ w temacie sugerowanej zbieżności opakowania czekolady o nazwie Orzechowa marki własnej Château dostępnej w sieci sklepów ALDI z produktem Nussbeisser marki Alpen Gold, poniżej odpowiadamy na przedstawione w artykule informacje.
Więcej04.10.2018
Zaangażowanie sieci ALDI w dobrostan zwierząt Dziś Światowy Dzień Zwierząt
W Światowym Dniu Informacji na temat Rozwoju, sieć sklepów ALDI w Polsce komunikuje wdrożenie nowej Polityki Klimatycznej.
Więcej28.09.2018
ALDI publikuje drugi międzynarodowy raport zrównoważonego rozwoju, a w nim między innymi dane o produktach certyfikowanych, artykułach BIO czy globalnej polityce odpowiedzialności przedsiębiorstwa.
W nim między innymi dane o produktach certyfikowanych, artykułach BIO czy globalnej polityce odpowiedzialności przedsiębiorstwa.
Więcej30.08.2018
ALDI oszczędza zasoby i ogranicza emisję gazów cieplarnianych. Kolejne dane z międzynarodowego raportu zrównoważonego rozwoju sieci.
ALDI opublikował drugi międzynarodowy raport zrównoważonego rozwoju, którego celem jest transparentność działalności sieci pod kątem społecznym, ekologicznym i ekonomicznym. Ważną część raportu zajmuje kwestia oszczędzania zasobów, w tym zarządzania odpadami, wskazana przez ekspertów z branży społecznej odpowiedzialności biznesu jako jedno z najbardziej aktualnych wyzwań ekologicznych.
Więcej22.08.2018
Nowa strona internetowa ALDI z praktycznymi informacjami dla klientów!
Sieć sklepów spożywczych ALDI odświeżyła stronę internetową www.aldi.pl. Dzięki wprowadzonym zmianom klienci szybko odnajdą informacje o aktualnych promocjach, okazjach cenowych i polecanych produktach. Nowa strona to także łatwiejszy dostęp do indywidualnej listy zakupów i szeregu praktycznych informacji dla klientów!
Więcej20.06.2018
ALDI z nową międzynarodową polityką zakupową drewna
Grupa Przedsiębiorstw ALDI Nord, do której należy również polska sieć sklepów ALDI, wprowadziła międzynarodową politykę zakupową drewna.
Więcej09.05.2018
#Stand4Fairness – rusza trzecia edycja World Fairtrade Challenge
W dniach 11-13 maja już po raz trzeci odbędzie się World Fairtrade Challenge – międzynarodowa akcja solidarności z rolnikami i pracownikami z krajów rozwijających się. Akcję wspiera sieć sklepów ALDI w Polsce.
Więcej26.02.2018
ALDI świętuje 10 lat w Polsce!
25 lutego sieć sklepów ALDI rozpoczęła świętowanie 10-lecia obecności marki na polskim rynku. Właśnie w lutym 2008 roku powstały pierwsze sklepy ALDI w Polsce. Otwarto równocześnie aż osiem sklepów; w Bielsku-Białej, Brzegu, Głogowie, Jeleniej Górze, Poznaniu, Sulechowie, Tarnowskich Górach i Żorach. Dziś sieć liczy 124 sklepy, zlokalizowane głównie w zachodniej i południowej części kraju.
Więcej31.01.2018
ALDI zmienia wszystkie sklepy w Polsce
Firma ALDI wprowadza nowy koncept wizualny o nazwie ANIKo. ANIKo ma pomóc Klientom w bardziej intuicyjnych zakupach. Motywem przewodnim formatu jest świeżość i prostota komunikacji, które wpisują się w szerszą strategię ALDI na polskim rynku.
Więcej24.08.2017
ALDI Nord oraz ALDI SÜD jako pierwsze sieci dyskontowe przyłączyły się do ogólnoświatowej inicjatywy działającej na rzecz zrównoważonego rozwoju, powstałej z ramienia Organizacji Narodów Zjednoczonych.
Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord oraz ALDI SÜD jako pierwsze sieci dyskontowe przystąpiły do Inicjatywy United Nations Global Compact (UNGC), największej na świecie i najważniejszej inicjatywy działającej na rzecz zrównoważonego i odpowiedzialnego zarządzania przedsiębiorstwem wspieranej przez Organizację Narodów Zjednoczonych.
Więcej14.07.2017
ALDI przedstawia postępy dotyczące zaangażowania w zrównoważony rozwój
Dokładnie rok temu ALDI Nord oraz ALDI SÜD opublikowały swoje pierwsze raporty zrównoważonego rozwoju przedstawiając różnorodne obszary tematyczne oraz ambitne cele. Postępy dokonane od tamtego momentu zostały udokumentowane w raportach ewaluacyjnych, które obie Grupy Przedsiębiorstw opublikowały 14.07.2017 r.
Więcej06.09.2016
Jakość, cena i odpowiedzialność: ALDI Nord oraz ALDI SÜD publikują po raz pierwszy Raporty Zrównoważonego Rozwoju
ALDI Nord oraz ALDI SÜD publikują po raz pierwszy Raporty Zrównoważonego Rozwoju. Pierwsze transparentne sprawozdanie obejmujące międzynarodowe zaangażowanie na rzecz zrównoważonego rozwoju. Status quo i zarys przyszłych działań.
Więcej31.03.2015
ALDI angażuje się w rozszerzenie ekologicznych standardów w produkcji tekstyliów i obuwia
ALDI rozszerza swoje zaangażowanie na rzecz zrównoważonego rozwoju w obszarze produkcji tekstyliów i obuwia. Razem z Greenpeace opracowano obszerny katalog kryteriów, w którym zdefiniowaliśmy wysokie wymagania ekologiczne. Ambitny plan działania przewiduje, by stopniowo do roku 2020 przy produkcji tekstyliów i obuwia zrezygnować z określonych chemikaliów stosowanych - biorąc pod uwagę stan na dzień dzisiejszy - ze względów techniczno-produkcyjnych.
Więcej08.07.2013
Realizacja międzynarodowego porozumienia dotyczącego ochrony przeciwpożarowej i bezpieczeństwa budynków w Bangladeszu
Porozumieniem dotyczącym ochrony przeciwpożarowej i bezpieczeństwa budynków, przedsiębiorstwa zobowiązały się do poprawy bezpieczeństwa w zakładach produkcyjnych w Bangladeszu.
WięcejNiedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)